4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
test grand cherokee http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=15437 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bocian89 [ Sob, 25.08.2012, 15:23 ] |
Predmet príspevku: | test grand cherokee |
Zdravím Vás pani. Chcel by som Vás poprosiť o nasledujúce rady: Mám v pláne kúpiť grand cherokee a zajtra sa idem na jedného pozerať je to r.v. 2001 4,7 V8 v plyne a má najazdene 170 000 km mohli by ste mi prosím poradiť čo všetko by som mal na aute vyskúšať aby som si bol na 100% istý že je to dobrá kúpa. Za odpovede vopred ďakujem |
Autor: | traktoristaa [ Sob, 25.08.2012, 19:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Zober zo sebou chalanov z Jeepparts. Neobanujes! |
Autor: | efendi [ Ned, 26.08.2012, 3:42 ] |
Predmet príspevku: | |
traktoristaa píše: Zober zo sebou chalanov z Jeepparts. Neobanujes! to je dobry napad, ponevac ked nepoznas ten stroj, nikda si s takym nejazdil, tak niektore rady maju vahu hovna,, bo ich nevies vyuzit a presadit pre seba,, |
Autor: | fajer [ Ned, 26.08.2012, 8:26 ] |
Predmet príspevku: | |
asi ako prve budu KM.. 4.7 je paradne vozenie, a vacsina majitelov neodola zvuku a chodu tohoto stroja, nasadne a jazdi. = 170tis. km asi nebude realita. potom je trochu problem s motorom a prevodovkou., ak to malo "sprosteho" pana , tak motor bude na dojazd.. prevodovka detto. Ich oprava je v sume cca 4-6tis. eur podla rozsahu. 4.7 ma malo oleja na taky objem.. presnejsie ti urcite poradi palo-chero. neviem aka redukcka - rozvodovka sa pouzivala v danom rozcniku, tu plati ze pri cca 120-150tis. km skape viskospojka (a dalej lambda sondy, CPS, zapalovacia cievka a pod.. ). Pri 4.7 urcite bude QD alebo QDII. Takze vseobecne povedane , taketo auto v dobrom stave nekupis. Min. ta bude strasit rozvodovka. Dalsou kapitolou je "upgrade" elektroniky podla miestneho GURUa.. zvacsa to konci opravou v rozsahu niekolko hodinoveho vystikavania ledacin do 1-2ks tesco tasiek , co kto doplnil podla toho co kde bolo najlepsie(=co mal kto skladom). Nuz tolko , US auta sa tesia oblube nasich servisov, kazdy to vie, kazdy to opravuje.. .... a kazdy skonci nakoniec v Ziline ![]() Bez DRBII tam ani nechod., ma to PALO-CHERO a niektore motorkare co riesili JEEP. |
Autor: | romo11 [ Ned, 26.08.2012, 18:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Tie kilometre záležia od toho kde auto jazdilo a kto s ním jazdil. Ak to má LPG je predpoklad že auto jazdilo viac. WJčko nemá viskospojku v prídavnej prevodovke. Je tam gerotorové čerpadlo. Chybové kódy sa dajú vyblikať na prístrojovke (3x zapnúť a vypnúť klúč v zapalovaní), ale keď človek nemá so sebou tabulku čo ktorý kód znamená moc si nepomôže. Treba skontrolovať všetku elektriku. Chronická chyba u WJ sú klapky kúrenia. Samozrejme treba pozrieť či niečo dole netečie (motor, prevodovky, diferáky, servo). Automat musí radiť hladko, olej nesmie smrdieť spáleninou a myl by byť červený nie fialový. Je toho oveľa viac na čo sa treba pozrieť. Lepšie fakt keď pri tom bude niekto čo Jeepy pozná. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |