Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 16.07.2025, 10:56
Dnes je streda 16. júla 2025, meniny má Drahomír a zajtra Bohuslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 117 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
 Najlepsie auto na offroad? 
Autor Správa
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V HR podla vysky, prave kvoli tomu aby sa vybralo vyssie prepravne.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Ned, 30.01.2011, 16:43
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
visby píše:
hdj80 zerie tych 9-10
300tdi si sosne 10-12
td5ka od 9 do 12, zalezi od toho ako ju nahanas...


:D to by som chcel vidiet tu discoveru 300tdi čo žere 12 litrov :D
jazdím väčšinou len po meste a to za 8-9 litrov a v lete keď som sa moc snažil tak to išlo na 7.5 a keď som ťahal z Ružomberka do Bratislavy na prívese A8čku tak mi to žralo 12.5 a to som išiel v noci celu cestu 100-110


Ned, 30.01.2011, 16:47
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17
Príspevky: 325
Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
napr. trajekt na island - do 1,9m vysky,2m sirky a 5m dlzky...s Y60 na 33'' sa zmestim do toho akurat...ak prekrocis cosi z toho,tak doplacas priemerne 100eur...a tak to bude asi na vacsine trajektov
ale ked vidim,ako pise marselino,ze discovery zerie po meste 8,5,na dlhe trasy ratam aspon 2litre menej,tak :smt017

_________________
Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal
Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu


Ned, 30.01.2011, 17:11
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vladlm píše:
napr. trajekt na island - do 1,9m vysky,2m sirky a 5m dlzky...s Y60 na 33'' sa zmestim do toho akurat...ak prekrocis cosi z toho,tak doplacas priemerne 100eur...a tak to bude asi na vacsine trajektov
ale ked vidim,ako pise marselino,ze discovery zerie po meste 8,5,na dlhe trasy ratam aspon 2litre menej,tak :smt017


Nie, nie praveže to auto mi žere stale relativne rovnako keď idem na dialnici tých 110 tak to je za 8litrou, pri 130 (4osoby a plný kufor a jedna čivava :D ) 9,5 litrov a rýchlejšie som s tým v živote nešiel :D no ak v sebe objavíš tu trpezlivosť isť 80 tak sa s tým dá ísť za 7,5 -menšia spotreba sa mi nepodarila spraviť. A k tej spotrebe v meste, ja stým jazdím ako s lunochodom, keďže to je skôr traktor ako auto... málo kedy ho vytočím cez 2250 ot/min :-)


Ned, 30.01.2011, 17:30
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Co sa tyka tych Discotek bavite sa o manuali ci automate ? Ked som kupoval auto tak som bol na jednej Discoveri pojazdit bol to r.v. 95 automat a mala priemernu spotrebu 12,5 l.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Ned, 30.01.2011, 18:55
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
o manuále, ale tak ja mam nove tesnenie pod hlavou, taktiez aj hlavu som dal zbrusit aj keď len o minimum, zrepasované vstrekovacie čerpadlo, a aj ten šnorchel spravil čosi na tej spotrebe....


Ned, 30.01.2011, 19:13
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 05.12.2009, 20:45
Príspevky: 137
Bydlisko: lipt.mikulas
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Fakt chlapi ja sa s 300 po meste zmestim do 11 :-D chodim fakt blbo...
Verim tomu ,ze KEBY (ale nato nemam nervi ) som motor vytacal pomali a max 1800 ot/min tak sa zmestim do 9.
No realne to nejde.Mam favorit a stim sa tazko v meste zmestim do 9 :lol: :lol: ,no je uz stary a uzivam si ho - v zime viac rucna ako nozna brzda :lol:

_________________
LR disco I 300tdi , retrowood.sk , drevotuning.sk


Ned, 30.01.2011, 19:16
Profil WWW
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 05.12.2009, 20:45
Príspevky: 137
Bydlisko: lipt.mikulas
Odpoveď s citáciou
Poslať 
snorchel? ten snad pridal nie? znale osoby to pokial viem (koli spotrebe ) robili tak ,ze sa snorchel pripajal cez "tenisovu" lopticku - tak ,ze ked ju vodna hladina zdvihla ,zapchala blizky (nizky)nasavaci otvor a sanie prebiehalo cez snorchel...Tak nejak to chcem spravit ja ,len neviem ci v tejto 5rocnici :roll: :lol:

_________________
LR disco I 300tdi , retrowood.sk , drevotuning.sk


Ned, 30.01.2011, 19:38
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.04.2010, 21:55
Príspevky: 25
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marek sk,lm píše:
snorchel? ten snad pridal nie? znale osoby to pokial viem (koli spotrebe ) robili tak ,ze sa snorchel pripajal cez "tenisovu" lopticku - tak ,ze ked ju vodna hladina zdvihla ,zapchala blizky (nizky)nasavaci otvor a sanie prebiehalo cez snorchel...Tak nejak to chcem spravit ja ,len neviem ci v tejto 5rocnici :roll: :lol:


Tak o tejto praktike neviem nič, viem že čím viac vzduchu tým lepšie spalovanie, a svojím spôsobom sa to dá brať ako nejaké náporové preplňovanie keď máš ten šnorchel otočený do predu...
A na mojej diskotéke som nejaký ten príbytok výkonu clekom postrehol a dokáže pracovať a disponuje podla mňa s väčšim výkonom alebo krúťakom hlavne v nízkych otáčkach. A spotreba rozhodne nešla hore, skôr dole....


Ned, 30.01.2011, 20:43
Profil
Koumák

Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30
Príspevky: 158
Odpoveď s citáciou
tak po zhliadnuti tohto videa som dnes zavrhol moznost NAVARA definitivne.. ako odtial potial..

http://www.youtube.com/watch?v=T9E_kJ324b8


Uto, 01.02.2011, 18:03
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55
Príspevky: 442
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Marselino píše:
o manuále, ale tak ja mam nove tesnenie pod hlavou, taktiez aj hlavu som dal zbrusit aj keď len o minimum, zrepasované vstrekovacie čerpadlo, a aj ten šnorchel spravil čosi na tej spotrebe....




jasneee a 1,5Dci potom zere 2-3 litre :roll:
boze ludia,kde beriete taketo bludy,3liter a7,5l na100,to dole kopcom,na neutraly a s vetrom zozadu.

_________________
XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8


Uto, 01.02.2011, 19:33
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To Maco : ak to beries zo stranky voci touaregovi,tak pneumaticky nastavitelny podvozok a kratsi razvor spravi dost, zalezi ake mali gumy a podobne. S tym naraznikom by som sa netrapil, kupis pevnostny+fajny navijacika a si zahojeny, este nejaky IM podvozok a minimalne A/T cka a mas fajn zvezenie, vies navary kupuju kvoli korbe hlavne,a nie do extrem terenu zase, a z mojho pohladu je navara tato nova viac stavana na cestu ako napriklad L200ka nova.


Uto, 01.02.2011, 19:40
Profil
Koumák

Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30
Príspevky: 158
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tomasb píše:
To Maco : ak to beries zo stranky voci touaregovi,tak pneumaticky nastavitelny podvozok a kratsi razvor spravi dost, zalezi ake mali gumy a podobne. S tym naraznikom by som sa netrapil, kupis pevnostny+fajny navijacika a si zahojeny, este nejaky IM podvozok a minimalne A/T cka a mas fajn zvezenie, vies navary kupuju kvoli korbe hlavne,a nie do extrem terenu zase, a z mojho pohladu je navara tato nova viac stavana na cestu ako napriklad L200ka nova.


no lenze ja si myslim ze gumy zrovna v tomto pripade ked sa zavesis na brucho uz nepomozu.. skor je to ten kratsi razvor u touarega a vyssia svetlost.. lenze u navary IM podvozok sice spravi nejaky ten lift ale nie prilis.. ATcka povazujem za cestnu gumu pripadne na ujazdeny sneh.. do terenu jednoznacne MT.. je to asi tak ze navaru musis fest upravit aby to bol OFFROAD.. o novej L200 moc neviem snad iba to ze je podstatne slabsia vykonovo..


Uto, 01.02.2011, 20:26
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to Maco: uz som pisal, navara nie je urcena na tazky teren, ja mam staru, este pod nazvom double cab, rv 1998, je podstatne vyssia ako nova, upravy ziadne,a na ten razvor je to LTT, cize capem tvoje sklamanie, neviem naco chces pouzivat tebou ocakavane auto, preto som pisal len ATcka, ako som uz pisal, navaru novu si ludia kupuju kvoli dost velkej korbe na podnikanie, jazdenie na chatu cez lahsi teren a podobne.

ak chces auto takehoto typu, tak skor ako navaru, nepozrel si hillux alebo tu L200ku? my mame v praci rv 2008, motor je tam 100kw diesel,svetla vyska je fajn, mame tam origo 17elektrony a pneu 255/75/17 sa mi zda, jedine co by som tam ja este dal,je dobry navijak, zatial co som s nim behal po horach sluzobne,tak som nikdy nemal problem s priechodnostou, a to nehovorim o priradeni 4x4 do 100kmh, ale ako vravim, neviem co hladas :wink:


Uto, 01.02.2011, 20:37
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, ruzomberok, to nie je zas tak daleko, uz si u mna bol ? dostanes tolko informacii, ze ich nespracujes :-D ale vazne mam patrol, to sa asi vseobecne vie a to co sa tu popisalo od spotreby az po tenisovu lopticku, normalne nestiham...

1) navara na videu = sofer pako a touareg zachranili systemy (ma ich dostatok, aby sa sofer nemusel starat v takomto pripade)

2) 2,8 TD patrol je slaby = no ano aj nie, dnes boli u mna chalani zo zahoria a ked videli, ze turbo mi tlaci len 0,5 (ma tlacit aspon 0,9) a nasledne som s 3000 kg slonom na podhustenych 37 boggeroch na 0,4 ATM vysiel 40 st vyjazd cca 27m na redukovanej 3ke, dost sa cudovali, cela zahada je v spravnych prevodoch, predsa ak dam velke kolesa a chcem podobnu dynamiku ako bola seriovo, tak v tej rovnici nieco nesedi

3) navara celkovo slusne auto, slusna motorizacia, ale na expedicie potom iba stan, spanie vnutri asi ee

4) co sa spotreby a patrola (upraveneho na MT tyka) tak asi najviac to vystihuje moj podpis dole

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 01.02.2011, 21:45
Profil ICQ WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 117 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: