Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						mne zname verzie palivoveho systemu pre diesel:
 
D - klasicke vstrekovanie kde je cepradlo spolocne a vstrekovac nesmeruju priamo na piest
 Di - klasicke vstrekovanie kde je cerpadlo spolocne ale zvacsa uz s neakou elektronikou a na jednej triske je pripojene snimanie , pricom vstrekovace mieria priamo na piest
 CRDi 
 CRI - princip prevzaty s benz. vstrekovania s problemom neopakovatelneho vstreku pocas ciklu a nizkym tlakom piezoelementov
 CRII - repete CRI + vacsi vstrekovaci tlak 
 do tohoto vstupilo vstrekovanie PD pricom PD pracovalo s vacsim tlakom a HLAVNE vie pocas ciklu dostrekovat palivo do valca, co prinieslo vacsie moznosti v riadeni spalovania , problemom zostal velky hluk v nizkych otackach a nizsia spolahlivost spolocneho prvku PD
 CRIII sa pri vyvoji podarilo dosiahnut moznosti riadeneho dostreku pocas ciklu vstrekovania , co prinieslo hlavnym partnerom vo vyvoji BOSH a MB momentalne prvenstvo v emisiach a spotrebe a vyrobnej cene. 
 Momentalne je na trhu uz dalsia gen. CRIV ktora priniesla aj experiment :
 mensi tlak v spolocnom potruby a pritom vacsi tlak pre vstrekovace pomocou nasobycov tlaku v jednotlivych vstrekoch na piezomech. principe. 
 dane riesenie nahradza plne tlakove pomery jedinecne pre system PD (momentalne je mozne az cez 3000 barov) a zaroven tym riesi problem pri poskodeni vstreku a nasledneho "tecenia" paliva do piestu, nakolko v raili je neustale tlak paliva.
 kazdopadne pre system PD je mozna aj spotreba 1L/1000km kludne i viac, (ked sa to stalo mne a servisak ma presviedcal ze je to ok, slubil som mu ze ho nalozim do auta aj s partou mechanikov a pustim aj s zanovnym touranom do najhlbsieho miesta vo Vahu) 
 Tento problem som teda absolvoval aj ja , samozrejme po vymene prasknutej hlavy na 2.0 PD. Ak xcete toho viac , mozem vam tu napisat o tom aute celu esej..     
INAK DOBRY MOTOR    
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 26.12.2010, 23:41 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 AMOOOOOO 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pon, 23.02.2009, 12:52 Príspevky: 153 Bydlisko: Belá pri Varine
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Takže to zhrneme odporučate radšej 1.9TDI  ano?    
					
						 _________________ Suzuki Samurai 1.3 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 27.12.2010, 0:07 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 no ,  moje odporucenie by bolo jednoznacne NIE VW GROUP
 a ak uz to musi byt , tak starucke klasicke cepradlo a k tomu male turbo ,
 pokial nestojis o problemy s otecenou hadicou do intercoolera , tak bez INTERCOOLERA., ono to ma sice len neakych 60-70kw ale funguje to furtomfurt ., a je jedno ci je to oxcafka alebo golf ci pasat. 
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 27.12.2010, 12:32 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pejo 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						fajer píše: ...celkovo prve nasadenie individualneho cerpadla pre jeden vstrek ako celok je datovane zaciatkom 19th. storocia na vojenske ucely pre ponorky U.S. NAVI  
 na Slovensku ešte hlboký feudalizmus a v USA sa už preháňali na ponorkách s priamym vstrekom a navigáciou. Jeden by neveril    . Tuším sa tu prepisujú dejiny.  
					
						 _________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 27.12.2010, 19:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pejo, dejiny sa prepisali uz hned po revolucii,,, bohuzial,,    ,,
 fajer   	
 no , moje odporucenie by bolo jednoznacne NIE VW GROUP
 a ak uz to musi byt , tak starucke klasicke cepradlo a k tomu male turbo ,
 pokial nestojis o problemy s otecenou hadicou do intercoolera , tak bez INTERCOOLERA., ono to ma sice len neakych 60-70kw ale funguje to furtomfurt ., a je jedno ci je to oxcafka alebo golf ci pasat.
 totoka je svata pravda,,hm, mozno asi aj zato tak myslim, ze som trochen konzervativec..  
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 27.12.2010, 21:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pejo.... hadam si nemmyslis ze som taky good... 
 wikipedia nepusti    
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 28.12.2010, 3:11 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 romo11 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1804 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						efendi píše: je normalne ze sa motorovy olej spotrebováva.V ZáVISLOSTI OD SPOSOBU JAZDY,A PREVADZKOVYCH PODMIENOK, MOZEBYT SPOTREBAAAA AZ 1LITER NA1000KM  
je tam veľkým písmom napísané ...V ZÁVISLOSTI OD SPOSOBU JAZDY...
 Za normálnych podmienok by mala náplň oleja vydržať do výmeny. Z osobnej skúsenosti viem že aj niektoré benzínové motory WV keď sa naháňajú tak treba olej dolievať lebo ho pri nadmernom zaťažení papkajú  
					
						 _________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 28.12.2010, 9:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ano to som ,,,zvyraznil,,, velkymi písmenami, ze co sa pise v servisnej knihe,,,inac tam je to pisane normalne malyma pismenkami,, 
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 28.12.2010, 11:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |