4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jedinečné brzdové kotúče pre Off road
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=86&t=8622
Stránka 1 z 1

Autor:  ORC [ Str, 12.08.2009, 19:11 ]
Predmet príspevku:  Jedinečné brzdové kotúče pre Off road

V ponuke ORC sú brzdové kotúče značky DBA (australia), ktore využívajú unikátny systém chladenia DBA Kangaroo Paw ventilation technology.

Dodanie kotúčov na takmer všetky bežné typy terénnych áut do 14 dní.

V ponuke sú:
Obrázok

a
Obrázok

Video-Prezentáciu Kangaroo nájdete tu

Juro (ORC)

P.S. ponuku zatial nenájdete na v nasom e-shope (www.orc.sk), pretoze sa na nej pracuje. Prípadný záujem cez e-mail alebo PM.

Autor:  michi [ Str, 12.08.2009, 22:20 ]
Predmet príspevku: 

Predávajú sa sady predok a zadok, alebo všetko spolu? Cenová hladina?

Napr. na Patrol GR Y60... :smt102

Autor:  ORC [ Štv, 13.08.2009, 9:43 ]
Predmet príspevku:  Re: kutuce

Cao Michi,
Predavaju sa samozrejme po kusoch. Predny, zadny, pravy, lavy.
A aj na Y60.

K dispozicii su momentalne:
Street series typ X
4000 series typ standart

Ceny su rozne - podla typu - najlacnejsie stoja cca 150 eur bez dph za ks.

Juro (ORC)

Autor:  Jano JP [ Štv, 13.08.2009, 11:22 ]
Predmet príspevku: 

sorry, v žiadnom prípade nechcem zaprasiť vlákno, len jeden malý postreh - tieto kotúče už dávno ponúkal offroad material (Filippo)

určite sú to super kotúče, ale aj ich cena je super mastná - tri a viac krát vyššia od štandardného kotúča a tak sa natíska otázka, či v teréne, pokiaľ nejazdím nejaké rýchlostné relly stále dupajúc na brzdy, také kotúče vôbec potrebujem
Juraj berte to ako možnosť vysvetliť, prečo sa taký kotúč oplatí kúpiť

Autor:  Majod [ Štv, 13.08.2009, 11:46 ]
Predmet príspevku:  re

Janko mám pocit že si si aj odpovedal
;-)

Autor:  ORC [ Štv, 13.08.2009, 12:13 ]
Predmet príspevku:  kotuce

OK, pokusim sa vysvetlit :D

Nie kazdy offroadak ma auto urcene prioritne na jazdenie po terene, ale vela z nas sa s tym autom musi aj presuvat (niekedy aj 1000-ce km).
Auta spadajuce do kategorie novsich offroadov dokazu dnes vyvinut celkom slusnu max rychlost, pricom ked si predstavime ich hmostnost po uprave casto cez 2,5 tony urcite kazdy uzna ze zabrzdit take auto nemusi byt malickost. Cize ak vela z nas sa snazi pri udrzbe pouzit lepsie oleje, lepsie pneu a pri doplnkoch namontovat znackovy navijak, tak by sme mozno nemali zabudat ani na brzdy.

Co sa ceny tyka tak mozno je pravda ze nie su najlacnejsie, ale aj to len teoreticky. Priklad: Ak by si majitel Nissanu Y61 chcel ist kupit kotuce do Nissanu urcite by boli drahsie ako DBA a pritom seriove. Ak by si isiel kupit kotuce k hocijakemu predajcovi autodielov tak by mu ponukli od polsko/cinskych za 60eur az po napr Delphi za 220eur. Ak teda nepatria vsetci k tym ktori maju pocit ze im stacia najlacnejsie tak DBA pri svojej kvalite nema az taku vysoku cenu.

Majitelia LR tiez zvacsa vymenia poloosi za drahe zosilnene az po tom ako ich niekolko krat zradia lacnejsie seriove. Tak isto majitelia novych Navar kupia HD spojku az po tretej vymene seriovej. Mame vela zakaznikov, ktori vlastnym skusanim lacnych veci dospeju do stadia ze radsej investuju viac a maju pokoj.
Este ma napada jedno porovnanie. Vela ludi si kupi radsej drahsie znackove tricko ako lacne na trhu. Tiez by sa dalo povedat ze naco ich predavaju ked podobnu sluzbu urobia aj 4krat lacnejsie, ale stale su ludia ktori sa riadia heslom " nie sme taki bohati aby sme kupovali lacne veci".

Ak to teda zhrniem tak je pravda ze prioritne by sa mali nad kvalitnymi brzdami obzerat ludia ktori jazdia rally ( a preto som si jedny objednal na nasu Navaru - dakar project), ale ak niekto jazdi vela a nielen v tazkom terene, ma novsie auto a chce menit brzdy tak toto moze byt volba aj pre neho.

Juro (ORC)

Autor:  603 [ Štv, 13.08.2009, 17:49 ]
Predmet príspevku: 

kdo chce rychle jezdit, musi mit dobre brzdy... ako bolo spominane rychlost je jeden sucinitel a hmotnost (tiez spomenute) dalsi a mnoho dalsich stykova plocha pneu s povrchom, povrch samotny pneu samotna, sportove vole v riadeni...))) a dobre brzdy su vzdy plus, ma mojej s1000 som menil dokonca bubny za stvorpiestove kotuce... skor by som sa mozno obaval nastupu a brebrzdenia napr. na snehu.. ale to uz asi len zvyk.. a cit v tej spravnej nohe... ))

Autor:  Jano JP [ Pia, 14.08.2009, 20:48 ]
Predmet príspevku: 

Juro, oceňujem vecnosť odpovede a aj že si to nebral ako provokáciu, ani nebola
len poznámka - tie kotúče mi vŕtajú v hlave, odkedy ich Filippo uviedol; origo nissan kotúč je možno fest drahý, to bude aj mitsubishi, ale kvalitné = porovnateľné kotúče iných značiek (nie šity) na mitsu stoja ako som uviedol;
športové (kvalitnejšie) zimmermany s priečnymi dierkami, ako majú aj tieto austrálske, stoja dva čo stojí jeden austrálan (chyba je len v tom, že mi dodali 15-tkové, nie 16-tkové kotúče (tie asi nerobia) a tak musím "špekulovať" ďalej...

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/