4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

test grand cherokee
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=15437
Stránka 1 z 1

Autor:  bocian89 [ Sob, 25.08.2012, 15:23 ]
Predmet príspevku:  test grand cherokee

Zdravím Vás pani.

Chcel by som Vás poprosiť o nasledujúce rady:

Mám v pláne kúpiť grand cherokee a zajtra sa idem na jedného pozerať je to r.v. 2001
4,7 V8 v plyne a má najazdene 170 000 km mohli by ste mi prosím poradiť čo všetko by som mal na aute vyskúšať aby som si bol na 100% istý že je to dobrá kúpa.

Za odpovede vopred ďakujem

Autor:  traktoristaa [ Sob, 25.08.2012, 19:41 ]
Predmet príspevku: 

Zober zo sebou chalanov z Jeepparts.
Neobanujes!

Autor:  efendi [ Ned, 26.08.2012, 3:42 ]
Predmet príspevku: 

traktoristaa píše:
Zober zo sebou chalanov z Jeepparts.
Neobanujes!


to je dobry napad, ponevac ked nepoznas ten stroj, nikda si s takym nejazdil, tak niektore rady maju vahu hovna,, bo ich nevies vyuzit a presadit pre seba,,

Autor:  fajer [ Ned, 26.08.2012, 8:26 ]
Predmet príspevku: 

asi ako prve budu KM.. 4.7 je paradne vozenie, a vacsina majitelov neodola zvuku a chodu tohoto stroja, nasadne a jazdi. = 170tis. km asi nebude realita.
potom je trochu problem s motorom a prevodovkou., ak to malo "sprosteho" pana , tak motor bude na dojazd.. prevodovka detto.
Ich oprava je v sume cca 4-6tis. eur podla rozsahu.
4.7 ma malo oleja na taky objem.. presnejsie ti urcite poradi palo-chero.
neviem aka redukcka - rozvodovka sa pouzivala v danom rozcniku, tu plati ze pri cca 120-150tis. km skape viskospojka (a dalej lambda sondy, CPS, zapalovacia cievka a pod.. ). Pri 4.7 urcite bude QD alebo QDII. Takze vseobecne povedane , taketo auto v dobrom stave nekupis. Min. ta bude strasit rozvodovka. Dalsou kapitolou je "upgrade" elektroniky podla miestneho GURUa.. zvacsa to konci opravou v rozsahu niekolko hodinoveho vystikavania ledacin do 1-2ks tesco tasiek , co kto doplnil podla toho co kde bolo najlepsie(=co mal kto skladom).

Nuz tolko , US auta sa tesia oblube nasich servisov, kazdy to vie, kazdy to opravuje.. .... a kazdy skonci nakoniec v Ziline :-) , alebo v Prahe.

Bez DRBII tam ani nechod., ma to PALO-CHERO a niektore motorkare co riesili JEEP.

Autor:  romo11 [ Ned, 26.08.2012, 18:23 ]
Predmet príspevku: 

Tie kilometre záležia od toho kde auto jazdilo a kto s ním jazdil. Ak to má LPG je predpoklad že auto jazdilo viac. WJčko nemá viskospojku v prídavnej prevodovke. Je tam gerotorové čerpadlo. Chybové kódy sa dajú vyblikať na prístrojovke (3x zapnúť a vypnúť klúč v zapalovaní), ale keď človek nemá so sebou tabulku čo ktorý kód znamená moc si nepomôže.
Treba skontrolovať všetku elektriku. Chronická chyba u WJ sú klapky kúrenia. Samozrejme treba pozrieť či niečo dole netečie (motor, prevodovky, diferáky, servo). Automat musí radiť hladko, olej nesmie smrdieť spáleninou a myl by byť červený nie fialový. Je toho oveľa viac na čo sa treba pozrieť. Lepšie fakt keď pri tom bude niekto čo Jeepy pozná.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/