4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
vystuze http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=9&t=4286 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sarvi [ Uto, 08.04.2008, 23:15 ] |
Predmet príspevku: | vystuze |
cafte -viem ze pri ochrannom rame - klietke - je mat lepsie aspon hlavnu obruc v celku takze by som sa chcel spitat ze ak nemam kde si dat dakde poohinat rury ci bude dobre drzat aj sistem rura, koleno, rura a tak - proste prizvarat kolena o rury -diky moc ![]() ![]() |
Autor: | MIrec01 [ Uto, 08.04.2008, 23:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Cerus kukni napr toto viewtopic.php?t=3320 a troska pre inspiraciu kukni toto http://www.suzuki-samurai.nl/ uz som to riesil ale zatim nebol cas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | sarvi [ Str, 09.04.2008, 0:15 ] |
Predmet príspevku: | |
no hej ja viem jak by mala vyzerat, mne skor ide oto ze ci to bude drzat pri prevrateni ten spoj - ohib urobeni z kolien |
Autor: | MoostanQue [ Str, 09.04.2008, 7:42 ] |
Predmet príspevku: | |
No nejak to drzat bude, ak su kolena masivne, a varene tak, ze sa obrusia hrany do V a husenicou sa prevara cela hrubka materialu (najlepsie autogenom) - ale ohnute z jedneho kusa je to o hodne lepsie. Ohnu ti ti tam kde maju prislusunu ohybacku - musis popatrat v mieste bydliska po dobre vybavenej dielni - ale ohybat hrubostenne trubky bude docela pakaren pocitam. Ono tiez zalezi naco to chces. Opriet sa pri nulovej rychlosti bokom o svah je nieco ine ako sa kotulat zo skarpy. Vid priklad. |
Autor: | Hugo [ Str, 09.04.2008, 9:43 ] |
Predmet príspevku: | |
alebo tu http://www.youtube.com/watch?v=iq_0MGLD ... re=related |
Autor: | Martin 4 [ Str, 09.04.2008, 10:38 ] |
Predmet príspevku: | |
... práve že hrubostenku ohneš lahšie ako tenkostennú trubku. Tenkostennú rúru musiš pred ohýbaním nabíjať pieskom aby sa nezbortila. Hrubostennú ohneš aj za studena v ohýbačke. Takým hardvérom disponujú najmä kúrenári. Ve to také V z masívnych profilov ktoré má na špici prirobený hydraulický valec. Na ramená V sa vo vhodnej vzdialenosti (závisí od polomeru ohybu a priemeru trubky) dajú operné kladky a na piestnicu valca správny segment. Ščuri sa tam trúba a už sa len pumpuje a pozoruje ako trubka pekne ohýba. Ak od rámu očakávaš aj bezpečnostnú funciu, tak radšej na varné kolená zabudni. Aj keď to asi nepôjde na testovanie športovému komisárovi (ten by ťa s vareným rámom hnal hodne ďaleko), už len pud sebazáchovy by ti mal kázať robiť rám ohýbaný. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |