Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 17.10.2019, 2:32
Dnes je štvrtok 17. októbera 2019, meniny má Hedviga a zajtra Lukáš




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 48 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší
 AUSSIE LOCKER uzávierky na Slovensku 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 22:47
Príspevky: 287
Bydlisko: Martin, Sklene pri Handlovej
Odpoveď s citáciou
Ahojte,

naša firma sa stala autorizovanym dovozcom AUSSIE LOCKER na Slovensko. AUSSIE je 100% automatická uzávierka diferenciálu.

AUSSIE LOCKER:
jednoduchá konštrukcia
plnohodnotná 100% uzávierka pre potreby v teréne
na ceste pracuje ako otvorený diferenciál
zdvojnásobí terénne možnosti Vášho offroadu
priaznivá cena
jednoduchá inštalácia
dvojročná záruka
vyrobené v USA

Obrázok 

V ponuke zatiaľ pre vozidlá JEEP s nápravami DANA 30, DANA 35 a DANA 44a.

Pripravujeme naskladnenie aj pre Mitsubishi, Toyota.

Na objednávku k dispozícií aj pre iné zväčša americké offroady.

Uzávierky u nás skladom.

Cena na dopyt.

Pre veľkoobchodných partnerov ponúkame zľavy.

V prípade záujmu alebo technických otázok ma môžete kontaktovať v tejto téme alebo na 0908 229 570.

Realizujeme aj montáž.

Neskôr pridám bližšie informácie o princípe činnosti a našich skúsenostiach.

Uzávierky sú dostupné aj v partnerskej firme ALLMETAL, tak ako aj ich montáž.

_________________
www.4x4pneu.sk - offroad príslušenstvo, doplnky, úpravy a servis 4x4
Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 4" lift 34" MT
Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 5" lift 33" MT
ex. Chevy Niva 3" lift 30" MT


Ned, 21.07.2013, 19:36
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 18.12.2007, 19:21
Príspevky: 105
Bydlisko: Nizna Boca
Odpoveď s citáciou
na NIssan neplanujes??

_________________
Y61 TD42
Hilux
Sprinter 4x4


Ned, 21.07.2013, 22:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.09.2012, 12:18
Príspevky: 2738
Bydlisko: Michalovce
Odpoveď s citáciou
a na DANA 44 sa uz neprestali vyrabat???A ak mas,kolko za to?

_________________
_________________________________________________________
Kto v 20 nebol socialistom, nemá srdce a ten, čo je nim ešte v tridsiatke, nemá rozum. :D

Kto raz zvládol 18 kolies,nemal by mať problém na 4 ,ani keď su x4

Jeep Grand Cherokee '98 V8 5.9l


Ned, 21.07.2013, 22:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2018
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Josse píše:

AUSSIE LOCKER:
na ceste pracuje ako otvorený diferenciál


To by som netvrdil

Josse píše:
Neskôr pridám bližšie informácie o princípe činnosti a našich skúsenostiach.


mohli by ste zbierať údaje o nameraných predpísaných vôľach pri montáži spolu s informáciami ako sa krajné hodnoty alebo mimo tolerancie prejavia v praxi na správaní uzávierky

_________________
Ford Bronco 5.8, Jeep WK2 SRT 6.4


Pon, 22.07.2013, 5:50
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4128
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Montuje sa to namiesto satelitov a planetiek dovnútra pôvodného koša.
Na ceste to pracuje ako UZAVRETÝ diferenciál, ktorý sa dokáže otvoriť a diferovať LEN VTEDY ak majú obidve kolesá dostatočnú adhéziu na prekonanie sily pružiniek v uzávierke. Toto sa potom prejavuje charakteristickým "rapkaním" v zákrutách.

Pokiaľ ide o Jeep, tak to pasuje LEN do otvorených košov diferenciálu - NEDÁ sa použiť do samosvorového koša

V zadu sa dá na to naučiť, ale treba zmeniť štýl jazdy
V prednej náprave BEZ voľnobežiek to výrazne mení správanie na ceste - auto oveľa neochotnejšie mení smer, má tendenciu ísť rovno. Na snehu je to potom zábava :-)

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 22.07.2013, 11:01
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45
Príspevky: 219
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
budú aj na samurai ??

... ako si to myslel stým že je treba zmeniť štýl jazdy ? :shock:

_________________
Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor "


Pon, 22.07.2013, 11:44
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4128
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
samuro píše:
... ako si to myslel stým že je treba zmeniť štýl jazdy ? :shock:


tak že máš stále zamknutý zadok ktorý sa v zákrute odomkne len ak je dostatočná trakcia.
Takže na klzkom povrchu tu bude zadok trochu "ulietavať"
Treba sa naučiť jazdiť zákruty šmykom :-D :-D

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 22.07.2013, 12:55
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
na zadku v zakrutach a ked je klzko budu skor presmykovat kolesa v smere tocenia, tazko povedat ze sa len kvoli tomu dostanes lahsie do celkoveho smyku.
na suchej ceste sa budu naviac drat pneu a o nieco tazsie zatacat, hoci vacsou prekazkou pri zatacani moze byt napr. makky podvozok, alebo svetla vyska nez aut. uzavierka.
v terene, alebo na comkolvek klzkom a pri nizkych rychlostiach ale vyhody daleko predcia manualne uzavierky (imo)
davat to na predok bez volnobeziek :smt134


Pon, 22.07.2013, 14:11
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45
Príspevky: 219
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
palo-cherokee píše:
samuro píše:
... ako si to myslel stým že je treba zmeniť štýl jazdy ? :shock:


tak že máš stále zamknutý zadok ktorý sa v zákrute odomkne len ak je dostatočná trakcia.
Takže na klzkom povrchu tu bude zadok trochu "ulietavať"
Treba sa naučiť jazdiť zákruty šmykom :-D :-D


ked to dobre chápem tak dif je v kuse uzamknutý a pokial nieje určitý moment sily tak ho neotvorý ?

_________________
Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor "


Pon, 22.07.2013, 15:22
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7249
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka
Odpoveď s citáciou
palo-cherokee píše:
[quote=" :shock:


tak že máš stále zamknutý zadok ktorý sa v zákrute odomkne len ak je dostatočná trakcia.
Takže na klzkom povrchu tu bude zadok trochu "ulietavať"
Treba sa naučiť jazdiť zákruty šmykom :-D :-D[/quote]

presne tak a budes , teda stanes sa navyse aj dryfterom,,,, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pon, 22.07.2013, 16:56
Profil
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3317
Odpoveď s citáciou
ono to je celé o zvyku, netreba sa splašiť a zlaknúť
radšej mi niekoto poraďte čo sa stalo, namontoval som dozadu automatickú uzaviekru Lock Right na nápravu Suzuki Samurai, nemal som tam čo zle poskladať, keď som dal do vzduchu jedno koleso tak točením to pekne preskakovalo ako má, prvý výjazd z garáže do kopca, cúvanie zadok podhraboval a strašne to praskalo, na dvore na kamienkoch keď pridám tak to tiež praská, a keď zaberem tak to praská a po chvilke zabere aj druhé koleso, nezdá s ami, že by to bolo v poriadku, pozrel som ešte raz do návodu a presne tak ako tam je popisané a pokreslené, tak mam to tak ja poskladané
v zátačke na ulici na asfalte to preskakuje niekedy dif. zamkne aj na asfalte, to by mi nevadilo, len to strašné praskanie, ale keď chcem to vykrížiť tak dif je zamknutý alebo začne prehrabovať zaťažené koleso, takže to funguje dobre len chová sa to takto:
https://www.youtube.com/watch?v=yB-rgRw2N3M


Pon, 22.07.2013, 19:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2018
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
palo-cherokee píše:
Pokiaľ ide o Jeep, tak to pasuje LEN do otvorených košov diferenciálu - NEDÁ sa použiť do samosvorového koša

aj pokiaľ ide o ford a iné značky

palo-cherokee píše:
V zadu sa dá na to naučiť, ale treba zmeniť štýl jazdy


napr. pri otočke o 180 stupňov na ceste zásadne bez plynu aby vonkajšie koleso precvakalo celú zatáčku (točí sa rýchlejšie ako stred uzávierky)

_________________
Ford Bronco 5.8, Jeep WK2 SRT 6.4


Pon, 22.07.2013, 20:21
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 22:47
Príspevky: 287
Bydlisko: Martin, Sklene pri Handlovej
Odpoveď s citáciou
Pre Nissan a Suzuki sa AUSSIE nevyraba.

To Spajky69: AUSSIE do Dana 44a máme skladom ako som písal hore. Cenovka 350,-

V princípe ide o to že čím je väčší vstupný moment ktorý pôsobí na kôš diferenciálu(teda ten čo ide od kardanu), tým je ozubenie ausiny do seba silnejšie tlačené a teda nediferuje a naopak.

V praxi: chcem aby diferovala = uberem plyn, chcem aby zavrela = pridam plyn

_________________
www.4x4pneu.sk - offroad príslušenstvo, doplnky, úpravy a servis 4x4
Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 4" lift 34" MT
Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 5" lift 33" MT
ex. Chevy Niva 3" lift 30" MT


Uto, 23.07.2013, 10:58
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
od kardanu asi tazko, povoli ta strana ktorej koleso ma vyssiu adheziu voci terenu, tj tym ten lichobeznikovy zub skor prekona odpor pruziny na koliku. ak je rovnaka adhezia, nepovoli ziadna strana - ibaze by tam niekto dal slabsiu pruzinu (aby to lahsie diferovalo). so silou vstupneho momentu z hriadela nema co do cinenia.


Uto, 23.07.2013, 11:21
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Môžem sa mýliť, ale mám pocit, že ausina funguje na totožnom princípe ako Matuleeho uzávierka.

A v tom prípade, rusty...


Uto, 23.07.2013, 11:48
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 48 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: