4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

K: prevodovka 4,2 D
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=15506
Stránka 1 z 2

Autor:  Andy NM [ Uto, 11.09.2012, 17:00 ]
Predmet príspevku:  K: prevodovka 4,2 D

Kupim prevodovku na patrol Y60, 4,2D. Moze byt aj umreta ide mi len o prirubu.

Autor:  Brčo [ Uto, 11.09.2012, 17:47 ]
Predmet príspevku: 

skus tuto http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=22&t=63279

Autor:  Andy NM [ Uto, 11.09.2012, 18:46 ]
Predmet príspevku: 

Dik, neskoro, motor a prevodovka su prec. :(

Autor:  Little PEPE [ Uto, 11.09.2012, 21:18 ]
Predmet príspevku: 

http://allegro.pl/nissan-patrol-gr-i-y6 ... 58421.html

http://allegro.pl/nissan-patrol-y60-gr- ... 64679.html

http://allegro.pl/nissan-patrol-y60-gr- ... 64657.html

Autor:  Andy NM [ Str, 12.09.2012, 18:41 ]
Predmet príspevku: 

Dik Pepe, idem riesit tu druhu za 1350 zl, len neviem z toho vycitat, ze kde to je, ako daleko od nas. Moc sa s polstinou nekamaratim :D

Autor:  Little PEPE [ Str, 12.09.2012, 18:47 ]
Predmet príspevku: 

Andy NM píše:
Dik Pepe, idem riesit tu druhu za 1350 zl, len neviem z toho vycitat, ze kde to je, ako daleko od nas. Moc sa s polstinou nekamaratim :D


Słupsk to je asi 15 km od mora cez cele polsko to si mozes zrovna nechat poslat kurierom

Autor:  Andy NM [ Str, 12.09.2012, 19:32 ]
Predmet príspevku: 

Kua, vzdy nejaky problem, som zvedavy, kedy zacnu tie lepsie spravy. Zatial vzdy len horsie a horsie.

Autor:  vladlm [ Str, 12.09.2012, 21:14 ]
Predmet príspevku: 

a to chces manual,automat?...do kolko km?...s redukciou,bez?
Targ ti je daleko?
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-nissa ... 84534.html
Zielona Gora
http://allegro.pl/nissan-patrol-y60-4-2 ... 65619.html
automat Jelcz
http://allegro.pl/skrzynia-automat-niss ... 84157.html

Autor:  Andy NM [ Str, 12.09.2012, 23:02 ]
Predmet príspevku: 

To je jedno, kolko ma nabehane a tiez jedno v akom je stave, ja ju potrebujem len kvoli prirube, ktorou sa pripaja k motoru. Len aby bola manual a na Y60, 4,2D. Aj ked bude uplne mrtva je mi to jedno. Na vysvetlenie situacie: implantujem 4,2D do GR Y 61 a origo 4,2 prevodovka sa mi tam bez bodyliftu nezmesti, tak som zvolil taktiku sparovat 4,2D motor s prevodovkou s 3,0Di. Motor aj prevodovku som doviezol z polska a ten poliak ma ukecal lebo svatosvete tvrdil, ze to ide sparovat. Ja som mu uveril a ked som vybral povodnu 2,8 z trola, tak som zistil, ze to nesedi a sparovat motor 4,2D s prevodovkou 3,0Di sa da len ked sa prehodi priruba z prevodovky 4,2D na prevodovku 3,0Di. Potom to sadne ako rit na serbel aj priruba sa da bez problemov prehodit na prevodovku 3,0Di. Problem je v tom, ze mam motor von, trol stoji v dielni a teraz potrebujem len tu prirubu prevodovky 4,2D. Som si vedomy, ze zohnat samotnu prirubu bude asi nad moje sily, tak som zmiereny s tym, ze budem kvoli nej musiet kupit celu prevodovku. Tolko z mojej doterajsej situacie.
Dik za odkazy, Targ je pre mna OK. Idem to riesit a zhavit linky :D

Autor:  Little PEPE [ Štv, 13.09.2012, 15:12 ]
Predmet príspevku: 

vladlm píše:


vladim benzinova je rovnaka ako dieslova ta prevodovka? aj priruba?

Autor:  Andy NM [ Štv, 13.09.2012, 17:48 ]
Predmet príspevku: 

Zda sa mi, ze minimalne priruba bude ina, lebo benzin ma starter uchyteny na dvoch sroboch a diesel na troch. Neviem ale isto, ako to je na benzine presne.
Pepe inak starter som zohnal uplne novy za 540,-eciek.

Autor:  Little PEPE [ Štv, 13.09.2012, 18:41 ]
Predmet príspevku: 

Andy NM píše:
Zda sa mi, ze minimalne priruba bude ina, lebo benzin ma starter uchyteny na dvoch sroboch a diesel na troch. Neviem ale isto, ako to je na benzine presne.
Pepe inak starter som zohnal uplne novy za 540,-eciek.


tak to je dobra palka
to by som asi radsi kupil celeho dalsieho za 3500 ked by sa zadarilo

Autor:  vladlm [ Štv, 13.09.2012, 21:05 ]
Predmet príspevku: 

Little PEPE píše:
vladlm píše:

vladim benzinova je rovnaka ako dieslova ta prevodovka? aj priruba?


prevodovka by mala byt ta ista....aj ked s tou prirubou to bude asi tak,nenapadlo ma,ze benzinova 4.2ka ma len dve sroby na startri...jasne,do benzinov sa davali dva typy startrov (do 100A) a do diesla jeden (do 160A)

inak ja by som radsej tej bodylift ako inu prevodovku...ram sa paradne cisti,pristup ku kablom a hadickam je tiez perfektny
:)

Autor:  bull GR [ Sob, 15.09.2012, 19:03 ]
Predmet príspevku: 

andy, ak sa Ti zadarí tá prevodovka, potreboval by som z nej dekel na PTO, v najhoršom prípade aspoň na okopírovanie.
ďakujem.

Autor:  Andy NM [ Sob, 15.09.2012, 19:31 ]
Predmet príspevku: 

OK, budem na to mysliet, uz dva dni tomu poliakovi v Targu skusame volat, ale nedviha tel. a na mail nereaguje. To uz je na porazku, vcera som sa musel na to nadrbat.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/