4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Motor Mercedes 123 3,0 diesel
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=12660
Stránka 1 z 3

Autor:  KamilUAZ [ Uto, 15.03.2011, 21:05 ]
Predmet príspevku:  Motor Mercedes 123 3,0 diesel

Už asi 2 mesiace pravidelne prezerám stránky na nete a hľadam takýto motor Mercedes 3,0 hladky diesel, hľadal som na našich aj na Poľských portáloch a je to moc slabe i ked myslim si že aut s tákýmto motorom je mnoho. Preto sa chcem opýtať či niekto z vás nevie kto by mal na predaj takýto motor poprípade cele auto bez tp a spz. Rad by som to ešte teraz na jar šupol pod kapotu do Uaza. :D

Autor:  Majod [ Uto, 15.03.2011, 22:01 ]
Predmet príspevku:  re

a nechces 5 valec s toyoty aj s prevodovkami?

Autor:  KamilUAZ [ Str, 16.03.2011, 19:20 ]
Predmet príspevku: 

no ja si chcem prevodovku nechať origo uaz a ten toyoťacky motor by mi tam nesadol asi ....koli prirube na prevodovku a čo je to za motor ???

Autor:  Peter 69 [ Str, 16.03.2011, 19:40 ]
Predmet príspevku: 

To ti na origo prevodovku nesadne z ničoho (okrem uaza).Výroba príruby ťa asi neminie :wink:

Autor:  KamilUAZ [ Str, 16.03.2011, 20:10 ]
Predmet príspevku: 

to mi je jasne že že ta priruba sa bude musiet vyrábať ale tam je toho viac na rovnakom mieste vyfukove potrubie olejova vaňa akurat by mala sadnuť tak aby si rozumela s prednym diferakom atd atd mechanicka vrtuľa chladiča jediny diesel čo tam sadne na origo prevodovku je andoria 4 c 90 to sa dava do nowych uazoch Hunter sa mi zda ale to je 2,4 diesel a je to taky akurat motor ale ja chcem do mojho trošku výkonejšu strojovňu poliaci to davaju a je to parada :D tak len ho zohnať

Autor:  petriiik [ Str, 16.03.2011, 20:38 ]
Predmet príspevku: 

... rovnakom mieste: vyfukove potrubie - je inac zuhlovane a ma inu dosadaciu plochu,
olejova vaňa akurat by mala sadnuť tak aby si rozumela s prednym diferakom - to sa netes, budes ju musiet prevarat
mechanicka vrtuľa chladiča - budes musiet stocit tu prirubu na vrtulu
jediny diesel čo tam sadne - nesadne pretoze do uaza je moc dlhy, budes musiet rezat do prednej masky a prerabat uchyt chladica,
potom prevarat origo drziaky
treba stocit origo uaz lamelu, vymenit lozisko v motore do ktoreho ide oska z prevodovky
chcel som najprv dat 300D ale je o jeden valec vacsi ako ma 240€ a tam je ten problem prirubu som musel dat spravit 30mm aby nechytal motor o stenu medzi motorom a kabinou a musel som dat prec saharu chladica aby nechytala vrtulu je tam toho vela, a nakonec sa mi dosral motor a teraz uz len cakam na dorucenie pritlacneho taniera do origo uaz motoru a dam ho tam s5 je to jedina 100% overena varianta co tam sadne na 100% bez uprav, do uprav som dal 100€ + 200€ motor a robotu si nepocitam, teraz ten motor lezi umna v dielni a pomaly ho rozoberam, chcel som mensiu spotrebu a len sa mi financie navysili, origo motor som predal za 100€ teraz som origo uaz motor kupil za 160€ a este nebola ktomu komplet spojka, ked to spocitavam az mi je do placu ale nabral som aspon nove skusenosti. Prajem ti vela nervou a kupu bezchybneho motora, hlavne ho kupuj ked bude mrznut a ziadaj od predavajuceho nech ho nastartuje, ak sa bude vyhovarat nieco snim bude, toto co som napisal neber ako odhovaranie, ale ber to ako radu :wink:

Autor:  KamilUAZ [ Str, 16.03.2011, 20:56 ]
Predmet príspevku: 

ouuu to s tymi prerabkami som počul ale videl som viacero uazov s tým motorom tak ked ho tam narvali oni tak musi sa to dať a ten diferak dufam že ked podvihnem auto vyšie a doložim ešte jedno dlhe pero že pojde svetla výška hore že bude viac miesta pri tom diferaku a to vyfukove potrubie aspon že je na tej istej strane ... tak a ako sa ti s tym jazdilo ??? a o andorii 4si neuvažoval ,??

Autor:  biker [ Str, 16.03.2011, 23:25 ]
Predmet príspevku: 

dobry motor 240D 300D z piana alebo 250D 300D z W124 neni problem zohnat za dobre ceny z CR. problem je doprava az tam kdesi na vychod...

Autor:  603 [ Štv, 17.03.2011, 9:24 ]
Predmet príspevku: 

a co motor perkins co sa standardne montoval do gaz-24, ten by nesadol bez nejakych komplikovanejsich uprav? tusim bol i v peugeotoch 505...
jeden taky mame na dvore.. ☺
este je v aute..

Autor:  romo11 [ Štv, 17.03.2011, 9:52 ]
Predmet príspevku: 

do Volgy sa dávali Indenor motory z Peugeotov 505, 604, z Fordu Siery...

Autor:  petriiik [ Štv, 17.03.2011, 15:57 ]
Predmet príspevku: 

KamilUAZ píše:
ouuu to s tymi prerabkami som počul ale videl som viacero uazov s tým motorom tak ked ho tam narvali oni tak musi sa to dať a ten diferak dufam že ked podvihnem auto vyšie a doložim ešte jedno dlhe pero že pojde svetla výška hore že bude viac miesta pri tom diferaku a to vyfukove potrubie aspon že je na tej istej strane ... tak a ako sa ti s tym jazdilo ??? a o andorii 4si neuvažoval ,??
jazdilo to paradne skoda ze iba 5krat po dvore a 2x po ceste, o inom motore som neuvazoval ale uvazujem o dorobeni a predaji nakolko tu mame stale nejakych nepriaznivcou aut bez cisel, takze predam a kupim nieco s TP 4x4

Autor:  KamilUAZ [ Štv, 17.03.2011, 18:42 ]
Predmet príspevku: 

603 píše:
a co motor perkins co sa standardne montoval do gaz-24, ten by nesadol bez nejakych komplikovanejsich uprav? tusim bol i v peugeotoch 505...
jeden taky mame na dvore.. ☺
este je v aute..



nejaky bližši popis toho motora aky je to model, rok, objem, kilovaty a v akom aute to maš ???

Autor:  603 [ Pia, 18.03.2011, 12:45 ]
Predmet príspevku: 

myslim ze indenor je licenicia od perkinsku i ked v podstate je to jedno.. je to klasicky motor ktory sa od vyroby daval do volgy 24, ako som pisal...
clovek si nevie ani nic dat do googlu? vsetko mu treba dat hotove?
http://www.autofiles.org/gaz/gaz-volga- ... _6344.html

ja som sa len pytal ci to nieje jednoduchsia cesta, ako prerabat od uchytov, cez priruby...... .... .....

Autor:  kentus [ Pia, 18.03.2011, 19:16 ]
Predmet príspevku: 

Najjednoduchšia cesta je podľa mňa to čo ti ponúka Majod, prečítaj si to poriadne, píše že motor aj s prevodovkami takže nemusíš pasovať japonský motor na ruskú prevodovku.

Autor:  rustycj [ Sob, 19.03.2011, 14:47 ]
Predmet príspevku: 

na nete je kopec koumakov co davaju tieto motory do offroadov. je to ale dost exoticky motor, drahe ND, vrakace nic nemaju, skor u niekoho v stodole natrafis na cele auto. aj ked natrafis na motor, ocakavaj ze na SK budu sukromnici-autickari pytat cca 800+ eur, s vrakacmi ani nestracaj cas.

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/