4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
poradte terenak ako tazne vozidlo http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=14274 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sickness [ Pon, 09.01.2012, 21:40 ] |
Predmet príspevku: | poradte terenak ako tazne vozidlo |
caute, som tu novy uvazujem nad kupov nejakeho terenneho vozidla na tahanie brzdeneho privesneho vozika okolo 2t a viac. aka znacka / model by bol najlepsi. auto by bolo prevazne na cesty a na obcasny teren. potrebujem jednoduche auto,bez prehnanej elektroniky. rozmyslam nad patrolom k160,y60, 3,3td alebo 2.8td. aka je maximalna pripustna hmotnost brzdeneho privesu u kratkeho a dlheho patrola? alebo ak by mal niekto nejaky lepsi napad co by sa viac hodilo na tento ucel mozte kludne pisat nazory. chcem iba diesel a priblizne do roku 95, nechcel by som dat za to prilis vela okrem Patrola rozmyslam este nad tymito JEEP /CHEROKEE/GRAND CHEROKEE MITSUBISHI /L200/PAJERO ISUZU /TROOPER TOYOTA /LANDCRUISER vopred dakujem za vsetky nazory. |
Autor: | MIrec01 [ Pon, 09.01.2012, 21:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Najschodnejsie riesenie je TOYOTA /LANDCRUISER 4,2TD Ja mam Nissan Patrol Y61 3,0 aa mozem tahat 3,5t na taznom tahavam za tym prives a na nom raz zacas daku Y60 2,8td nefunkcnu a pohoda 3prevodovi stupen do kopca mierny plyn a hijo ![]() |
Autor: | romo11 [ Pon, 09.01.2012, 22:21 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak chceš spolahlivé auto tak cherokee/grand cherokee v nafte radšej zo svojho zoznamu vypusti. |
Autor: | Little PEPE [ Pon, 09.01.2012, 23:38 ] |
Predmet príspevku: | |
na tahanie je stavane priamo od vyroby Y60 bud 2,8TD alebo 4,2D jestli se nemílím. karavany a prívesy s konmi za tým smičia doteraz, K160 3,3TD dlhy alebo trooper 2,2TD tie maju rozvody ozubeniami a znesu moc jak na ceste tak v terene |
Autor: | sickness [ Pon, 09.01.2012, 23:40 ] |
Predmet príspevku: | |
a kolko ton sa za tou y60 moze tahat? |
Autor: | Little PEPE [ Pon, 09.01.2012, 23:42 ] |
Predmet príspevku: | |
sickness píše: a kolko ton sa za tou y60 moze tahat? myslim že max vaha aj s vozikom je 3,5 tony ale nevim iste |
Autor: | pablo [ Uto, 10.01.2012, 8:11 ] |
Predmet príspevku: | |
onoho času bol v CZ na predaj patrol Y60 čo mal na "kouli" 7 ton ![]() |
Autor: | Fefe [ Uto, 10.01.2012, 9:13 ] |
Predmet príspevku: | |
istý čas som bol v kontakte jednej fy.ktorá zabezpečovala prevoz,prepravu mot.člnov,jácht a pod. a podľa ich skúseností najlepšie na tom bolo Mitsubishi Pajero pričom vyskúšali viacero aut. Z určitých fór sú dobré skúsenosti na ťahanie vlekov podľa majiteľov autá ako: Landrover Discovery Ford Explorer Toyota Landcruiser pričom ťahajú vleky v max.hmotnosti 3500kg na dlhé trasy. |
Autor: | Milan FI [ Uto, 10.01.2012, 9:30 ] |
Predmet príspevku: | |
pablo píše: onoho času bol v CZ na predaj patrol Y60 čo mal na "kouli" 7 ton ![]() V nemecku može dlhý Patrol GR normálne ťahať 3,5t. Päť ton ťahajú taktiež, tam už je ale obmedzená veľkosť kolies a musí mať dvojokruhový,vzduchový brzdový systém pre príves. Sedem ton za Patrolom, to si už nechcem v kopcoch ani predstaviť. Osobne som mal za sebou takmer päť ale to už trebalo v miernom stúpani na križovatke redukovať. |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 10.01.2012, 11:24 ] |
Predmet príspevku: | |
ono je rozdiel tahat a tahat. 3 tony potiahne aj XJ v nafte, ale kazdy den by som to tahat nechcel. Na caste tahanie by som si asi vybral nejaky US pickup alebo nieco podobne (kludne aj japonske ![]() F150, RAM, Tundra...z mensich aut asi Isuzu D-max |
Autor: | biker [ Uto, 10.01.2012, 12:09 ] |
Predmet príspevku: | |
ono je rozdiel co ma ktore auto napisane v TP. tu na slovensku nasom nieje vynimka ze napisu do TP uplne bludy. ja mam v kazdom technicaku nejaku chybu. vseobecne skoro kazde auto co je akoze terenak a ma sasi tak moze tahat 3.5tony este tam je kolonka max hmotnost jazdnej supravy co je podla mna hmotnost nalozeneho privesu plus celkova hmotnost tazneho auta ale ked to tak pocitam tak v mojich tp to nejak nevychadza. ja by som si ako special na tahanie vedel predstavit nejaky US truck, kludne aj diesel, len nech to ma Nm dole. |
Autor: | romo11 [ Uto, 10.01.2012, 12:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja by som ešte doporučil na ťahanie automatickú prevodovku. Samozrejme s prídavnýmc hladičom oleja. Jazdím s karavanom už skoro 9 rokov, ťahal som 100kg, teraz 1200kg a vystriedal som niekoľko aút, benzín aj diesel. Či diesel, alebo silný benziňák je skoro jedno, akurát niektoré TD sú v nízkych otáčkach dýchavičné a trebalo ich držať v otáčkach aby tlačilo turbo. Aumat eleiminuej pokles krúťaku pri preraďovaní, súprava ide plynulo bez trhania a hlavne nehorí spojka ke´d sa treba pohnúť do kopčeka ![]() |
Autor: | biker [ Uto, 10.01.2012, 13:03 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() |
Autor: | Oron72 [ Uto, 10.01.2012, 20:19 ] |
Predmet príspevku: | |
predam ti moje,tazne 3500kg,o motore sa nemusime bavit ![]() |
Autor: | Rudi [ Str, 11.01.2012, 18:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Mitsubishi Pajero 3.2 DID,super auto na ťahanie,ťažné 3500kg ,hovorím s vlastnej skúsenosti a nie že som niekde čítal.No neviem teda ale neviem si dosť predstaviť ťahávať s Patrolom 2.8TD to auto neťahá a komfort tiež nič moc na dlhé cesty.Teraz sa nebavíme o offroade,pre prípadných oponentov. ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |