4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Volkswagen Touareg 3.0 V6 BlueMotion
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=15087
Stránka 1 z 1

Autor:  Tepes [ Uto, 05.06.2012, 8:55 ]
Predmet príspevku: 

Ahojte

Potrebujem poradiť od odborníkov - mám záujem o kúpu:

Volkswagen Touareg 3.0 V6 BlueMotion
176 Kw ... r.v. 11/2007 ... automat ... ( 5 miestne ) 120 000 km

alebo

Mitsubishi Pajero Wagon 3.2 DiD GLS
118 Kw ... r.v. 6/2007 automat ( 7 miestne ) 165 000 km

- poruchovosť, prejazd terénom, skutočná priemerná spotreba,
- zatiaľ ma napadá len tieto info...šak popíšem ak sa mi niekto ozve
- že sú to dve úplne rozdielne autá to viem aj sám, ide mi viac o to, aby som nekupoval ,, mačku ,, vo vreci

ďakujem pekne za rady

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 05.06.2012, 10:21 ]
Predmet príspevku: 

prejazdnosť terénom ???? Veď to sú cestné SUV !!!

alebo teda definuj čo je terén a či prejazdnosť jednorazová alebo opakovaná


takéto dlhé Pajero má kamarát, pár krát som to používal aj ja....
Miesta celkom dosť, výkon ma nijak neoslovil (skôr je to lenivé) ale zasa celkom pohodlné. Hlavne s tým automatom. Spotreba medzi 10 a 13,5.
Na poľnej ceste OK, do iného terénu som s tým nešiel, lebo som sa bál že to posadím na brucho. Aj v porovnaní s Pajerom Sport je to výrazne nižšie. Nezávislé zavesenie prednej nápravy.
Inak takéto niečo má tuším člen fóra s nickom RDI - skús mu napísať.


Opuchnutý Passat nehodnotím, ale nemá náhodou BlueMotion znížený podvozok, nízkoprofilové gumy, štart-stop a podobné nezmysly? A prípadne ešte aj dolievanie štaniek? (adBlue?)

Autor:  finder [ Uto, 05.06.2012, 10:34 ]
Predmet príspevku: 

Nahodou som videl este prve tuaregy na zaslizenej zemine, kde by si v botaskach mal problemy, a auto sa tvarilo, ze nic, ze pohoda lesna (vysiel aj zisiel). Dokonca s Pajerom je na tom s najazdovymi uhladmi aj vyskou asi lepsie.

Faceliftnute pajo (zrejme to co pises), je tiez pouzitelne, na rozdiel od svojho starsieho brata (2000) ... Uz to nevyzera taka korytnacka na zemi ...
Dokonca preslo na seriovych gumach to co terro (aj ho chalan trochu osklbal, ale len zadne plasty so senzormi :-D ).

To na margo terenu, k servisu a spotrebe sa vyjadrovat nejdem, ale tuareg bude asi drahsi ...

Autor:  Tepes [ Uto, 05.06.2012, 16:04 ]
Predmet príspevku: 

Palko - cherokee
- keby si Ty videl kde sme my behávali na pokakanej š. 105 ... a to už s terénom nemá naozaj nič
- mám Pajero 3.5 V6 vid foto a všade kde s ním chodím sme chodili bežne na škodovkách...čiže nemyslel som tankodrom

Obrázok :-D

Autor:  finder [ Uto, 05.06.2012, 16:28 ]
Predmet príspevku: 

1. Prvu vetu rychlo vymaz lebo palo odpadne pri citani ... PRavdepodobne na srdcovy infarkt od zachvatu smiechu ... :-D (nie to co si napisal, ale kde si ho vedomostne v praxi zaradil).
2. Porovnavat "klasicke" pajo s tymto co je teraz na trhu nie je to prave orechove .. az na system pohonu v podstate ine auto ...

Autor:  Little PEPE [ Uto, 05.06.2012, 18:12 ]
Predmet príspevku: 

tu mas tuarega na cestnych gumach zimákoch v blate a prejde to celkom dost
ale na ukor co vsetko doje... na podvozku a očešeš všetko plastové

http://www.youtube.com/watch?v=3aCREWKy ... re=related

:-D

Autor:  Tepes [ Uto, 05.06.2012, 18:22 ]
Predmet príspevku: 

palko - cherokee
- nech neinfarktuje :wink:
- nikoho nezhadzujem

Autor:  Tepes [ Uto, 05.06.2012, 18:37 ]
Predmet príspevku: 

ďakujem za to video, ale nerád pozerám podobné videá, lebo je to na 60% o gumách ... keby to obul adekvátne terénu, v pohode by to obehal...či už očesaný, alebo v celku
- zatiaľ teda registrujem, že Mitsubishi 3.2 Wagon je slabučký motor a to asi riadne bude cítiť, ak tam bude 7 osôb ...
- tiež sa chcem opýtať, či ak teda 7 osôb vezie v Pajere, či majú všetci dostatok miesta, alebo sú tam ako ,, sardinky ,,

ďakujem a kukajte v ľavo !!!...som učeň kua...učeň

Autor:  palo-cherokee [ Str, 06.06.2012, 11:31 ]
Predmet príspevku: 

2Tepes:
neboj, nezinfarktujem (aspon teda urcite nie z tohoto)
na fotke nevidim ziadny "teren" - len zasnezenu travu = S120 (S105, zigulik,... cokolvek) s nejakou normalnejsou svetlou vyskou tadial prejde. Ak to bude mat 4x4 (fiat panda) tak este lepsie :-D :D
A nahodou S120 je oblubeny "dedinsky offroad" .Pretoze ta az tak neboli, ked sa to rozpadne.

3,2DiD nie je vylozene slaby motor. Len to auto je tazke. Takze to nie je na ziadne sprinty a trhanie asfaltu.

A Touareg nezatracujem. Ak si odmyslim osobnu antipatiu (to auto sa mi proste nepaci), tak na cestu to nemusi byt zle. Ale jeho opakovane pouzivanie v narocnejsom terene (narocnejsom od tej fotky) bude mat za nasledok caste (a asi aj drahe) navstevy servisu. A neplati to len pre Touareg.
Kedysi nemecky AutoBild robil test kde porovnavali terenne auta a SUV na nejakej trati. Trat presli vsetky auta. Ale nie vsetky ju presli opakovane. Nasledky tohoto testu boli vycislene od par € za wapku az po niekolko 100 az 1000€ za otrhane plasty a snezory - zalezalo od typu auta.

Autor:  Tepes [ Str, 06.06.2012, 11:54 ]
Predmet príspevku: 

kua...zas nic neviem ...
- bližšia špecifikácia :
- potrebujem auto tzv. multifunkčné a neviem sa rozhodnúť
- Pajko 7 miestne je super pre rodinu, ale či sa tam vôbec 7 ľudí v poho odvezie, nemám zatiaľ kde zistiť ... ale volil by som radšej 3.8 V6

Touareg má veľký kufor, je to reprezentatívne auto a tiež slušný systém pohonu aj ked je pre 5 ľudí

Terén = žiadny extrém ! Bežná poľná cesta, pár jám...v zime snehu 30 cm

Autor:  OGO [ Str, 06.06.2012, 19:51 ]
Predmet príspevku: 

Tepes, ale ty si dal len 2 typy áut, tým pádom sa ti horšie vyberá. Je plno ďalších značiek, z ktorých by si mohol vybrať. K Touaregu len toľko, že verzia ktorá má vzduchové vankúše, je háklivejšia, z času sa čas ten systém sa opotrebuje a potrebuje výmenu, a je to drahšie ako klasické pružiny. Plus riziko, keď sa pokazí samotný vzduchový kompresor, to je tiež nie lacná položka.

Autor:  Tepes [ Štv, 07.06.2012, 0:09 ]
Predmet príspevku: 

No jo, ale ked ja ine auta nemusim :cry:

Autor:  dado [ Štv, 07.06.2012, 8:30 ]
Predmet príspevku: 

Urcite Mitsubishi Pajero.
- 7 miest - vyssia pridana hodnota lepsi opatovny predaj
- vyssia spolahlivost ako Tuareg
- lacnejsia prevadzka
- horsi image, ale Tuareg tak isto

Tisovec ani Čavoj to jazdit nebude (to je teren :-D ) Na zablatene polne cesty je to O.K. Ak nieco odtrhnem tak zase pri takom aute ma urcite nazaskoci par 1000 € navyse za servis.

Autor:  Igor [ Štv, 07.06.2012, 11:26 ]
Predmet príspevku: 

Tepes píše:
kua...zas nic neviem ...
Terén = žiadny extrém ! Bežná poľná cesta, pár jám...v zime snehu 30 cm


Touareg.
Bez vzduch. podvozku. Pohodlne, tiche, rychle, zvladne lahsi teren, s citom a rozumom aj trosku narocnejsi. Na tvoje ucely z mojho pohladu jasna volba. Ak by ti bol malo, na beznom Touaregu sa tiez da pridvihnut podvozok, skryto namontovat navijak.....

http://www.vw-offroad-seikel.de/de/prod ... w-touareg/

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/