Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 06.05.2024, 6:42
Dnes je pondelok 6. mája 2024, meniny má Hermína a zajtra Monika




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 163 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Ďalší
 Chcem kupit Grand Cherokeeho WJ (rady ku konkretnym autam) 
Autor Správa
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Oron ďakujem za ponuku, aj som si všimol, že ponúkaš Jeepky, ale toľko peňazí za V8 nedám, lebo chcem si nechať rezervu aj na servis a možno aj montáž LPG, podľa toho, aký motor kúpim.
Ale ešte raz ďakujem.

K tomu špekulovaniu , pri prvom aute sa mi to oplatilo, hľadal som asi pol roka , zháňal informácie o technike a vybral som si veľmi dobre a auto mi slúžilo 4 roky , kým som ho nepredal a doteraz to ľutujem.
Po mesiaci rozhodovania a hľadania som narýchlo kúpil druhé auto , aj keď nové, ale nebol to šťastný výber , ale bohužial moja chyba.

Preto sa Vám zdá, že tu špekulujem, ale ja iba hľadám alternatívy, ktoré mi budú najlepšie sedieť.
Zatiaľ mám vyskúšané Pajo , ZJ a dnes idem s manželkou pozrieť to Disco.

Taktiež je u nás kritérium okrem medzidifu aj cena a keď si človek počká , tak nájde to čo hľadá.

Zatiaľ dík za rady, už sa nemôžem dočkať , čo bude to Disco zač :-D


Ned, 08.01.2012, 10:56
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24
Príspevky: 298
Bydlisko: Piestany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mato_srubka:
Dobre ides nato. Treba to prestudovat aby si nesoravil chybu.
Casu mas dost.
Na autobazar eu je dost peknych XJ-cok. Za 4litre kupis uz aj pekne prerobene.
napr:
http://jeep-cherokee.autobazar.eu/25-td ... 21774.html
Obcas sa tam objavia pekne kusky.
A ked XJ nema selectrak tak ho tam lahko vymenis za 300E.


Ned, 08.01.2012, 11:07
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55
Príspevky: 442
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
traktoristaa píše:
mato_srubka:
Dobre ides nato. Treba to prestudovat aby si nesoravil chybu.
Casu mas dost.
Na autobazar eu je dost peknych XJ-cok. Za 4litre kupis uz aj pekne prerobene.
napr:
http://jeep-cherokee.autobazar.eu/25-td ... 21774.html
Obcas sa tam objavia pekne kusky.
A ked XJ nema selectrak tak ho tam lahko vymenis za 300E.





preboha ziveho,to je mato tvoj nepriatel? to ako kachle?

_________________
XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8


Ned, 08.01.2012, 11:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Traktorista,však Mato šrubka piše ,že chce benzin :evil: a solidne XJčko 4liter na webe tiež tažko najdeš ....
Skor si myslim ,že Mato chce ist asi do nejakej sumy okolo 3000 eur ...lenže potom treba pripočitat montaž LPG +/- cca 1000 eur +peniaze na diely cca 500 eur +nejake euro na cestu a ine vydaje ...a sme na akej sume? :wink:
..takisto by som sa spytal odbornikov ,ako je to s dodatočnou montažou LPG a zapisom do TP do Granda ZJ okolo roku vyroby 1997 ..aby si s tym Mato nemal dalšie problemy :smt134

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Ned, 08.01.2012, 11:50
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24
Príspevky: 298
Bydlisko: Piestany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ze chce benzin - to mi neako uslo.
Ale ze benzin o to lepsie.
Hranica 3000E :smt018
Dalsie 3000 da do opravy. Mozno sa to zda vela ale je to tak(ak to chce mat troska naporiadku).
Ale asi vela nas je takych. :smt023


Ned, 08.01.2012, 12:02
Profil
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Presne tak, cena okolo 3-3,5 t euro.
Práve preto tak málo, lebo auto si chcem odservisovať sám. Malú dielničku s vybavením mám a keď si to porobím, viem, že tam mám nové diely a že sú vymenené.
Ono, môže byť bárs ako dobrý predávajúci , ale čo sa týka údržby auta , verím len svojím rukám. Takže keď predávajúci povie, že oleje a rozvody a neviem čo všetko ešte bolo menené , tak mu môžem ale nemusím veriť.

Prosím neberte to ako urážku niekoho , to vôbec nemám v úmysle , ale ako som napísal, čo sa týka servisu , už verím len sebe. V dnešnej dobe , keď ma oklamali aj pri záručnom servise kašlem na ostatných.

Plyn som si už zisťoval a nie je problém ani do ZJ aj so zápisom do TP.
Cena okolo 1450,- bez DPH na V8 , plus kolky na DI - individuálka (záleží aký systém, niektorý systém to má možno schválené podľa toho EK 115 , či jaká norma to je).

LR na plyn budem zisťovať zajtra , podľa toho ako sa bude páčiť to Disco z MT. Miesta tam je habadej , tak tam by vošli aj dve nádrže :-D

Voči naftovým motorom nemám nejaké predsudky , ale tie veci ako čerpadlo , vstreky , turbo si počkajú každého, čoho príkladom je aj moj kamarát , ktorý kúpil Pajo a do mesiaca tam mal malú GO auta, aj to sú peniaze. A taktiež tie studené štarty a krátke trasy nafťákom moc nesvedčia. A čo sa týka jazdy , skôr mi vyhovuje benzínový motor. Ale kto vie , možno bude aj nafťák , uvidí sa podľa stavu auta. Nekupujem nové auto , tak sa budem musieť v niektorých veciach prispôsobiť.


Ned, 08.01.2012, 12:20
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
LPG myslim dost frci v Holandsku. Co tak skusit za mierne vyssiu cenu odtial ? (ale uz bez dalsich investicii).
Ak sa zadari nieco najst a dohodnes sa s niekym, kto tam chodi, tak to to vyjde akurat na cestu tam a spet (tam s nim, naspet uz sam vo vlastnom aute).


Ned, 08.01.2012, 12:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1808
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak som zvedavý čo si nakoniec vyberieš :-D
Tej discovery by som sa vôbec nebál. Macej ti už naznačil dosť a viem že má toho dosť naštudovaného. O LR toho veľa neviem, len toľko, že otec má disco II TD5 a nemá s nim žiadne problémy. Spotrebu oproti mitsubishi s 2,5TD má tak o 2 litre menšiu. Mal som predtým gallopera s tým motorom tak viem porovnať. Čo sa týka komfortu je disco trochu tvrdšie a sedí sa v ňom o dosť vyššie. V jeepe sa sedí skôr ako v osobáku a má makší podvozok aj sedadlá. Ak pôjdeš do jeepa tak od selectraku neustúp, verzie s viskospojkou v prídavke po 200 tisíc budú mať visko po smrti a bude to zbytočná investícia navyše.
A ak ti srdce búši po V8 tak do toho choď, potom keď vyskúšaš už nafťáka nebudeš chcieť :-D

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Ned, 08.01.2012, 15:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mato_srubka píše:
Kilometrov to veľa nenabehá, bude to také víkendové auto. Na dochádzanie do roboty už máme iné.



mato_srubka píše:
Plyn som si už zisťoval a nie je problém ani do ZJ aj so zápisom do TP.
Cena okolo 1450,- bez DPH na V8 , plus kolky na DI - individuálka (záleží aký systém, niektorý systém to má možno schválené podľa toho EK 115 , či jaká norma to je).

.


..no potom by som možno ani nevolil LPG ....aka je navratnost? :-)
..nepoznam sice ZJčko ,čo tu ponuka Oron ;-) ale podla fotiek ,so sekvenčnym LPG,aj ked nema selectrack /asi/ tak za tu cenu .....no je to na Tebe :wink:

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Ned, 08.01.2012, 15:31
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55
Príspevky: 442
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no nech nezerem ,tak za 3700€

viewtopic.php?t=13647


a tu mas selectrak,da ti ho za 250€

http://www.jeep-club.net/inzerat/pridav ... np242-3236

_________________
XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8


Ned, 08.01.2012, 16:03
Profil
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A sakra,
Tak teraz je výber ťažký.
Ten ZJ od Orona vyzerá pekne a už aj s LPG, len je to I6 ale nejaký kompromis musím urobiť.
Sakra , začína to byť "zapeklitá situace" :-D

Dnes sme boli s manželkou pozrieť to Disco 4,0 V8 a už som počul ako vraví "jééééééžiš to je super , s tým sa bude dobre parkovať :-D :-D :-D ". Ale rozhľad je tam fakt dosť dobrý, ako z poľovníckeho posedu , človek je sakra vysoko. Len tie vonk. rozmery, no uvidíme.

Karoseria v peknom stave , rám pekný zdravý , bez hrdze a to najlepšie , motorček si spieval svoju serenádu. Ide krásne a stále rovnako v celom spektre otáčok , tak to mám rád. Len ma trochu zarazilo, že v TP je to 4,0 V8 a na sacom potrubí je napísané 3,9 . Má to tak byť , lebo ten objem je tak niekde medzi.
Má to 5st. automat , tažné zapísané v TP. Nový podvozok (tlmiče s pružinami) ale značku neviem a je postavený trochu vyššie ako seriové Disco (v podstate na strechu nedočiahnem a to mám necelých 190 na výšku, tak ani neviem, či vôjde do dielne).

Len čo som nepochopil, ako funguje prídavná prevodovka. Lebo majiteľ sám bol trochu mimo, keď sme v brehu hrabali a hovoril, že teraz ide iba zadok a videl som , že blato vyhadzujú aj predné kolesá :shock:

Ja už neviem, musím si dať trochu pohov, lebo v podstate ostali dve varianty a to ZJ a Disco, za cca 3000 euro ako je toto Disco, som Pajero v porovnateľnom stave ešte nenašiel.


Ned, 08.01.2012, 20:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak si všimneš hlavicu páky na prídavke v Disovery a väčšinou je na tuneli pred tou pákou aj niaka tá inštrukcia tak to neni až tak zložité :) . V zásade rovno dopredu zapneš redukciu a keď prejdeš pákou bližšie k sebe - pri pohlade zvrchu je to dolava - tak radíš uzavierku medzinápraváku (to čo tak vyhladávaš :) ).
A ak sa rozhodneš pre Disco tak si davaj bacha na manželku. Mnoho chalanov na LR fore prišlo o svoje Disco keď im ho zobrala manželka práve kôli tomu výhladu a tomu posedeniu :) .

Pri tom objeme to nerieš. To sa stala niekde chyba najskôr na úrade podla zaokruhlovania našich úradníkov (mne napríklad znížili auto o pol metra)
A podla foto z inzerátu to je postavené na 2" lifte značky Britpart a Disco je vtedy naozaj vyššie než 2 metre.
Navyše bonbonik, ak tomu naše úžasné úrady nesku*vili techničák - ako mne - tak môže seriovo ťahať 3,5tony :wink:

A k tomu Tripiču :-D - Wagon je rozhodne väčší než Disco (ak sa bojíš tých rozmerov) a obdobný stav ako popisuješ víde o niaku tu tisícku viac od LR podla bežne vyskytovaných inzerátov (česť výnimkám). Ale za to asi môže cena dielov

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Ned, 08.01.2012, 21:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27
Príspevky: 1286
Bydlisko: Dohnany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ta uzavierka medzidifu sa dava asi takto http://www.youtube.com/watch?v=WSTn2ujwxt8 je to stala stvorkolka takze ziadny zadok zapnuty samostatne nemoze byt pokial neni vyhodeny predny kardan, jedna rada, ak kupis tu diskoteku tak ziadne diely neobjednavaj na slovensku! je tu strasne draho, narval som do auta asi 60000kc a neviem si predstavit keby som tie diely mal kupovat na slovensku, ako spomenul macej som asi jeden z milionu kto je s discoverou nespokojny, ale poznam to auto uz naspamet

_________________
lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!


Ned, 08.01.2012, 21:20
Profil
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
S tou prídavnou to je tak ako píšeš , bol tam aj nákres. V strede N , dopredu redukcia a dozadu už neviem a doľada uzavierka , ale majiteľ dával najskôr doľava a potom podľa potreby dobredu dozadu a vyzerá to tak, že kulisa už má niečo za sebou . Toto si ešte budem musieť naštudovať.

K Pajeru , Wagon som pôvodne prirovnával k Discu ako rovnocenné , ale presné rozmery neviem a je to v podstate jedno , ale čo do výšky je to teda riadny rozdiel , aj keď som naživo videl zatiaľ iba toto dvihnuté Disco.

Už som si našiel aj ceny ND a jediné čo k tomu dodať že LOL :-D
Toto je dôkaz, že diely sa dajú robiť aj v rozumných cenách , resp. nie každý sa potrebuje nabaliť.
Viď príklad ložiská na ZJ/XJ/TJ ... , ktoré sa vyrábaju v INA Kysuce , výrobná cena je tak do 50 euro plus niečo si na to da aj výrobca , záleží ktoré ale musia sa expedovať za atlantik a potom musia naspať do európy a šup cena 250 euro :-D
Týmto nechcem povedať, že chalani , čo tu predávajú diely majú na tom neskutočný rabat , tiež mám malý obchodík so spojovákom a tie rabaty tu na SK su mizerné , ale peniaze sa tratia niekde úplne inde.

No nič , idem ešte čeknúť čo sú to za motory tie 3,9 a 4,0 :-D a tú prídavku , čo to je zač.

Ináč zatial v dojmoch trolinku vedie Disco , teda hlavne cenou a je k tomu príjemný bonus v podobe ťažného , ktoré by som aj tak musel dorábať kvôli vozíku a naviják (neviem aký, možno dajaký šunt , ale hádam by nejaké to drievko cez kladku potiahol).
V konečnom dôsledku aj toto Disco má chyby , šak ktoré ...násť ročné auto nie , ale viem si predstaviť , že človek urobí údržbu a jazdí , minimálne ten nový podvozok vie potešiť.

EDIT:
Petrík no diely som zatial pozeral v ČR v Zlíne a celkom dobré ceny , brzdový kotúč za 20 euro ??? super , nie ? :D , ak posielajú aj na SK , tak no problém.


Ned, 08.01.2012, 21:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dozadu je cestný prevod. A teda ak prvé radil dolava tak dával hnet uzavierku. A kulisa by mala byť tiež renovovatelná :) .

Pajero je dosť vysoká "búda" tak neviem či tam bude až taký rozdiel aj keď Disco má ten zadný hrb ktorý dosť nadnáša. Na nete určite niekde rozmery sú.

Ceny dielov nemusím komentovať - obrázok si si spravil :-D
Tie motory 3,9 a 4,0 sú v podstate tie isté. tam boli iba minimálne zmeny (drobné ale predsa). Prídavka má označenie LT 230 - možno ti to pomôže pri pátraní po info.

Tie ceny fakt robia na nového záujemcu dobré dojmy a za pár € máš komplet údržbu. Navyše sa tam všetko robí jednoducho a nemusíš kôli niakej súčastke rozoberať pol auta.

Ešte by si mal ale vyskúšať toho Jeepa. Ne že potom budem k**** čo ťa nakecal na p*** lebo ty si aj tak chcel nečo iné... :-D Vieš nech to neni potom len na mňa :)

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Ned, 08.01.2012, 22:07
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 163 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron