Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Nissan Patrol GR Y61, rady pri kupe
Autor |
Správa |
BudhaBudhovic
Učeň
Registrovaný: Sob, 01.02.2014, 20:24 Príspevky: 17 Bydlisko: Most pri Bratislave
|
Ďakujem všetkým za odpoveď, tiež mi to vyzerá že budem čakať na 2.8. Na 3.0 novšiu, 2005 nemám rozpocet
|
Pia, 07.02.2014, 9:28 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
YJ KAO píše: myslím si že kludne môžeš aj 3, 0L ale novší ročník, teda s motorom, čo má objem na výmenu oleja 7,5L a nie 4,5 ... opravme to na spravne cisla 8.3L (8.8L je uz vraj viac ako dost, aj ked ja mam v serviske napisane 8.8 s filtrom) maju po 2002 a 5.7L - to boli skorsie rocniky < 2002
|
Pia, 07.02.2014, 9:42 |
|
|
KUBIK
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
|
Vie mi ešte niekto poradiť či je rozdiel v prevodoch pri 2.8 a 3.0 ?
_________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black
|
Pia, 07.02.2014, 11:30 |
|
|
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Je. Aj v hlavnej prevodovke, aj v diferakoch. Iba pridavka ma tusim rovnaky prevod.
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Pia, 07.02.2014, 11:34 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
netreba zabudnut ani na rozdiel v zadnom dife pri 3.0., niektore maju vacsi, ako predny a tym padom v europe zmenu prevodov za rozumnu cenu nevyriesite, jedine dovoz z australie, kde chcu za dopravu pomaly tolko, ako za prevody
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Pia, 07.02.2014, 11:39 |
|
|
KUBIK
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
|
A vie niekto presný pomer prevodov v difoch pri 2.8 a 3.0 ?
_________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black
|
Pia, 07.02.2014, 11:50 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1580 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
ZD30 automat prevodovka 1st 2.784, 2nd 1.544, 3rd 1.000, 4th 0.694, rev 2.275. ZD30 manual 1st 4.262, 2nd 2.455, 3rd 1.488, 4th 1.000, 5th 0.850, rev 3.971. 2.8TD 1st 4.061 2nd 2.357 3rd 1.490 4th 1.000 5th 0.862 rev 4.125 diff 3.0 manual a uto 4.375:1. diff 2.8TD ma 4.625:1
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Pia, 07.02.2014, 12:13 |
|
|
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
Ak sa dobre pamatam tak: 2.8 - automat aj manual 4.625, v niektorych pracovnych verziach 4,875 3,0 - pisu ze manual 4,11 a automat 4.375, ale ja mam manual s velkym diferakom v zadu a mam 4,375 automaty ba mali mat vsetky v zadu normalny maly diferak, manualy niektore maju maly, niektore velky.
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Pia, 07.02.2014, 12:22 |
|
|
BudhaBudhovic
Učeň
Registrovaný: Sob, 01.02.2014, 20:24 Príspevky: 17 Bydlisko: Most pri Bratislave
|
mk96 píše: YJ KAO píše: myslím si že kludne môžeš aj 3, 0L ale novší ročník, teda s motorom, čo má objem na výmenu oleja 7,5L a nie 4,5 ... opravme to na spravne cisla 8.3L (8.8L je uz vraj viac ako dost, aj ked ja mam v serviske napisane 8.8 s filtrom) maju po 2002 a 5.7L - to boli skorsie rocniky < 2002 vieme nejak kody motora ? Ked budem pripadne zvazovat aj ten 3.0, ako zistim ci je to uz ten z vacsou olejovou naplnou ? A co automat, v kombinacii z 3.0, da sa povedat ze skor setri ten motor, alebo skorej ide do kytek ?
|
Pon, 17.02.2014, 20:39 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Kodom motora by som sa neriadil, aj ked vravia, ze ten spravny je ZD30 a 4 cisla za nim na bloku vpredu na vodicovej strane. Vraj existovali kombinacie ZZ30 a podobne vyzerajuce alternativy. Bull4x4 vravi, ze novsi by mal mat vacsiu olejovu vanu/resp. iny tvar. Mne sa vidi, ze iba skracovali merky. Mozno sa to robilo oboma sposobmi. Niektore starsie 3.0ky dostali cely novy motor. Tie absolutne OK by mali byt od roku 2003 - cire svetla, mierny facelift. Na hlave menili tvar kanalov, davali sa kovane piesty a co ja viem co. ZD30 ma pomerne dlhu genezu. Ale puknutu hlavu som videl aj na novsich 2005, ktore uz su OK. Casto to je o vodicovi viac ako o motore a konstrukcii. No a k 3.0 existuje biblia menom NADS (nissan anti-detonation system) - manualne ovladanie turba cez ventil, zaslepenie EGR, odvetranie klukovej skrine cez filter (napr. Provent 200), vymena katalyzatora a sirsi vyfuk (tieto posledne 2 su uz nadstandard). Konkretny tip, ako zistit, ci je v motore ZD30 5 alebo 8L oleja bohuzial nemam
|
Pon, 17.02.2014, 22:33 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Automaty vraj detonovali menej - nizsie otacky asi o cca 500 pri dialnicnom cestovani voci manualu.
|
Pon, 17.02.2014, 22:34 |
|
|
BudhaBudhovic
Učeň
Registrovaný: Sob, 01.02.2014, 20:24 Príspevky: 17 Bydlisko: Most pri Bratislave
|
klobuk dole, dik za detailne info. tento napr.: http://auto.bazos.sk/inzerat/34426196/Patrol-GR-Y61.phpvieme ci je uz ten vacsi 3.0, alebo ten s mensou vanou ?
|
Uto, 18.02.2014, 21:41 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
To bude vediet asi iba ten, kto ho pozna. Mne sa vidi, ze uz som ho raz v bazare videl. Cena 4500 vravi to, ze nejaka investicia bude do auta nutna(napr. puknuta hlava, problem s 5-tym stupnom v prevodovke, rozpadnute loziska prednej napravy, ... milion dalsich nedostatkov a poruch). 3.0 v top kondicii, servisovany, osetreny mozno bude kostovat aj 8-9000. Ak si blizko miesta, kde je auto, tak ho treba ist poriadne pozriet, dovtedy ten stav nik nebude poznat.
|
Uto, 18.02.2014, 22:01 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Pokial viem, tak automaty boli len 4 stupnove. Aj ked sa prevodovka javi ako 5 stupnova vdaka overdrive, v skutocnosti je iba 4 stupnova. Ak sa mylim, opravte ma. A tiez nie je jasne ake rozpadnute loziska na prednej naprave myslis. Loziska zislych capov alebo loziska v naboji??? To je investicia cca 200 eur..
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Uto, 18.02.2014, 22:43 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
mk96 píše: milion dalsich nedostatkov a poruch).. A keby len,ja viem na mojom asi o 2 milionoch nedostatkov a predsa sa na nom vozim stale.Aj ked ma niekde nechal ako minuly rok som isiel na Tisovec a v Nitre sa mi zakusol pravy predny brzdovy valcek.Po patricnej uprave som radsej isiel domov este 18 km.Aj po problemoch vzdy som na nom prisiel domov.Nikdy ma nenechal v stychu.A loziska zvyslych capov je investicia par €. Pripada mi to ako by si zena vyberala farbu auta ktore jej vyhram a este som nekupil los.Aj tu uz opravujeme a Patrola este nik nevidel
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Uto, 18.02.2014, 23:14 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|