Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 qikso5 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 23.01.2011, 23:22 Príspevky: 190
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						cafte
 znami je antiinternet tak sa chcem opytat za neho. chce uzavierku tam namontovat tak aku ? rozmysla nad touto 
 http://jeepshop.cz/product_info.php?cPa ... cts_id=101
alebo 
 ARB pneumaticku s kompresorom ?
 ktora je lepsia ? v com sa lisia ? 
 vdaka za hocijaky postreh alebo radu. nevyzname as do uzaveriek ani jeden.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 26.02.2012, 21:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Filipe 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 offroatec je podtlakova znamene ze funguje na podtlak nemusis kupovat kompresor a podtlak je napojeny od vakuovej pumpy co roby podtlak na brzdy,ARB je tlakova funguje tlakom vzduchu cize potrebujes kompresor,inak su to100% uzavierky obe.ARBecko sa mi vydi lahsie na montaz,nemusis rezat do napravnice koly mechanizmu co uzatvara dif ako pri offroatecu,navrtas len jednu dierku pre privod vzduchu,ale tiez zalezi na ake auto sa montuje. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 28.02.2012, 21:35 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 qikso5 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 23.01.2011, 23:22 Príspevky: 190
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 vadka chlape za vysvetlenie.
 len som chcel vediet ci je v tom adky velky rozdiel ale pochopil som ze viac menej len v montazi ale funkcnost ta ista 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.03.2012, 12:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						este by si mohol napisat ze na ake auto to ma ist, ake napravy a aky prevodovy pomer....
 
a ja by som si aj tak vybral OX locker    
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.03.2012, 12:31 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja som mal v zadnej naprave implementovanu ARB , preto som v FRONT riesil taktiez ARB, 
 OSOBNE sa urcite viac priklanam k OX lockeru , neni nad to vydiet na stole ARB vs. OX .. je to fakt neporovnatelne.. 
 
 Financne to vyjde baj oko rovnako. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.03.2012, 13:49 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 jenki 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Kajo, môžeš toto trochu hlbšie rozobrať, čo si napísal? Prosím. 
					
						 _________________ Jenki
  Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II,  3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.03.2012, 13:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						rozoberat tonebudem.. uz je to namontovane   
Jenki, ked to vezmem od konca, sucastou OXu je aj pevnostny dekel.
 Co u ARB nieje., resp. je za priplatok cca 200E.
 OX: Material uzavierky je rovnakej pevnosti ako material prevodoveho sukolia.
 Mechanicke prevedenie je precizne, ovladanie cisto mechanicke - presuvna vydlicka.
 Ked som si vyberal , palo-chero dal na stol ARB a OX pre prevod 3,73 a kos D30. OX bol znacne hutnejsi, vacsia masa ocele. No proste taky doveryhodnejsi. Samozrejme moznosti ovladania OXu su rozsiahlejsie ako u ARB. 
 ARB iba vzduch.
 OX mechanicke lankove ovl. ; elektroservopohonom; vzduchom.
 cena ARB bez kompresora : cca 1000USD
 + kompresor + kurvitka + dekel
 http://www.4wheelparts.com/Drivetrain-and-Differentials/Dana-30-Air-Locking-Differential-by-ARB.aspx?t_c=12&t_s=237&t_pt=101501&t_pl=406&t_pn=ARBRD100
cena OX : 780 USD - vsetko potrebne v baleni... 
 http://www.4wheelparts.com/Drivetrain-and-Differentials/Dana-30-Locking-Differential-By-Ox.aspx?t_c=12&t_s=237&t_pt=101501&t_pl=9736&t_pn=OXLD30-373-30
Ako jediny problem vnimam, ze OX nema verziu pre D30 na dolne prevody.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.03.2012, 7:51 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 jenki 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						fajer píše: rozoberat tonebudem.. uz je to namontovane   ...............vtipálek   ............. Ako jediny problem vnimam, ze OX nema verziu pre D30 na dolne prevody.  
a tiež to, že OX je dostupný len pre Jeep...či?  
					
						 _________________ Jenki
  Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II,  3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.03.2012, 8:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 to je trochu zla prezentacia; OX vyraba lockers pre napravy DANA 30-60;FORD 8,8;AMC;
 
 Tie su u nas vo vseobecnosti pouzivane v JEEPe., no v USA je to primarny vyrobca naprav.
 
 Napravy DANA pouziva aj kopa "neamerickych" automobiliek, napr. VW;HYUNDAI;MAZDA;ISUZU....
 
 Okrem toho OX vyraba aj zaujmave prevedenia kardanovych krizov a ucpavaciek nohavic poloosi... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.03.2012, 12:08 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						fajer píše: Ako jediny problem vnimam, ze OX nema verziu pre D30 na dolne prevody.  
A k tomuto si ako došiel kua??
 však Ox robí aj pre D3O a tam máš jedno či je hruška hore či dole, to je prevod, koš ox-a je rovnaký takže robí aj prednú. Však nejaké behajú na TJ po SK.
 A.  
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.03.2012, 12:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ANDREJ., KUA pisem dolny prevod?? alebo dolny pastorok??
 
 CITAJ PANACKU 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.03.2012, 14:44 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pablo 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ja som pochopil ako dolný prevod , prevod pod 3.7   napr 3.5 ak taký v dane 30/35 je     
					
						 _________________ ~`<| _________ oooo __  ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
  Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.03.2012, 15:38 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 jojo007 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						Páni nech sa páči:
 všetko o ox locker na :
 http://www.ox-usa.com/ox/Products/Locke ... fault.aspx
najdete tam skoro všetko:
 napr:
               Aplikačná časť #
 Dana 30 3,55 a dn, 27 spline D30-355-27 - otázka na prevodový pomer
 Dana 30 3,55 a dn, 30 spline D30-355-30
 Dana 30 3.73 a vyššie, D30-27 spline 373-27
 Dana 30 3.73 a vyššie, D30-30 spline 373-30
 Dana 35 3.55 a vyššie, D35-27 spline 355-27
 Dana 35 3.55 a vyššie, D35-30 spline 355-30
 Dana 44 3,73 a dn, 30 spline D44-373-30
 Dana 44 3,92 a viac, 30 spline D44-392-30
 Dana 44 3,92 a viac, 33 spline D44-392-33
 Dana 44 JK, bez Rub, 30 spline D44-JKNR-30
 Dana 60 4,10 a dn, 35 spline D60-410-35
 Dana 60 4,10 a dn, 30 spline D60-410-30
 Dana 60 4.56 a vyššie, 35 spline D60-456-35
 Dana 60 4.56 a vyššie, 30 spline D60-456-30
 Ford 8.8 2.73 a hore, 31 spline F88-273-31
 AMC 20 a až 3,08, 29 spline A20-308-29
 Čo sa týka Offrotec locker 
 skoro to isté ako ox až na hliníkové veko difu
 materál zrovnateľný s prevodami,
 ovládanie:
 - podtlakom (v balení)
 - pretlakom (kompresorom ARB +elektroventili)
 - mechanicky a elektricky ako ox
 záleží kto čo chce.
  Montáž na nápravy dana - neviem o tom že by sa niečo vyrezávalo.
 Nerobím reklamu ale iba konštatujem.
 Ohladom na náhradné  diely uzávierky by som volil offrotec (zavolám do čiech a dohodnem sa hneď po telefone). 
 Neviem o tom že by mal ox zastúpenie v čechách alebo na slovensku.
 Viem že andrej a palo ich montujú aj nd dodajú (dúfam) ale za aký čas?
 Offrotec sa dá po dohode vyrobyť aj na iné druhy náprav.  
					
						 _________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.03.2012, 16:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 jenki 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						fajer píše: to je trochu zla prezentacia; OX vyraba lockers pre napravy DANA 30-60;FORD 8,8;AMC;
  Tie su u nas vo vseobecnosti pouzivane v JEEPe., no v USA je to primarny vyrobca naprav.
  Napravy DANA pouziva aj kopa "neamerickych" automobiliek, napr. VW;HYUNDAI;MAZDA;ISUZU....
  Okrem toho OX vyraba aj zaujmave prevedenia kardanovych krizov a ucpavaciek nohavic poloosi...  
Kajo neser! Však vieš, že mám dvoch Japoncov, t a ty do mňa takto marketingovo     že VW, Hundraj a čo ja viem čo...
 Takže pre mňa ništ...     je to tak?
 Tak si ma namlsal...    
					
						 _________________ Jenki
  Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II,  3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.03.2012, 21:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Citácia: Neviem o tom že by mal ox zastúpenie v čechách alebo na slovensku.   
no zato ze to nevies to neznamena ze to tak nie je     
http://www.ox-usa.com/ox/OurDealers/tabid/437/Default.aspx 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.03.2012, 23:47 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |