Dnes je streda 7. mája 2025, meniny má Monika a zajtra Ingrida
Najlepsie auto na offroad?
Autor |
Správa |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
..a mozno uz pri nastupovani do cisteho 
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 25.01.2011, 9:41 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|

tak teda dobre.. ked sme uz pri tom.. je to strasne subjektivne hodnotit najlepsi offroad bez kriterii a urcenia na co sa bude vyuzivat.. konecne sa hromadia pomaly dukaty a coskoro nastane cas kedy kupim konecne ozajstne auto.. nie som vsak pevne rozhodnuty, ktore.. ja verim ze Wrangler je dobry offroad.. ale cestovat v nom by som nechcel ani keby bol zadarmo.. grand cherokee je uz sice na cestovanie fajn ale v tazsom terene zaostava.. navyse neviem ci ma jeep nejaky normalny vznetovy motor lebo ja benzin nechcem.. ja osobne to auto potrebujem na expedicne cestovanie, cize zmiesane trasy po asfalte aj v tazsom terene.. jazdit na tom budem ale aj s rodinou cca raz za mesiac medzi trnavou a ruzomberkom.. cize hore dole 400km raz za mesiac po asfalte.. na aute chcem, ironman C, narazniky vpredu vzadu, navijak v predu, gumy 34 alebo 35 - podla auta, stresny nosic, zvysene sanie, a nejaky ten offroad vyprostovaci matros.. bodlo by aj nezavisle kurenie, no a zabudol som na stan..
zatial sa rozhodujem medzi tymito adeptami:
NISSAN PATROL GR Y61 W. (ale TD6 chcem lebo toho trojlitra sa ja bojim)
TOYOTA HZJ 76 alebo 78
LR DEFENDER 110
tak toto su moje myslienkove pochody.. a potom si poviem ty vole a preco nie NAVARU D40.. hm.. strasnu mam dilemu.. najblizsi srdcu mi je patrol gr.. taky posledny mohykan pre mna.. to auto ma dusu.. jaa neviem.. navara je zas fajn na cestu koli zaveseniu prednych kolies.. ale co motor? co s podvozkom (zas len bodylift), nezakrizi nic.. ale to ani HZJ ani DEFENDER.. nehovoriac o CENE navary.. je to zufale ze neviem spravit krok.. este mam chvilu cas kym rozbijem prasiatko ale chcem sa uz rozhodnut.. vlastne srdce mi pisti za patrolom ale neviem ci rozumnejsia nebude nahodou navara..
prefackajte ma, zruste ma tu, rozotrite nech sa viem spamatat.. ako to vidite vy ako nestranni pozorovatelia?? DIK ZA OBJEKTIVIZACIU 
|
Uto, 25.01.2011, 9:48 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
markal69 píše: Ake je najlepsie auto to tazkeho terenu? Skratka z ktorého serioveho sa da spravit najlepsie offroadove auto.
Vieš ty čo?
Príď sa pozrieť niekedy na letisko cez víkend, možno ma tam nájdeš. Alebo napíš kontakt, keď pôjdem do garáže, zavolám ti.
A pozrieš si naživo hneď dve najlepšie autá na offroad. 
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Uto, 25.01.2011, 9:59 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Máš pravdu Jenki. Chýba mu tam Pajero!!! 
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 25.01.2011, 10:02 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
len upresnim, TD6 nie je 3liter, ten je 4valec, TD6 je RD28 teda ako aj v GR Y 60 len s elektronickym cerpadlom
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 25.01.2011, 10:53 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Podľa popisu usudzujem, že rozpočet je do cca 7 000 €. Za to kúpiš slušný patrol y61, ale ešte potrebuješ cca 2 000-5 000 € na úpravy vykonané svojpomocne. V servise rátaj dvojnásobok. Ja by som išiel trochu inou cestou. Pekný španiel W260 Long so zvýšenou strechou, motorom 2,8td ťa vyjde na 3-4 000 € + tých 2-5 000 € na úpravy a získaš spoľahlivého pracanta. Síce, ako hovoria jepkári bez motora, ale do 10L/100km po ceste s dobrou priechodnosťou v teréne, spoľahlivými agregátmi, pevným rámom a veľkým priestorom na spanie.
Toto je len môj skromný názor, ktorý nevnucujem, lebo ako sa hovorí 100 ľudí, 100 chutí.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 25.01.2011, 12:24 |
|
 |
traktoristaa
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24 Príspevky: 295 Bydlisko: Piestany
|
Maco píše: . ja osobne to auto potrebujem na expedicne cestovanie, cize zmiesane trasy po asfalte aj v tazsom terene.. jazdit na tom budem ale aj s rodinou cca raz za mesiac medzi trnavou a ruzomberkom.. cize hore dole 400km raz za mesiac po asfalte.. 
Podla toho co chces potom bud Nissan Patrol GR alebo Jeep Cherokee XJ
Nissan je pohodlnejsi ale ma slabsi motor na svoju vahu. Jeep je tvrdsi ale lahsi a krajsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Prid do Prašníka pri Piešťanoch - môžeme sa odviesť.
|
Uto, 25.01.2011, 12:39 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
RADOFFROAD píše: len upresnim, TD6 nie je 3liter, ten je 4valec, TD6 je RD28 teda ako aj v GR Y 60 len s elektronickym cerpadlom
.. ano ano sak ja viem trochu mam prehlad v motoroch.. ja som tam pisal ze chcem TD6 lebo trojliter sa mi nepaci.. TD6 je podla mna vyborny motor az na to ze je trochu slabsi ako by mohol byt..
|
Uto, 25.01.2011, 13:05 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|

pejo píše: Podľa popisu usudzujem, že rozpočet je do cca 7 000 €. Za to kúpiš slušný patrol y61, ale ešte potrebuješ cca 2 000-5 000 € na úpravy vykonané svojpomocne. V servise rátaj dvojnásobok. Ja by som išiel trochu inou cestou. Pekný španiel W260 Long so zvýšenou strechou, motorom 2,8td ťa vyjde na 3-4 000 € + tých 2-5 000 € na úpravy a získaš spoľahlivého pracanta. Síce, ako hovoria jepkári bez motora, ale do 10L/100km po ceste s dobrou priechodnosťou v teréne, spoľahlivými agregátmi, pevným rámom a veľkým priestorom na spanie. Toto je len môj skromný názor, ktorý nevnucujem, lebo ako sa hovorí 100 ľudí, 100 chutí.
..noo to mas pravdu zhruba 7 az 8 tisic sa da uz kupit slusne GR-ko.. horsie je ze ked pocitam tu prestavbu tak 5000 bude asi dost malo.. ja mam sice nejaku tu zrucnost.. ale nemam dielnu ani naradia tolko.. ja by som si to rad dal spravit radoffroadovi.. lebo sa mi jednoducho paci ako to on robi.. skusim to postupne.. len ironman bude stat 1000ku zhruba, gumy ak sa vojdu do 600 euro tak budem rad.. narazniky mozno 1200?? viac?? naslapy, rebrik, nosic.. dalsia 1000ka?? a to neratam este robotu.. uff.. ale tak proste chcem to.. musim sa cinit.. co sa tyka spaniela.. jaaa neviem.. volako to nie je moja krvna skupina.. cim samozrejme nechcem dehonestovat.. ani ponizovat.. moja krvna skupina neni ani wrangler a za to by ma mohol snad niekto aj upalit  ).. jednoducho ja mam rad to GR.. len este mi tam skripe aj ta navara..
|
Uto, 25.01.2011, 13:15 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|

Citácia: Podla toho co chces potom bud Nissan Patrol GR alebo Jeep Cherokee XJ Nissan je pohodlnejsi ale ma slabsi motor na svoju vahu. Jeep je tvrdsi ale lahsi a krajsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.  Prid do Prašníka pri Piešťanoch - môžeme sa odviesť.
... no vies myslim ze medzi GR a XJ je trochu rozdiel.. mozno mas pravdu v tom ze XJ ma oproti svojej vahe vyssy vykon, ale vykon nie je vsetko.. XJ je dobre len s benzinovym motorom.. osobne som mal 2 XJ aj 2,1TD aj 2,5TD.. 2,1 renault je pohroma az apokalypsa.. to bol zly sen.. horsi motor na svete neexistuje.. a dva a pol liter je sice uz silnejsi ale stale je to len lodny motor.. zas TD6 sice neoplyva vykonom ale je to 6valec, ma krajsi priebeh a vyssi krutiak co je dolezitejsie ako vykon snad.. a co sa vykonu tyka ten sa da trochu upravit cerpadlom a kvalitnym "chipom" na moj ucel myslim si ze OK.. ja v tom aute vacsinou budem vozit aj manzelku a dieta takze bohato.. na dialnici aj tak nema zmysel ist rychlejsie ako 140 lebo ta cvakne radar a nestoji to za to.. usetrim 10minut ked idem 170.. a spalim viac zradla.. v terene je vykon len a len vyhoda.. ale trial sa jazdit nechystam takze staci.. sak 4,2 od nissanu alebo toyoty ma priblizne rovnaky vykon ako 2,8.. inak 4,2 by som bral vsetkymi deiatimi.. nasiel som v CR ho ma jeden chlapik UN lavostrannu verziu takze nadhera.. super stav, cyklon, podvozok setko olrajt ale chce 20 000 ecok
|
Uto, 25.01.2011, 13:26 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
Podla toho jak som tie príspevky prebehol ,nutne potrebuješ ďalšie prasiatko. 
|
Uto, 25.01.2011, 13:44 |
|
 |
traktoristaa
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24 Príspevky: 295 Bydlisko: Piestany
|
Ked vies vsetko tak potom co sa pytas.
Aj tak si uz asi rozhodnuty.
|
Uto, 25.01.2011, 13:46 |
|
 |
traktoristaa
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24 Príspevky: 295 Bydlisko: Piestany
|
denyz píše: Podla toho jak som tie príspevky prebehol ,nutne potrebuješ ďalšie prasiatko. 
Celu svinu
|
Uto, 25.01.2011, 13:48 |
|
 |
visby
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
|
lc hdj80
|
Uto, 25.01.2011, 15:38 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
denyz píše: Podla toho jak som tie príspevky prebehol ,nutne potrebuješ ďalšie prasiatko. 
sak ale prasiatko je v pohode.. tam sa zmestiiiiii toho..
ja myslim ze to GRko by sa dalo riesit.. keby som kupil za jedno 8 tisic ecok zaklad a na uvod spravil podvozok a gumy a veci s tym spojene.. mozno spolu tak 11 tisic??? no a postupne naraznicky, navijacik, vysielacku, a prkotinky.. to by slo..
|
Uto, 25.01.2011, 16:31 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|