Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 16.07.2025, 10:54
Dnes je streda 16. júla 2025, meniny má Drahomír a zajtra Bohuslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Motor Mercedes 123 3,0 diesel 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00
Príspevky: 35
Bydlisko: Bardejov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
603 píše:
myslim ze indenor je licenicia od perkinsku i ked v podstate je to jedno.. je to klasicky motor ktory sa od vyroby daval do volgy 24, ako som pisal...
clovek si nevie ani nic dat do googlu? vsetko mu treba dat hotove?
http://www.autofiles.org/gaz/gaz-volga- ... _6344.html

ja som sa len pytal ci to nieje jednoduchsia cesta, ako prerabat od uchytov, cez priruby...... .... .....



ja som si ho googlil a podla toho čo som si tam našiel je to motor s turbom a ja by som radšej hladkeho diesla a 44kw to je slaba strojovňa do mojho uaza

_________________
OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.


Sob, 19.03.2011, 21:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20
Príspevky: 806
Bydlisko: Lednicke Rovne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
doporucujem toto je indenor 2,5 TD neskutočne spolahlivy motor a ešte k tomu aj jedno auto gratis.

keby som nemal doma už 123 300D tak to beriem isto!!!

mal som v prvej Emke 2,3td takisto peugeot 505 a to parada.

http://peugeot-505.autobazar.eu/-id2163987.html

_________________
ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe


Sob, 19.03.2011, 23:45
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00
Príspevky: 35
Bydlisko: Bardejov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hej ja už som tiež po ňom poškuľoval ale zatial som netelefonoval ale je to turbo diesel a ja by som radšej hladky.. a ako si ty spokojny so svojim 123 300D hm ???

_________________
OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.


Pon, 21.03.2011, 22:15
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20
Príspevky: 806
Bydlisko: Lednicke Rovne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nemam ho nahodeny este v tretiom are ,ale dlho som googlil cital a dal na rady tych ktory to absolvovali.

aj ked u mna boli tie diesel motory stavane na nizke otacky/dve prevodovky/
na pracu.

_________________
ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe


Pon, 21.03.2011, 22:44
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 9:47
Príspevky: 322
Bydlisko: Zborov nad Bystricou
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja mam 3,5 turbo po GO za 1500€ a 300d dva kusy jeden funkcny po oprave a jeden na diely za 1500€

_________________
monteropat,GR Y61,unimog,grizzli,kodiak,Ventura,F8,a k tomu vsetci necenzurovany a nekonfliktny offrovdaci s celeho sveta,www.offroadland.sk


Uto, 22.03.2011, 7:57
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
300 bez turba bude IMO dost hnila.
Stale nechapem preco riesis diesla na auto bez papierov. Kvoli spotrebe v terene? Je cela rada ovela vykonnejsich rovnako spolahlivych velkych benzinakov za zlomok ceny


Uto, 22.03.2011, 10:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Výkonnejšie benzínové motory sú väčšinou riadené počítačom a tam je spoľahlivosť diskutabilná. A daj k tomu automat, tak to ani neroztlačíš. Podľa mňa je najspoľahlivejší agregát klasický diesel s mechanickým čerpadlom a mechanickou prevodovkou.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 22.03.2011, 11:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
akykolvek benzinak s karburatorom rovnakej hmotnosti bude aspon raz tak vykonny a zivsi ako 300d. vytunovana v8 351 ten gaz roztrhne na polovicu. s automatom naprosty suhlas.


Uto, 22.03.2011, 12:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
keď máš všetky veci okolo motora OK tak nepotrebuješ roztláčať...a keď je baterka nahovno neroztlačíš ani nafťáka lebo nenažhavíš :-D
Do gaza by som motor neriešil, nasype do toho človek toľko peňazí a času že za to môže mať iné auto ktoré splní jeho očakávania aj v sérii :-D

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 22.03.2011, 15:18
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27
Príspevky: 1286
Bydlisko: Dohnany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dizlovy motor do auta bez tp sa dava hlavne koli spotrebe a do uaza to aj ma zmysel dat, pokial ma este stary karburator K-121 tak auto niekedy scucne aj 90litrou v terene samozrejme ze na 100km
romo ukaz mi jedno auto ktore je lepsie v serii ako uaz, uaz ma svetlu vysku 220mm brodivost vyse 700mm a myslim ze kam stym zatocis tam ide bez odvravania, par krat som bol jazdit s trooperom 2,8TD dobre auto to je ale prejazdnost to nebude mat nikdy taku ako uaz

_________________
lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!


Uto, 22.03.2011, 16:36
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 23:39
Príspevky: 529
Bydlisko: ba//mi
Odpoveď s citáciou
Poslať 
uaz je najlepsi...

prosim vas kde sa v 1977 a skor, ked sa vyrabal gaz-24, daval diesel s turbom? a jake brutalne ceny tu spominate.. kamos ma 24, a v pohode zohnal druhy motor,.. ziadne miliony to neboli...

asi prepacte, ze som sa vam zamotal do diskusie... a dal som sem i link, a ziadne turbo tam nevidim.. tak neviem.. napchajte si tam mercedesy, a vsetko prerobte.. mne je to jedno... a skuste si to spocitat kolkoto bude vazit nakoniec, od priruby az po motor, ktory ma o valec viac..

_________________
www.khvmi.sk


Uto, 22.03.2011, 20:47
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
Výkonnejšie benzínové motory sú väčšinou riadené počítačom a tam je spoľahlivosť diskutabilná


a čo radový trojliter z medveďa W126 (S-trieda do 1991 alias číňan), ten má mechanické vstrekovanie paliva (mengetailer), otec má v šope 126 - tku ktorá chytila po 10 rokoch na brnk. Ten motor má 200 koní a spotrebu v osobáku okolo 11 litrov. Cca 10-12 rokov dozadu sa zo 126-tiek tieto motory vyberali a tí čo chceli jazdiť na medveďovi a mali hlboko do vrecka tak tam pchali 5-valec z 123-jky

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Uto, 22.03.2011, 21:26
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00
Príspevky: 35
Bydlisko: Bardejov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
rustycj píše:
300 bez turba bude IMO dost hnila.
Stale nechapem preco riesis diesla na auto bez papierov. Kvoli spotrebe v terene? Je cela rada ovela vykonnejsich rovnako spolahlivych velkych benzinakov za zlomok ceny



Kôli celkovej spotrebe Uaz mi sem tam riadne papká a diesle su uspornejšie a sem tam mi štrajkuje zahadzuje sviečky a ide na 3 valce o inom benzíne ani neuvažujem len diesel

_________________
OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.


Uto, 22.03.2011, 22:02
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00
Príspevky: 35
Bydlisko: Bardejov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
petriiik píše:
dizlovy motor do auta bez tp sa dava hlavne koli spotrebe a do uaza to aj ma zmysel dat, pokial ma este stary karburator K-121 tak auto niekedy scucne aj 90litrou v terene samozrejme ze na 100km
romo ukaz mi jedno auto ktore je lepsie v serii ako uaz, uaz ma svetlu vysku 220mm brodivost vyse 700mm a myslim ze kam stym zatocis tam ide bez odvravania, par krat som bol jazdit s trooperom 2,8TD dobre auto to je ale prejazdnost to nebude mat nikdy taku ako uaz



momentalne mam karburátor z auta Lada ..... 1600 a jazdim tak už 2 roky ubralo to autu výkon ale na prvom a druhom rýchlostnom stupni to nejako necitiť v terene až pri treťom kde už auto musi biť dobre rozbehnute aby to šlo a 4 na asvalte viac ako na 65 km/h som sa nedostal ale o mnoho viac by to nešlo ani z origo karburátorom a spotreba s určite razantne znížila oplatilo sa mi to ....

_________________
OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.


Uto, 22.03.2011, 22:11
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00
Príspevky: 35
Bydlisko: Bardejov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
blahos píše:
nemam ho nahodeny este v tretiom are ,ale dlho som googlil cital a dal na rady tych ktory to absolvovali.

aj ked u mna boli tie diesel motory stavane na nizke otacky/dve prevodovky/
na pracu.


Ved presne preto ho chcem aj ja hlavne na prácu lebo moj Uaz ma upravenu zadnu časť karosérie Pick-up =D a je to poriadny pracant....

_________________
OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.


Uto, 22.03.2011, 22:20
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: