Dnes je nedela 1. júna 2025, meniny má Žaneta a zajtra Xénia
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Land Cruiser90 D-4D (TD) vs TerranoII 3.0TD (2,7TD)
Autor |
Správa |
blaster
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.05.2011, 8:19 Príspevky: 30 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
Zdravím. Ktoré z týchto offroadov by ste odporučili? Na bežné dochádzanie do práce a po práci stredne ťažký terén. Pomer cesta/terén cca 60/40. Ktoré je spoľahlivejšie. Nemusím sa báť ísť aj do takéhoto typu auta, ktoré má nabehané aj okolo 200 000 km? Myslím aspoň podľa papierov je tam spotreba podobná. Dalo by sa s tým jazdiť pri ľahšej nohe mimo terén okolo 9l? Mal by to byť ročník okolo 2002 v trojdverovom prevedení. Prípadne by ste odpurúčili niečo iné? Za úvahu by ešte stál PajeroII. A ktorý z uvedených agregátov by ste odporúčili?
|
Pia, 30.03.2012, 14:27 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
skus blizsie definovat cena?a co ke u teba stredne tazky tere.chces benzin alebo diesel? zase raz sa tu porovnava neporovnatelne.spolahlivostou urcite toyota ale motory nissan ak bolo o meho dobre starane tak nevidim problem co sa tyka terana neviem ako je to stym3.0 ak je to ten co vpatrole tak radsej 2.7 td.a dalsia vec neporovnavaj spotrebu podla tp ta je za opt.podmienok no terrano vserii vie jazdit za 9l no nie vzdy osobne namiesto terrana ako pises pajero2. rozdiel hlavne ze ma super selekt 4x4 aj po ceste a zadna uzavierka co terano nema a ked rocnik2002 to aj pajero3 no to je uz skor na cestu v tom pripade 3.2did.v pripade pajera2 ak chces naftu tak2.8td a ak benzin 3.5 v6. ako vravi jenki tak krizeny s limuzinou:D
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Pia, 30.03.2012, 15:24 |
|
 |
blaster
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.05.2011, 8:19 Príspevky: 30 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
Cena do 8500€. Jazdiť to bude prevažne asfalt, nechcem to na žiaden trial ani hard offroad. Chcem aby to malo aspoň zadnú tuhú nápravu. Ten SuperSelect je v prospech Pajera, tá 2,5TD má podľa papierov väčšiu spotrebu ako vyššie spomínané offroady a menší výkon. V prospech Toyky by bol asi spoľahlivý motor a asi väčšia odolnosť voči hrdzi.
|
Pia, 30.03.2012, 16:18 |
|
 |
StanToy
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 26.11.2011, 17:57 Príspevky: 556 Bydlisko: Cinobaňa
|
Ja mám Toyotu 120 (125) 3-dverovú, ročník 2003 a má len uzávierku medzinápravového diferenciálu, je to nasledovník 90-tky - má 4x4 nastálo (90 aj 120). Je to trojliter a spotreba po ceste je asi 9 až 10 litrov ak ideš podľa predpisov  A v teréne je to už samozrejme o 2 alebo 3 litre viac. Toyota 90 má sériovo uzávierku zadného diferenciálu a Terrano ak sa nemýlim tak má zadný samosvorný diferenciál. Niekedy dávno som jazdil aj s Pajerom II 2,5 diesel - šlapalo dobre nemal som problém až na to že som s tým nemohol jazdiť po ceste keďže bolo dovezené z Anglicka. Mal som jedného známeho ktorý na svojej Toyote (myslím že to bola 70) nabehal niečo cez 700 000km samozrejme ju pravidelne servisoval. Takže ja sa prikláňam k Toyote.
_________________Toyota LC KDJ 125, motorová + ručná píla, sekera, BFG M/T KM2, navijak 5,4t, šnorchel, OME+5cm, ARB uzávierky = predná + zadná. http://www.youtube.com/user/StanoffroadStano
|
Pia, 30.03.2012, 16:29 |
|
 |
blaster
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.05.2011, 8:19 Príspevky: 30 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
No Stan Toy tento tvoj príspevok je fakt silný argument pre tú LC 90. Pokiaľ sa s ňou dá jazdiť aj po asfalte 4x4 tak to je naozaj dobré a tá zadná uzávierka v sérii  . Spotreba okolo 10 l pri 1,8t aute je viac ako uspokojivá.
|
Pia, 30.03.2012, 16:51 |
|
 |
StanToy
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 26.11.2011, 17:57 Príspevky: 556 Bydlisko: Cinobaňa
|
Tak približné údaje by mala mať aj 90-tka keďže 120 je nástupca. (môj názor) Len moja 125 má viacej kobyliek  hoci v oboch Toyotách sú 3 litre. Aj ja som pokukoval po jednej 90-tke lenže neboli EURá tak som počkal rok a pol a potom som kúpil 125-tku.
_________________Toyota LC KDJ 125, motorová + ručná píla, sekera, BFG M/T KM2, navijak 5,4t, šnorchel, OME+5cm, ARB uzávierky = predná + zadná. http://www.youtube.com/user/StanoffroadStano
|
Pia, 30.03.2012, 19:22 |
|
 |
blaster
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.05.2011, 8:19 Príspevky: 30 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
Stan Toy, zaujímalo by ma či by tej LC90 nevadili najmä v zime krátke trasy, nakoľko by som s ňou dochádzal do práce 10km tam a 10 km späť a po práci nejaký ten stredne ťažký a ľahký terén. Samozrejme by stačilo na moje účely aj nejaké možno SUV ale toto by mal byť "držiak" s charizmou tak asi preto sa rozhodujem pre offroad. Časom by som to chcel aj trocha poupravovať.
|
Sob, 31.03.2012, 14:00 |
|
 |
StanToy
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 26.11.2011, 17:57 Príspevky: 556 Bydlisko: Cinobaňa
|
Ešte sa ťa opýtam, že čo pre teba znamená ľahký a stredne ťažký terén? Tak ja som v zime na mojej 125-ke behal len cez víkendy do hory a nevadilo jej naštartovať po týždni aj keď bolo vonku -15 a do práce mám iné auto.
_________________Toyota LC KDJ 125, motorová + ručná píla, sekera, BFG M/T KM2, navijak 5,4t, šnorchel, OME+5cm, ARB uzávierky = predná + zadná. http://www.youtube.com/user/StanoffroadStano
|
Sob, 31.03.2012, 19:10 |
|
 |
blaster
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.05.2011, 8:19 Príspevky: 30 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
No ľahký terén myslím taký, ktorý dokáže zvládnuť aj SUV, napr. poľné cesty a nejaké lúky a pod. Stredne ťažký terén myslím keď je ten ľahký terén premočený alebo zasnežený a taktiež nejaké zvážnice v lese. Myslí, že LC by mal byť vynikajúci ako v tomto teréne tak aj na asfalte. Druhé auto do rodiny potrebujem tak či tak, preto by som ho chcel využiť ako na dochádzku do práce tak aj v spomínanom teréne. Len sa obávam, či by mu krátke trasy 10km-15km nevadili, nakoľko sa možno ani nestihne zahriať. Možno by bol lepší benzín ale ani na D4-D som nepočul nejaké sťažnosti ba naopak skôr chvály.
Ešte sa opýtam, čo zvykne odchádzať po takých 100 000km-150 000km
|
Sob, 31.03.2012, 19:56 |
|
 |
blaster
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.05.2011, 8:19 Príspevky: 30 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
Zdravím. Chcel by som sa opýtať ešte na motorizáciu 3,4i u LC90 a 3,0i u Pajera II koľko majú cca spotrebu pri normálnom jazdení po asfaltke? Ako je to so životnosťou motorov? To Pajero 3,0 v6 - je tam možnosť pohonu Super Select alebo ho majú všetky benzínové motory? Mali by byť v 3 dverovom prevedení, r.v. okolo 2000. 200 000km nie je už dosť veľa na takéto motory?
|
Pon, 02.04.2012, 20:21 |
|
 |
rebel
Učeň
Registrovaný: Štv, 08.03.2012, 23:49 Príspevky: 29 Bydlisko: Bratislava
|
no Pajerko je aj u mna druha volba ak nezozeniem vhodny Jeep Grand Cherokee. Tak potesi info 
|
Pon, 02.04.2012, 20:58 |
|
 |
StanToy
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 26.11.2011, 17:57 Príspevky: 556 Bydlisko: Cinobaňa
|
blaster píše: Ešte sa opýtam, čo zvykne odchádzať po takých 100 000km-150 000km
Tak to ti ja už nepoviem lebo ja som kúpil 8 ročnú 125-tku, ktorá mala nabehané cca 84750km a teraz má o 4000km viac. A väčšina tých km je nabehaná v teréne - lúky, lesné cesty aj suché aj rozbahnené aj zvážnice, výjazdy, zjazdy tiež za sucha a mokra. V zime to bolo asi 30-50 cm snehu - ťahala pekne hlavne jeď som zaradil redukciu a 2 prevodový stupeň. 
_________________Toyota LC KDJ 125, motorová + ručná píla, sekera, BFG M/T KM2, navijak 5,4t, šnorchel, OME+5cm, ARB uzávierky = predná + zadná. http://www.youtube.com/user/StanoffroadStano
|
Pon, 02.04.2012, 21:36 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|