4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

co je lepsie
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=9&t=3435
Stránka 1 z 1

Autor:  MIrec01 [ Sob, 19.01.2008, 0:57 ]
Predmet príspevku:  co je lepsie

co je naj auto na naprevach alebo na ramenach ide oto viem samika za super cenu 97r skoro nehnity na ramenach

cisto pre jazdenie v terene

Autor:  GaboSB [ Sob, 19.01.2008, 21:26 ]
Predmet príspevku:  Re: co je lepsie

MIrec01 píše:
co je naj auto na naprevach alebo na ramenach ide oto viem samika za super cenu 97r skoro nehnity na ramenach

cisto pre jazdenie v terene


:smt139 :smt102 toto je aj nad moje sily. Celkom nechápem "co tím chtěl básnik říci"

Autor:  Kapo [ Sob, 19.01.2008, 23:58 ]
Predmet príspevku: 

Aszandálom , Gabo ? ako to , že nevieš , čo napísal ? :-D

No predsa , či je lepší samík na listových perách , alebo na strunách , ištenem.

Odpoveď ? no určite na strunách . Lepšie kríži , pohodlnejší , novší .

Autor:  GaboSB [ Ned, 20.01.2008, 0:17 ]
Predmet príspevku: 

Dik za rozšifrovanie, Kapo ;-)
No vraví sa, že pružiny majú malé + oproti listnáčom, všetko je však o kvalite a stave samotných pier a pružín a iných podvozkových častí s tým spätých.

Autor:  fajer [ Ned, 20.01.2008, 9:44 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Aszandálom , Gabo ? ako to , že nevieš , čo napísal ? :-D

No predsa , či je lepší samík na listových perách , alebo na strunách , ištenem.

Odpoveď ? no určite na strunách . Lepšie kríži , pohodlnejší , novší .

tak toto tiez nieje celkom take ruzove...
ak si na strunach , tak tvoje obmedzenie v krizeni urcuju stabilizatory, prip. torzka predsa.
ak si na perach tak krizenie urcuje ich stav a nastavenie...
(odhliadnuc od drobnosti ako opt. draha tlmica, vysunutie kardanov, max. mozna dlzka brzdovych hadiciek ci este zlozitejsi problem riadnia.....)
kazdopadne plati pravidlo ze pera "znesu viac" a nepotrebuju moc udrzbu... (akurat jedneho pekneho dna jeb... a si na kacicu... :-) )

PS: dajme kludne do obehu Q : PERA ver. STRUNY , aj tak to bude asi zlozite porovnat, lebo je x moznosti a kombinacii. ako napr. vzadu pera + tuha naprava, vpredu torzka+MCPerson - stare PAJERO. Vzadu struny+tuha naprava, vpredu torzka+MCPerson - nove PAJERO.
Stary trolovia zasa maju vzadu aj v predu pera , a GRka maju struny aj aj. Je to porovnanie ako pri tych pneu co dnes skonci na dokazovani priamo pri jazdeni... proste co auto to ine vlastnosti.
Kazdopadne na samiku su struny viac pre pohodu , pera su pri jeho hmotnosti uskakane ( v zaklade ) . Daju sa "preladit" na tuhe, ale potom je auto citelne na kazdom kamienku.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/