Dnes je štvrtok 17. júla 2025, meniny má Bohuslav a zajtra Kamila
Mitsubishi Pajero Sport vs. Nissan Patrol a ich možnosti
Autor |
Správa |
Igor ZA
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24 Príspevky: 408 Bydlisko: ZILINA
|
Ja som myslel ze mas na mysli diesel alebo benzin,lebo co sa tyka do vykonu tak sam by som velmi rozmyslal ktore je vykonnejsie ci 2.8 trol alebo 2.8 pajero.Teda porovnal som rovnake obsahy fabricke.
|
Ned, 24.01.2010, 18:40 |
|
 |
bikker
Učeň
Registrovaný: Pia, 08.02.2008, 10:08 Príspevky: 73 Bydlisko: Žilina
|
Igor ZA píše: Najlepsie urobis ked poziadas niekoho kdo ma Pajero a Trola nech ta preveze a uz sam uvydis co ti viac pasuje
Chcem Vám zatial všetkým poďakovať za vaše rady, ale poďme k veci, zhodou okolností mám k dispozícií autá Nissan Patrol ale je to Y60 2,8 td r.v.96 krátka verzia a aj Mitsubishi Pajero 2,5 TD r.v. presne neviem ale je to asi v rozmedzí 89-92 a tiež krátka verzia, ale porovnávať s tým čo chcem, môžem možno akurát tak len ten trolík....tak viem čo asi dokáže na ceste či v teréne, a čo sa týka toho Pajera tak to si asi netrúfam porovnávať...
|
Pon, 25.01.2010, 9:49 |
|
 |
Igor ZA
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24 Príspevky: 408 Bydlisko: ZILINA
|
Pozri,chalani co su tu z okolia maju aj troly aj paja mozeme dohodnut a mozeme skusit aj take aj take a uvydis co a ako.na nasej stranke mas tel aj na mna cinkni dohodneme stretko,ale mozes kludne oslovit koho chces.vsetko zalezi ktory rocnik a model chces pre seba.
|
Pon, 25.01.2010, 14:13 |
|
 |
bikker
Učeň
Registrovaný: Pia, 08.02.2008, 10:08 Príspevky: 73 Bydlisko: Žilina
|
Igor ZA píše: Pozri,chalani co su tu z okolia maju aj troly aj paja mozeme dohodnut a mozeme skusit aj take aj take a uvydis co a ako.na nasej stranke mas tel aj na mna cinkni dohodneme stretko,ale mozes kludne oslovit koho chces.vsetko zalezi ktory rocnik a model chces pre seba.
Ok, isto sa ozvem, a ďakujem ti veľmi za ochotu poradiť a pomôcť....ale ešte taká otázočka na fórum, že čo je v prípade Pajera Sport lepšia a spoľahlivejšia motorizácia: buď 2,5 TD alebo 3,0 V6 plus LPG?....
|
Uto, 26.01.2010, 19:23 |
|
 |
Igor ZA
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24 Príspevky: 408 Bydlisko: ZILINA
|
Nuz ja neviem,myslim ze 2,5td su dost spolahlive,3L benz som nemal ale urcite tam je viac moznosti k poruche kedze je to benz a to znamena viac elektriky.osobne diesel ako benz.Benz by som riesil jedine na nejaky special ale na denne uzivanie myslim ze skor diesel.MOJ NAZOR.
|
Uto, 26.01.2010, 23:43 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Bikker,  ťažké otázky a ktorákoľvek odpoveď podráždi nejakého milovníka opačého názoru. Mrkni napr. aj na fórum http://www.pajero-club.sk/index/forum/ možno pár vecí vyčitaš aj tam.
Keď sa jedná o Pajero diesel, tak jednoznačne motor 2,8 TD to je už pripravené aj na cestovanie. U Športa som si nie istý s prevodovaním, ale klasika s motorom 2,5TD je síce fajn, ale na cestovanie pomalá. Motor benzín 3,0 je super, ale len verzie od 130kW vyššie, v žiadnom prípade nie motor 3,0 s výkonom 110kW. Má to silu, akceleráciu ako treba a s plynom to jazdí za hubičku.
Pajero I 2,5TD nemôžeš porovnávať ani s Patrolom, ani s Pajerom II, jednotka je ľahšia, nemá uzávierky, motor je slabší....atd. toho je veľa, to nerieš. Prevez sa na 2,8 TD (má 125koní) ak môžeš a na Patrole, uvidíš sám je to obrovský rozdiel. Ale nechci vedieť čo je lepšie, na to odpoveď neexistuje. Rozhodne je benzín 3,0 V6 oproti Patrolu tichučká limuzína.... a v teréne sa určite nestratí, to sa neboj.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Uto, 26.01.2010, 23:48 |
|
 |
Igor ZA
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24 Príspevky: 408 Bydlisko: ZILINA
|
asi tak tazko je radit,treba skusit. 
|
Uto, 26.01.2010, 23:52 |
|
 |
TomasBA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38 Príspevky: 140 Bydlisko: BA/PK
|

Sport 2,5td mame asi 3 roky, na zaciatku boli vykonane vstupne vymeny naplni, filter K&N, opravene drobnosti, odvtedy menime iba olej, cize spokojnost.
Ako uz Jenki nacrtol to sprevodovanie, mne nevyhovuje na dialnici, pokial budes jazdit 100km/h tak je to ok, ale ak to budes tlacit rychlejsie, motor bude zbytocne hlucny, o spotrebe ani nehovorim.
Znamy jazdit v Sporte 2.5d 84kW za 10l po ceste a zda sa mu to vela.
Nas Sport 2.5td 74kW za 12l, viac mimo cesty na redukcii.
S tym plynom by to bola jedna basen.
Co sa tyka tahu, da sa s tym krasne jazdit v mesta 50 na 5ke, a bez podradovania to citelne akceleruje. Dalsia vec je ta ze akonahle prekrocia otacky 2300rpm, tak to podla mna zacina byt hluche co sa tyka tahu. Lenze toto zas porovnavam s mojou y61 ktora ma mechaniku a taha v omnoho vacsom rozsahu.
Keby som si teraz mal kupit opat Sport, zobral by som benzin (len nemam nastudovane sprevodovanie 5st. manualu a 4st. automatu) a dal dorobit plyn, pod kufrovym dnom sa da pekne zhodit rezerva a na jej miesto kruhovu nadrz na plyn.
Co sa tyka variability interieru, Sport by dostal od mna zopar bodov viac ako Y61.
_________________ ...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom ...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom ...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)
|
Str, 27.01.2010, 10:08 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
TomasBA píše: pod kufrovym dnom sa da pekne zhodit rezerva a na jej miesto kruhovu nadrz na plyn..
Off-top
Pri tomto rieseni by som sa chcel opytat ako bolo myslene na rezervu ?
Budes ju vozit v kufri ? Alebo vobec ? (na asfaltke to je relativne jedno, v terene je bez rezervy celkom slusny hard-core podla mna).
Nakolko sa Sportu zdvihaju dvere hore, neviem ci je realne dat rezervu na dvere.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 27.01.2010, 11:57 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Do naozajstného terénu rezervu na strechu ... ako obvykle  . Plus opravná sada (spray na cestné / normálna na terénne). A 3,0 V6 130kW v automate s plynom... to by mohlo byť éro.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 27.01.2010, 13:42 |
|
 |
TomasBA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38 Príspevky: 140 Bydlisko: BA/PK
|
Jenki ma opat predbehol, opravna sada a sprey, uvedomujem si ze to nemusi vzdy pomoct, ale nemam pocit ze by sme zili v afrike, a v kritickej situacii by nam nemal kto prist pomoct.
Samozrejme, moze si dat nadrz aj do kufra, ale totalne pokazi prepravne moznosti auta.
Ked si tak zaspominam, poslednych 6 rokov vozim rezervu na paradu.
Pri tomto napada aj mna jeden OT: su aj taki co jazdia na 33 alebo 35, a rezervu si vozia 31, mne to pride rovnake ako keby nemali ziadnu.
_________________ ...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom ...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom ...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)
|
Str, 27.01.2010, 14:47 |
|
 |
Igor ZA
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24 Príspevky: 408 Bydlisko: ZILINA
|
|
Str, 27.01.2010, 16:10 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Nastuduj si vyznam slovicka Off-top.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 27.01.2010, 16:17 |
|
 |
Igor ZA
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24 Príspevky: 408 Bydlisko: ZILINA
|
ale ved v pohode,len osobne mna by zaujimali rady viacerych o skusenostiach s niektorym z tych aut o ktore by som mal zaujem kupit ako co akde dat rezervu myslim ze to by som riesil az ked by som mal auto.Kazdy to vnimame inak.Ale OK.
|
Str, 27.01.2010, 16:22 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|

No vidíš, Igor, ja to riešim hneď na začiatku a preto nemôžem kúpiť krátke Pajero 3,5 V6 s LPG...lebo je tam drbnutá nádrž. A niet iného miesta.
Takže podľa mňa to až taký off topic nebol...
Dnes som bol trochu na rozumy okolo Športa. Je ich tiež niekoľko verzií... ale: Predok je ako L200, vzadu sú ale pružiny vinuté a nie listy, je to pohodlné a s tým benzínom aj rýchle ako čert. Vzadu to má samosvorný diferenciál, teda nemá to plnú uzávierku zadku. Čo na jednej strane môže byť nevýhoda, na druhej strane, s tým samosvorom sa väčšinou nezahrabeš, lebo on maká skôr, než si šofér pomyslí, že by bolo dobre, maká furt. No a jazdné vlastnosti na ceste nie je potrebné komentovať, tam to proste ide (hovorím o tom benzíne). Ale bol som upozornený, že ak plyn, tak seriózna montáž, žiadne predpotopné zariadenie, lebo ten 6 valec potrebuje svoje parametre, v sérii má 170 koní.
Čo sa týka 2,5 TD, ten má ten vyššie popisovaný problém, ide fajn, ale pri vyšších rýchlostiach po diaľnici je ten motor hlučný a beží v zbytočne vysokých otáčkach.
Tož tak.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 27.01.2010, 20:35 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|