4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Ručná pumpa na Pajero
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=15718
Stránka 1 z 2

Autor:  Intercoller [ Uto, 23.10.2012, 22:02 ]
Predmet príspevku:  Ručná pumpa na Pajero

Zhánam ručnú naftovú pumpu na Pajero 2,8 TDI, zospodu sa nanu montuje filter...+ čerpadlo... za rozumnú cenu

Autor:  pavol2078 [ Str, 24.10.2012, 6:12 ]
Predmet príspevku: 

nezhanas pumpu ale prirubu palivoveho filtra:)ja som ju mal tiez zlu vyhodili sme ju dali filter s privodom a vyvodom a rucnu pumpu som kupil v autodieloch...

Autor:  Intercoller [ Str, 24.10.2012, 22:02 ]
Predmet príspevku: 

Pajero ako ide po tejto inovácii??? Lebo mne tažko štartuje, ešte skôr to štrajkovalo len v zime a teraz stále :-( ale mal som už aj ten maličký filter, no stále to štrajkovalo... Samozrejme chcem dosiahnut, aby bol 24hod funkčný a bez toho, aby som musel ručne natahovat naftu, to si radšej kúpim zetor, aj ten bude chytat skôr :-D

Autor:  pavol2078 [ Štv, 25.10.2012, 5:21 ]
Predmet príspevku: 

je to taky sty princip nema sa tam co sojebabrat: )pride mi to este lepsie nenatahujem kazde rano no uz mam vo zvyku ked nastartujem tak ho 5min neham povrcat inak mne chyta na brnk doknca v zime ked bolo -20 tak nadobka na vodu do chladica zamrznuta nazhavil sim a na prve otocenie naskpcil akorat bolo pocut ako pretaca stuhnuty olej:D

Autor:  vladino [ Štv, 25.10.2012, 10:21 ]
Predmet príspevku: 

Kukni sitko v nadrzi

viewtopic.php?t=14411&postdays=0&postorder=asc&start=60

alebo

viewtopic.php?t=15267&postdays=0&postorder=asc&start=0

Autor:  Intercoller [ Štv, 25.10.2012, 21:51 ]
Predmet príspevku: 

Všetko je urobené, od nádrže až po tu pumpu, vstrekovače boli na rengéne, hadičky porobené, skrátka všetko :-(

Autor:  doricka75 [ Štv, 25.10.2012, 22:37 ]
Predmet príspevku: 

Vstrekovacie cerpadlo si kontroval ?najvecsi problem je netesne gufero vstrekovacieho cerpadla ale vidiet to neni ze bi tieklo len po odstaveni auta zle chyta -spada nafta ,vecsinou po nastartovani dymi na bielo .Druhy problem je ze prisava vzduch najcastejsie na privodenej trubke ,kolienko z nadrze. Ak poznas dobreho mechanika vie si premerat ci vivinie cerpadlo podtlak ktori sveci o tesnosti gufera samozrejme ak vlastny potrebny manometer. Vela stastia v patrani po chybe :smt139

Autor:  Intercoller [ Pia, 26.10.2012, 22:34 ]
Predmet príspevku: 

čerpadlo som rozobral, ale nie celkom, len chcem vymenit ten piestik, ktorý je napojený na eletroniku, neviem či presne je to spätný, ale vyzerá tak... Je na vrchnej strane, ide don prívod a prepad do nádrže... Asi ho demontujem a dam do GO a bude pokoj :-)

Autor:  JOE66 [ Pia, 26.10.2012, 23:39 ]
Predmet príspevku: 

Na 2,8 ak pada nafa a zle startuje a zhavice su v poriadku tak skus pozriet ci ti nepribuda mnozstvo oleja-lepsie povedane netesni gufero na cerpadle a nafta ide do oleja.Kamos daval take elekktricke cerpadlo,ktore je priechodne a ked staroval tak ho zapajal na minutu-to natlacilo naftu ale bolo to len docasne riesenie-daval to pred palivovy filter

Autor:  KAKO [ Sob, 27.10.2012, 8:06 ]
Predmet príspevku: 

Na 99% čerpadlo. Ja som dával pretesniť na dvoch autách a štart na jednotku. Cena vo Zvolene 130 éčok bez dokladu.

Autor:  doricka75 [ Sob, 27.10.2012, 9:45 ]
Predmet príspevku: 

JOE66 píše:
Na 2,8 ak pada nafa a zle startuje a zhavice su v poriadku tak skus pozriet ci ti nepribuda mnozstvo oleja-lepsie povedane netesni gufero na cerpadle a nafta ide do oleja.Kamos daval take elekktricke cerpadlo,ktore je priechodne a ked staroval tak ho zapajal na minutu-to natlacilo naftu ale bolo to len docasne riesenie-daval to pred palivovy filter
jedine ze bi si mal cerpadlo mazane olejom z motora ako napriklad MERCEDES 123 (toz radove cerpadlo ) a tu je moznost uniku nafty cez elementy,ale to je o inom. Na rotocerpadne to nehrozi lebo gufero sice tesni hriadel cerpadla ale kde vznika podtlak jedine ze bi si mal na nom dieru jek hovado ale to bi ti motor nechytil ani po nekonecnych startoch.Nemas co riesit aj tak nic doma naspravis ak namas vybavu ,inac na 2,8 sa bohovsky cerpadlo rozobera s motora a esce lepsie nastavuje-vela nervov :smt021

Autor:  JOE66 [ Sob, 27.10.2012, 11:26 ]
Predmet príspevku: 

Doricka hovorime o 2,8td a ne 2,5td-2,8 je pohanana retazou -pristup je na styri bodky-nam to stalo naftu do motora- cez guferko primazavanie tam je s olejom a 2,5td je pohanane remenom a mazane naftou

Autor:  doricka75 [ Sob, 27.10.2012, 14:50 ]
Predmet príspevku: 

Ja viem o com sa bavime Pajera mam prekukane par mi ich vonku mokne akurat ze 2,5kove a2,8kove cerpadlo je skoro totozne dokonca aj vnutra sedie ale mazane olejom isto neni. Na prsiach je akurat vakum pumpa ktora je mazana olajom cez dierku ktora je tesnena gimickou.To bi ten olem musel motor aj zrat co bi dost aj hulilo a po chvili bi bol olej s motora fuc.

Autor:  JOE66 [ Sob, 27.10.2012, 17:57 ]
Predmet príspevku: 

Nam to na 2,8 prisavalo vzduch a aj olej do nafty cez prepad aby som sa poopravil a bol presny cize musi tam byt asi mazanie olejom na tom cerpadle a nech sa modli nech to je len gufero lebo niekedy to je aj vybehana hriadelka a inak robota na 4 az 6hodin alebo cerpadlo na repas alebo nove a potom sa trafit medzi zuby retaze aby sa dobre nastavil predstih ak sa nemylim a moze hned aj vymenit spanovaky klzaky retaze-tie po case tiez odchadzaju a moor je hlucnejsi a netaha tak dobre-aspon to sme menili my ak uz to bolo rozobrate-to len ak uz je pocut retaz ak sa mylim tak ma opravte

Autor:  Intercoller [ Sob, 27.10.2012, 20:36 ]
Predmet príspevku: 

Dakujem za rady, sám to menit nebudem... Mám známeho, ktorý to robí, príde až kumne domov a vymení... Čerpadlo mám druhé, dám ho do repasu aby som mal 100% istotu, že je OK a pokoj... Retaz nepočut, bola menená ešte pred prinesením z Nemecka, mám to zapísané v serviske. Inak žhaviče sú OK, preskúšané a vstrekovače opravené na lejzrovej stolici :-) Zadné piate dvere na Pajero nemá niekto??? V modrej farbe...

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/