Dnes je streda 16. júla 2025, meniny má Drahomír a zajtra Bohuslav
Motor Mercedes 123 3,0 diesel
Autor |
Správa |
KamilUAZ
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00 Príspevky: 35 Bydlisko: Bardejov
|
603 píše: myslim ze indenor je licenicia od perkinsku i ked v podstate je to jedno.. je to klasicky motor ktory sa od vyroby daval do volgy 24, ako som pisal... clovek si nevie ani nic dat do googlu? vsetko mu treba dat hotove? http://www.autofiles.org/gaz/gaz-volga- ... _6344.htmlja som sa len pytal ci to nieje jednoduchsia cesta, ako prerabat od uchytov, cez priruby...... .... .....
ja som si ho googlil a podla toho čo som si tam našiel je to motor s turbom a ja by som radšej hladkeho diesla a 44kw to je slaba strojovňa do mojho uaza
_________________ OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.
|
Sob, 19.03.2011, 21:58 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
doporucujem toto je indenor 2,5 TD neskutočne spolahlivy motor a ešte k tomu aj jedno auto gratis.
keby som nemal doma už 123 300D tak to beriem isto!!!
mal som v prvej Emke 2,3td takisto peugeot 505 a to parada.
http://peugeot-505.autobazar.eu/-id2163987.html
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Sob, 19.03.2011, 23:45 |
|
 |
KamilUAZ
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00 Príspevky: 35 Bydlisko: Bardejov
|
hej ja už som tiež po ňom poškuľoval ale zatial som netelefonoval ale je to turbo diesel a ja by som radšej hladky.. a ako si ty spokojny so svojim 123 300D hm ???
_________________ OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.
|
Pon, 21.03.2011, 22:15 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
nemam ho nahodeny este v tretiom are ,ale dlho som googlil cital a dal na rady tych ktory to absolvovali.
aj ked u mna boli tie diesel motory stavane na nizke otacky/dve prevodovky/
na pracu.
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Pon, 21.03.2011, 22:44 |
|
 |
robo kop
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 9:47 Príspevky: 322 Bydlisko: Zborov nad Bystricou
|
ja mam 3,5 turbo po GO za 1500€ a 300d dva kusy jeden funkcny po oprave a jeden na diely za 1500€
_________________ monteropat,GR Y61,unimog,grizzli,kodiak,Ventura,F8,a k tomu vsetci necenzurovany a nekonfliktny offrovdaci s celeho sveta,www.offroadland.sk
|
Uto, 22.03.2011, 7:57 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
300 bez turba bude IMO dost hnila.
Stale nechapem preco riesis diesla na auto bez papierov. Kvoli spotrebe v terene? Je cela rada ovela vykonnejsich rovnako spolahlivych velkych benzinakov za zlomok ceny
|
Uto, 22.03.2011, 10:58 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Výkonnejšie benzínové motory sú väčšinou riadené počítačom a tam je spoľahlivosť diskutabilná. A daj k tomu automat, tak to ani neroztlačíš. Podľa mňa je najspoľahlivejší agregát klasický diesel s mechanickým čerpadlom a mechanickou prevodovkou.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 22.03.2011, 11:03 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
akykolvek benzinak s karburatorom rovnakej hmotnosti bude aspon raz tak vykonny a zivsi ako 300d. vytunovana v8 351 ten gaz roztrhne na polovicu. s automatom naprosty suhlas.
|
Uto, 22.03.2011, 12:58 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
keď máš všetky veci okolo motora OK tak nepotrebuješ roztláčať...a keď je baterka nahovno neroztlačíš ani nafťáka lebo nenažhavíš
Do gaza by som motor neriešil, nasype do toho človek toľko peňazí a času že za to môže mať iné auto ktoré splní jeho očakávania aj v sérii 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Uto, 22.03.2011, 15:18 |
|
 |
petriiik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27 Príspevky: 1286 Bydlisko: Dohnany
|
dizlovy motor do auta bez tp sa dava hlavne koli spotrebe a do uaza to aj ma zmysel dat, pokial ma este stary karburator K-121 tak auto niekedy scucne aj 90litrou v terene samozrejme ze na 100km
romo ukaz mi jedno auto ktore je lepsie v serii ako uaz, uaz ma svetlu vysku 220mm brodivost vyse 700mm a myslim ze kam stym zatocis tam ide bez odvravania, par krat som bol jazdit s trooperom 2,8TD dobre auto to je ale prejazdnost to nebude mat nikdy taku ako uaz
_________________ lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!
|
Uto, 22.03.2011, 16:36 |
|
 |
603
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 23:39 Príspevky: 529 Bydlisko: ba//mi
|
uaz je najlepsi...
prosim vas kde sa v 1977 a skor, ked sa vyrabal gaz-24, daval diesel s turbom? a jake brutalne ceny tu spominate.. kamos ma 24, a v pohode zohnal druhy motor,.. ziadne miliony to neboli...
asi prepacte, ze som sa vam zamotal do diskusie... a dal som sem i link, a ziadne turbo tam nevidim.. tak neviem.. napchajte si tam mercedesy, a vsetko prerobte.. mne je to jedno... a skuste si to spocitat kolkoto bude vazit nakoniec, od priruby az po motor, ktory ma o valec viac..
_________________www.khvmi.sk
|
Uto, 22.03.2011, 20:47 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
pejo píše: Výkonnejšie benzínové motory sú väčšinou riadené počítačom a tam je spoľahlivosť diskutabilná
a čo radový trojliter z medveďa W126 (S-trieda do 1991 alias číňan), ten má mechanické vstrekovanie paliva (mengetailer), otec má v šope 126 - tku ktorá chytila po 10 rokoch na brnk. Ten motor má 200 koní a spotrebu v osobáku okolo 11 litrov. Cca 10-12 rokov dozadu sa zo 126-tiek tieto motory vyberali a tí čo chceli jazdiť na medveďovi a mali hlboko do vrecka tak tam pchali 5-valec z 123-jky
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Uto, 22.03.2011, 21:26 |
|
 |
KamilUAZ
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00 Príspevky: 35 Bydlisko: Bardejov
|
rustycj píše: 300 bez turba bude IMO dost hnila. Stale nechapem preco riesis diesla na auto bez papierov. Kvoli spotrebe v terene? Je cela rada ovela vykonnejsich rovnako spolahlivych velkych benzinakov za zlomok ceny
Kôli celkovej spotrebe Uaz mi sem tam riadne papká a diesle su uspornejšie a sem tam mi štrajkuje zahadzuje sviečky a ide na 3 valce o inom benzíne ani neuvažujem len diesel
_________________ OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.
|
Uto, 22.03.2011, 22:02 |
|
 |
KamilUAZ
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00 Príspevky: 35 Bydlisko: Bardejov
|
petriiik píše: dizlovy motor do auta bez tp sa dava hlavne koli spotrebe a do uaza to aj ma zmysel dat, pokial ma este stary karburator K-121 tak auto niekedy scucne aj 90litrou v terene samozrejme ze na 100km romo ukaz mi jedno auto ktore je lepsie v serii ako uaz, uaz ma svetlu vysku 220mm brodivost vyse 700mm a myslim ze kam stym zatocis tam ide bez odvravania, par krat som bol jazdit s trooperom 2,8TD dobre auto to je ale prejazdnost to nebude mat nikdy taku ako uaz
momentalne mam karburátor z auta Lada ..... 1600 a jazdim tak už 2 roky ubralo to autu výkon ale na prvom a druhom rýchlostnom stupni to nejako necitiť v terene až pri treťom kde už auto musi biť dobre rozbehnute aby to šlo a 4 na asvalte viac ako na 65 km/h som sa nedostal ale o mnoho viac by to nešlo ani z origo karburátorom a spotreba s určite razantne znížila oplatilo sa mi to ....
_________________ OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.
|
Uto, 22.03.2011, 22:11 |
|
 |
KamilUAZ
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00 Príspevky: 35 Bydlisko: Bardejov
|
blahos píše: nemam ho nahodeny este v tretiom are ,ale dlho som googlil cital a dal na rady tych ktory to absolvovali.
aj ked u mna boli tie diesel motory stavane na nizke otacky/dve prevodovky/ na pracu.
Ved presne preto ho chcem aj ja hlavne na prácu lebo moj Uaz ma upravenu zadnu časť karosérie Pick-up =D a je to poriadny pracant....
_________________ OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.
|
Uto, 22.03.2011, 22:20 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|