Dnes je piatok 26. apríla 2024, meniny má Jaroslava a zajtra Jaroslav
Kto mi pomôže s kúpou pajera?
Autor |
Správa |
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 577 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
Milan nemas celkom pravdu. Pajero II ma vzadu tuhu napravu, co III uz nema. Terenne vlastnosti su teda dost odlisne. Na ceste sa oba typy spravaju velmi dobre. Mal som moznost jazdit teda len s Wagonom III aj II a tam fakt rozdiel nie je. V spolahlivosti je ale urcite 2.8TD daleko pred DiD.
Sarky - je dost dolezite vediet na co to auto chces vyuzivat. Ono totiz kratke Pajero nema kufor pokial tam mas zadne sedacky, a aj ked ich vyberies, to nie je ziadna slava + mas z toho 2 miestne auto. U nas ma vela ludi kratke Gallopre a Pajera lebo nikto nechcel Wagon ale vsetci postupne zistili, ze to auto je proste male. Prevazneich ludia pouzivaju na polovacky a na rybacku, kde ten priestor chyba. Nechcem ta odhovarat, ale je to vec, s ktorou treba ratat.
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Pon, 10.04.2017, 9:08 |
|
|
sarky
Učeň
Registrovaný: Pon, 24.09.2012, 21:16 Príspevky: 25 Bydlisko: Kamenec
|
Tiez som najskor pozeral po Pajero II, no na druhu stranu Pajero III vyzera modernejsie, doba ide stale dopredu, ale ked pises ze nema pevnu zadnu napravu, co je v terene podstatna vec, chcem to pouzivat 30% cesta 70% teren, kratke chcem koli prejazdnosti medzi stromami v lese, momentalne mam Nivu a chcem to pouzivat aj na drevo...
_________________ Pajero 2.8 r.v.97
|
Pon, 10.04.2017, 20:39 |
|
|
Milan FI
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49 Príspevky: 521 Bydlisko: Kežmarok
|
Pred cca pol rokom som aj ja zháňal nového Offa namiesto Patrola. Patrola som mal kraťasa a dnes už by som krátke auto nechcel, jedine na trial. V mojom výbere bolo tiež Pajero 2 a 3. Keďže v tom čase dvojkových veľmi na výber nebolo, obzeral som aj trojkové. Zo šiestich kusov ktoré som bol pozrieť boli všetky zhnité vzadu z vnútornej strany prahov, predné podblatníky to isté. Zvonku na prvý pohľad vyzerali všetky veľmi dobre, technika bola na väčšine tak isto v poriadku. Na tom inzerovanom to nebude iné, tie čo som obzeral boli o polovicu drahšie a pár rokov novšie. A ako písal Pronto, treba zvážiť využitie. Tiež s tým chodím do lesa. Teraz mám L200, je to dlhé, ale na ceste sa to správa s vlekom v pohode, kabína vždy čistá, lebo všetko špinavé je na korbe. Z tých dvoch by som ja pozeral po slušnom dvojkovom Pajere.
_________________ Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!
Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla
Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,
|
Pon, 10.04.2017, 21:33 |
|
|
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 577 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
Pozri. Ja mam dvojkove Pajero a tahame s nim drevo bezne. V predu je superwinch navijak, zdvihnutie ma stalo 50eur a v pohode nan obujem ktorekolvek 33" gumy (jazdil som na 35x13.5" Mudzillach ktore maju realne 85cm vysku). Cena / vykon je Pajero v tomto ohlade neprekonatelne - za tak lacnu upravu spravi neskutocne velku sluzbu. To, ze predna naprava nevydrzi tolko co tuha je jasne, ale ked si mal Nivu, vies o tom svoje Zasa puzdra a silentbloky stoja fakt normalne peniaze - od 10 do 30eur kus podla toho ktore. Ja som momentalne bez Pajera nakolko mi ho skonfiskoval otec a uz mi ho nechce dat naspat, lebo je s nim tak spokojny a to mal predtym WJcko, ale to auto upravit tak, aby zvladlo pracu Pajera stoji tolko, co ma stalo Pajero. Treba si ale uvedomit, ze to auto nie je robene na nicenie vo velmi tazkom terene, aj ked toho zvladne skutocne vela. Toto som zistil uz aj ja a preto mam na skutocny hard Offroad Patrola. Uvediem priklad - ked som si siel po Patrola na juzny okraj Prahy siel som na mojom upravenom a zvihnutom Pajere. Zvolen-Praha-Zvolen. Prakticky cely den som sedel v aute, a ked som dosiel domov, bol som unaveny, ale ani som neohluchol, ani mi nevytriaslo dusu Ak je ale pre teba II pajero Wagon stare a privelke, skus sa poobzerat po tom co momentalne hladam aj ja na civilne vozenie - Pajero Sport. Podvozok je prakticky identicky s II pajerom. Ten 3liter benzinovy jazdi standardne cez 350tisic km a v spojeni s automatom je to neznicitelna dvojica. 2.5TD je super tiez, jednoduchy motor aj na udrzbu, avsak na dlhsie presuny to uz nie je tak komfortne, na dialnici pri 130tke uz toci 3500otacok.
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Uto, 11.04.2017, 9:34 |
|
|
Bananko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 05.01.2015, 21:13 Príspevky: 623 Bydlisko: Ba 5
|
Musim s Prontom suhlasit. 4 roky vytrvalo likvidujem moje pajero v tazkom terene a nebol problem ani prejst na nom cely balkan. Ale nadmerna udrzba prednej napravy je samozrejmostou. Ked si to vie majitel robit sam, je to v pohode. Ale v bratislavskom servise by som tu robotu platit nechcel...
_________________ Myšivbuši Pajero II 2,8td , Toyo Open country MT 265/75 R16 Myšivbuši Pajero II 2,8td aut. , Michelin 265/70 R15
|
Uto, 11.04.2017, 9:50 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
PajeraII maju 2 velke nevyhody a to,ze rychlo hniju ak sa pouzivaju v terene a chybaju v nich poriadne 8valcove motory Okrem toho inak za tu cenu same plusy
|
Uto, 11.04.2017, 11:00 |
|
|
Bananko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 05.01.2015, 21:13 Príspevky: 623 Bydlisko: Ba 5
|
Ram uz mam zinkovany. A 2,8 ked ide ako ma, tak uplne staci....ale V8....co si budeme nahovarat...dokonale auto by bolo nudne...
_________________ Myšivbuši Pajero II 2,8td , Toyo Open country MT 265/75 R16 Myšivbuši Pajero II 2,8td aut. , Michelin 265/70 R15
|
Uto, 11.04.2017, 11:44 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|