Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 05.05.2024, 14:21
Dnes je nedela 5. mája 2024, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 44 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 Nissan Terrano - vhodný motor 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 19.02.2015, 19:52
Príspevky: 17
Bydlisko: Žilina / Makov
Odpoveď s citáciou
Zdravím tu prítomných.

Po vyčerpávajúcom a dlhom čítaní rôznych fór a recenzií som sa momentálne rozhodol kúpiť Nissan Terrano II od r.v. 2000

"Vyhral" nad Suzuki GV xl 7 (spolahlivosť) Hyundai Santa Fe ( určené skôr na cesty) , Jeep Cherokee (poväčšine automat) a LD Discovery (ani neviem... nejako mi nesedí) . Zvažujem ešte X trail ak sa nepodarí zohnať slušné Terrano aj keď mi vadia tie bláznivé budíky v strede.

Vzhľadom na to, že som amatér čo sa týka áut tejto kategórie veľmi rád prijmem radu od odborníkov aký motor mám hľadať. Budem jazdiť tak 75% mesto, 15% terén (víkendy na chalupe a rád by som sa objavil aj na zrazoch), 10% dlhé trasy v rámci Slovenska . Z vlastných predstáv by som bral diesel ale kvôli spotrebe skôr uvažujem o benzíne s LPG ale neviem čo to spraví v teréne a o koľko je zmenšený kufor. Pre informáciu jazdím cca 15 000 km ročne.

Dôležitá je pre mňa spolahlivosť takže uvítam aj rady o starostlivosti, keďže moja doterajšia Fábia pýtala len benzín a pravidelnú výmenu mot. oleja a filtrov.

Tiež ma zaujíma medzinápravový diferenciál, čítal som tu niekde, že ho na prednej náprave nemá a preto sa predný náhon nemôže použiť na spevnených cestách. Mohol by mi niekto vysvetliť ako to v praxi ovplyvní správanie na ceste?

_________________
Čumil začiatočník, ktorý prijme každú radu :-)


Naposledy upravil Kuhejda dňa Sob, 21.02.2015, 16:46, celkovo upravené 2



Pia, 20.02.2015, 1:30
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou