4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Tretia prevodovka http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=9&t=8793 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 13:10 ] |
Predmet príspevku: | Tretia prevodovka |
Zacal som premislat ze na samca nadelim kola 33az 34" len mam strach ze mi zacne zomierat motor+spojka a este to odost zrichli auto preto mi zacalo v hlave vihravat nadelit prevodofku medzi hlavnu a reducku jednalo bi sa o prevodovku napr. z moschvica je rozmerovo tak akurat alebo mam este pridavnu z Uazu mozno mi viaceri napisete je to blbost ale ak nahodou to uz niekto riesil alebo bi poradil pripadne vedel o nejakej malej prevodovke tak sem snou ![]() |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 13:19 ] |
Predmet príspevku: | . |
Viac ich bude proti to máš pravdu ale neboj je to dobrá vec už som to robil 2krát a aj na Blahošovom ARE sme to tak riešili ..Sice nie preto aby sme dali večie kolesá ale pre silu. záleží na tom či ti to zvládnu poloosi . |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 13:24 ] |
Predmet príspevku: | |
poloosi mozna zvladnu mam napravi z Uazu a v rezerve z kazdej minimalne po jednej z coho isla prevodovka do arecka? |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 13:47 ] |
Predmet príspevku: | . |
Prevodovka bola z Pežota 505 ako aj motor.Musela sa ale spojit prírubou aby boli spolu ako jedna a nedával sa medzi kardan ale pevná oska. Tak som riešil dávnejšie aj Uaz tam bol motor REnolt a prevodovka Dácia. A ešte aro 240 tiež 2 prevodovky ale prepojené kardanom . Len ked to urobíš častejšie musíš používat tú prvú lebo v zábere s tou druhou nebudeš moct normálne radit (nebude mat spojku a tlak kolies ti bude tlačit na zuby prevodovky)Nerád vysvetlujem písaním ale ti to pochopíš ! http://www.4x4club.sk/pictures/viewer ... 0f4g8x.jpg Medzi tou prvou sa dorábala ešte príruba. Este budes asi skracovat,predlžovat kardany nie!? |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 14:05 ] |
Predmet príspevku: | |
stym radenim vpohode ostal bi som pri hlavnej ci uz pre pohodlie radenia taktiez aj funkcnosti spojky sluzila bi len ako pridavna tiez mam v umisle vihodit kardan hlavnu prevodovku mam z Lady ako aj motor takze isla bi len hardyspojka z ladackej a priamo na reducku samuraj pozeral som uazacku teoretycky bi vosla ale bi som ju zmensil a odstranil snej vivod na predny nahon a sluzila bi len na velke male richlosti |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 14:17 ] |
Predmet príspevku: | . |
Tú Uazácku by som nedával neviem ako si myslel odpojit z nej predok,potrebujes priamu .Uazácku predáš mne !!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Kapo [ Uto, 08.09.2009, 14:34 ] |
Predmet príspevku: | |
To samuaz: no, okrem toho, že strášne hrozne píšeš, /až sa to nedá čítať/ tak aj vymýšľaš hrozné paskvili. ![]() |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 14:36 ] |
Predmet príspevku: | |
priama bi snej bola pri pouziti vstupu a vistupu vivod na predok je uz vedla to bi som odrezal proste zmensil obal |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 14:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Kapo berem aj tvoj nazor ![]() |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 14:41 ] |
Predmet príspevku: | . |
Kápo čakal som kedy napíšeš a dočkal som sa . No ale samuaz chce poradit tak premíšlaj a rad !!!!!! |
Autor: | Kapo [ Uto, 08.09.2009, 17:53 ] |
Predmet príspevku: | |
...čo mu mám radiť? Keď chce rezať uazovú prevodovku? ![]() A hlavne keď má určite aj Uaz prevodovku hlavnú a prídavnú zošrobovanú. Ak má moc času a chuti, tak nech sa radšej zamerá na užitočnejšie veci. Čo tak na nápravy prispôsobiť reduktory z PV3S? Alebo vymyslieť a vyrobiť poriadny hydraulický alebo mechanický navijak? /a po večeroch nech sa z gazdzinu doučuje pravopis/ ![]() |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 18:29 ] |
Predmet príspevku: | |
ten pravopis ma netrapi cas s gazdinou travim inac ![]() ![]() |
Autor: | marisko [ Uto, 08.09.2009, 19:11 ] |
Predmet príspevku: | Re: . |
Juraj Surovec píše: ...Tak som riešil dávnejšie aj Uaz tam bol motor REnolt a prevodovka Dácia. Dácia je ako jej vzor R12 predokolka, teda s výstupmi na poloosi, ako sa dá spojiť s ďalšou skriňou ?? |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 19:50 ] |
Predmet príspevku: | Re: . |
marisko píše: Juraj Surovec píše: ...Tak som riešil dávnejšie aj Uaz tam bol motor REnolt a prevodovka Dácia. Dácia je ako jej vzor R12 predokolka, teda s výstupmi na poloosi, ako sa dá spojiť s ďalšou skriňou ?? |
Autor: | tibik [ Uto, 08.09.2009, 20:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Zozen si nejaku silnejsiu len nieeee moskvic ako aj nejaka ina s osobaku. Najlepsie by bola s nejakeho ROBURA , alebo MULTIKARI. Us som to niegde pisal ale z vlastnej skusenosti mne na š1202. prdli cez leto asi 2-3r. dozadu 3 moskvicove na 2 vylamalo zuby pri prejazde par jam a jednu dokonca rozdraplo tak ,ze bolo vydet creva . Osobne by som uz do niecoho takeho z osobaka ziadnu prevodovku nevkladal ![]() ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |