Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Autor |
Správa |
ROMAN
Legenda Offroadu
Registrovaný: Pon, 25.06.2007, 8:49 Príspevky: 210 Bydlisko: Kopřivnice,CZ
|
Nekde se tu vedla rec o problemech spojenych s montazi naprav pod listove pera, nabo pri montazi jinych per, delsich kyven a td. Slibil sem fotku , podotykam ze je nutne presne serizeni uhlu kardanovach krizu. Pak Vam prestanou praskat kardanky, hrusky v difu a tak. Nazorne predvedu na Samiku v Tisovci
|
Pon, 07.04.2008, 8:29 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
... keď už sa na auto narve taká zložitosť, tak to už hádam radšej prekopať na vinuté, mechy abo priamo na štvrťeliptické péra jak bol kdesi na českom fóre obrázok...
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Pon, 07.04.2008, 9:37 |
|
|
ROMAN
Legenda Offroadu
Registrovaný: Pon, 25.06.2007, 8:49 Príspevky: 210 Bydlisko: Kopřivnice,CZ
|
Martin 4 píše: ... keď už sa na auto narve taká zložitosť, tak to už hádam radšej prekopať na vinuté, mechy abo priamo na štvrťeliptické péra jak bol kdesi na českom fóre obrázok...
Co blbnes, vyroba i montaz je max. jedno dopoledne, no a este trochu barvy. Potrebujes 4 silentbloky, cca. 2 m trochpevnejsi trubky, jednu kyvnu a kousek plechu 3-4 mm na drzaky
|
Pon, 07.04.2008, 10:42 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
Hm - a ked sa tak na to pozeram aj KOPU NALEPIEK
_________________ OFF the ROAD
|
Str, 09.04.2008, 17:51 |
|
|
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Ja som to skusil oklahomat pridanim po jednom liste i ked to mam z polovice urobene, no zdalo sa mi to tam take nejake divne . Uvidim ci rybicka zaberie, alebo somnou vyserie
|
Str, 09.04.2008, 18:01 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Trochu mi síce uniká detail, že na čo to je a ako to funguje.
Ale nevadí, roboty mám aj tak dosť a pivo mi stále chutí.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Str, 09.04.2008, 21:47 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Majú tie červené rúry držať diferák v správnom uhle voči kardanu alebo ako?
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Str, 09.04.2008, 22:19 |
|
|
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
hej, sluzi to nato aby bola zachovana geometria zadneho kardanu pri urcitom zatazeni. Ale co sa mi na to nezda - je to stavane iba na urcitu presnu polohu vysky napravy. Pri tahani privesu zadok sadne a geometria sa akurat tak pokasle. Pri CV krizi by ale to mohlo fungovat.
_________________ zelena mrdka
|
Str, 09.04.2008, 22:46 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7928 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
no mne to dako nejde do hlavy,, ponevac vzadu je pevna naprava a pevne prichytena o listove pera,,,teda ona sa netoci neroby kruhovy pohyb iba chodi hore dole ako pracuju listove pera,,,,,,mozno ze daco to robi ale nie vela nakolko listove pera su v predu v gumenom silentbloku a vzadu uzmaju kladku, podla mna to nanajvys iba ztvrduje perovanie a zbrzduje vertikalne pohybovanie napravy,,teda ked naprava chodi hore dole ako vozidlo peruje zakonite dochadza k pracovaniu kardanovych krizov, no ja osobne nevydim v tom daky zazrak, moj nazor,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Str, 09.04.2008, 22:55 |
|
|
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
nechcem sklamat vase dojmy, ale nieje to take jednoduche.
naprv som vymenil dif a par vyjazdov bolo super, ale nasledovalo poskodenie uponov zadnej napravy = naprava sa krutila pri vacsom zatazeni, coz malo za nasledok vyzutie kardanu a nasledne roztrhnutie hrusky diffu, samozrejme aj poskodenie ozubeni.
toto je pri velkej zmene prevodov ( najma pre rockkrawler ) skor nutnost.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Str, 09.04.2008, 23:59 |
|
|
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
PEŤO píše: Ja som to skusil oklahomat pridanim po jednom liste i ked to mam z polovice urobene, no zdalo sa mi to tam take nejake divne . Uvidim ci rybicka zaberie, alebo somnou vyserie
Hmm rybicka nezabrala. Toto som objavyl vcera, lozisko na tabak a ostatne je celkom slusne vydiet. Viem presne kedy sa to dialo, bolo to 4 krat a boli to situacie ked bol predok odlahceny, zadok zarafany a ja som sa z toho snazil vydriapat v podstate len zadkom. I ked to vyzera tak monstrozne, bude to nutne, tie pera to jednoducho v uhle neudrzia. 1:0 pre ROMANA
|
Uto, 29.04.2008, 10:31 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|