Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 11:34
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 MT vs. MT 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47
Príspevky: 657
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Caute pani.

Zaujimalo by ma, ci mal niekto moznost porovnat konkretne BFG KM2 s Kumho KL71.

(rozmer 30x9,5 R15)

Vyuzitie 50% cesta, 50% teren - blato, mokra trava, piesok, skaly...
zimnu prevadzku velmi neriesim...

Za postrehy vopred dakujem.

Pepo.

_________________
XJ


Pon, 06.07.2015, 7:56
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2116
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Osobne mám KM2 a napriek negatívnym ohlasom som s nimi spokojný. Nenechali ma ešte nikde, prešiel som všetko čo som chcel. Je pravda, že potrebujú trošku väčšie otáčky aby ich "vyhádzalo". Na ceste sú pomerne tiché, mokrá tráva, blato, sneh im nerobí problém. Pokojne by som si ich znova kúpil.

Kumho KL71 mal kamarát na WJčku, ale moc spokojný s nimi nebol. Ževraj dosť rýchlo odbúdal dezén a na mokrej tráve zabilo stredný behúň pneumatiky a potom bola nefunkčná. Ale to sa už musia vyjadriť tí čo mali, ja len čo viem z počutia :)

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Pon, 06.07.2015, 8:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
pepo, nas spolocny kamos hlavny jeep veduci :D mal najprv kumha a potom presiel na km2 a podla jeho vyjadreni su km2 ovela lepsie. takze moc by som nespekuloval, aby si nahodou nepresiel na horsie pneu. a pocul som aj o nejakych prierazoch tych kumho.

ja mam teraz toyo open country a tie maju podla vsetkych testov este pevnejsie bocnice ako km2. takze ked chces menit km2, tak skor odporucam tie toya. bol som si nimi nedavno na offroad luky a drzali sa viac nez dobre, vsetci mali T3 pneu a ja som krasne jazdil na MTckach :-)
Príloha:
IMG_4411.jpg
IMG_4411.jpg [ 35.08 KiB | Zobrazené 7541 krát ]

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Pon, 06.07.2015, 9:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18
Príspevky: 2349
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
No KM2 som mal a prestne na ten učel ako je hore popísané 50% na 50% a poviem asi tolko ak nechceš cca. do roka aj štvrť kupovať druhé tak ani o tom neuvažuj a kúp AT . Škoda ,že prestali vyrábať KM1 tie v pohode 2r. cca 30 000km.

_________________
Ex. XJ. 2,5td 1998.
WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv.
WK/WH 3crd. 2006.
Prejdem kade chcem - skoro všade !


Pon, 06.07.2015, 12:39
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
ako beriete tie čísla (percentá) s jazdením terén/cesta? pri 50/50 cesta/terén kupovať AT? :shock: to ako vážne? veď to je už hádam aj na T3
ak nepovažujem za terén poľnú cestu a predstavím si 50 km na ceste a následne 50 km v teréne, určite by som volil T3 alebo poriadne MT
ak to beriem z časového hladiska 5 hodín na ceste a následne 5 hodín v teréne takisto mi to nevychádza na AT :smt017 :smt017

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Pon, 06.07.2015, 15:29
Profil ICQ
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
At-cka su skor 90percent cesta a 10percent lahky teren na pracovnom aute :-D a hlavne goodredze lebo vela toho vydrzia+ aj vacsie zatazenie :)


Pon, 06.07.2015, 15:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47
Príspevky: 657
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Dakujem za nazory...

Aby som upresnil o co mi ide...

Jazdim uz cca 4 roky na BFG KM2.. nepretrzite na jednej sade... jeden vikend v stredne tazkom terene a druhy po nakupoch v shoping centrach.. z toho je jasne, ze je vyuzitie striktne 50% na 50%.. :mrgreen:

Aj ked som uz parkrat otestoval krajne moznosti tychto pneu, zatial ma nesklamali a co som od nich ocakaval, to splnili...

Teraz nastal cas zvazit, co dalej... uvazujem o zmene rozmeru smerom hore a to je prilezitost poobzerat sa aj po inych alternativach.... zaujali ma prave tie Kumho KL71... na prvy pohlad vyzeraju podobne agresivne, ale mna zaujima prave to, co navonok nevidno... trvacnost, odolnost, jazdne vlastnosti v roznych podmienkach, hlucnost, atd...

Toyo Open Country M/T sice vyzeraju tiez zaujimavo, ale pripadaju mi trochu pritazke a naviac nenasiel som konkretny rozmer 30x9,5 R15... :smt017

Podla toho, co zatial pisete, sa mi zatial BFG KM2 javi stale ako najlepsia volba pre moje vyuzitie..

Pepo.

_________________
XJ


Uto, 07.07.2015, 12:32
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Skor by si to mal riesit tak ako vacsina offroadakov,ze 1auto na cestu a jedno do terenu :-D


Uto, 07.07.2015, 12:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
pripadne skus pozret good year duratrac. nie su to sice MTcka ale velmi agresivne AT. myslim, ze maju rozmer aj R15

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Uto, 07.07.2015, 12:39
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18
Príspevky: 515
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
indian píše:
pripadne skus pozret good year duratrac. nie su to sice MTcka ale velmi agresivne AT. myslim, ze maju rozmer aj R15


duratracy su super, dokonca aj na snehu funguju dobre. ale maju velmi tenke boky. ja som ich zvazoval, ale nakoniec som siel do cooper st maxx. vacsinu km najazdim po cestach, ale zvladli uz aj bahno a kamene, ochrana bokov by mala byt tiez dobra.
na nejake frezovanie v rumunsku urcite nie su vhodne, ale terenu zvladnu dost.

edit: este dodam, ze nejaku dobu som mal KL71 a v terene som bol spokojny. na ceste neboli idealne, hlavne v dazdi. ci to bolo vekom alebo dezenom sa uz nedozvieme;-)


Naposledy upravil visby dňa Uto, 07.07.2015, 22:52, celkovo upravené 1



Uto, 07.07.2015, 15:15
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Ja mam na grande KL71 a nemozem povedal pol zleho slova, nehucia v blate ked podfuknem na 0,9 relativne funguju a co som bol velmi prekvapeny tak v zime grand na 33" KL71 sa spraval omnoho lepsie ako XJ na bfgoodrich at 235/70 r16. Tie bf boli v kombinacii xj a sneh strasne. Takze za mna urcite Kumho co sa tyka MT pneu

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Uto, 07.07.2015, 22:18
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 24.03.2015, 21:18
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Dondo píše:
Ja mam na grande KL71 a nemozem povedal pol zleho slova, nehucia v blate ked podfuknem na 0,9 relativne funguju a co som bol velmi prekvapeny tak v zime grand na 33" KL71 sa spraval omnoho lepsie ako XJ na bfgoodrich at 235/70 r16. Tie bf boli v kombinacii xj a sneh strasne. Takze za mna urcite Kumho co sa tyka MT pneu


Grand bez select tracku je 4x4 a xj je s nim 4x2, to moze byt aj tym


Str, 08.07.2015, 10:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45
Príspevky: 577
Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
Odpoveď s citáciou
XJ je ina vahova kategoria ako ZJ :smt134 a aj rozmer ti kus pomoze kedze vacsia stycna plocha znamena vacsiu stabilitu :smt162

Ja som teraz kupil BF Atcka lebo auto jazdi aj dialnice, aj taha vozik, ale jazdi aj po zvazniciach a tam dostava v blate celkom naprdel, no zase mam navijak takze nejak neriesim. Na poriadne blato mam Mudzilly :twisted:

_________________
Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG
Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...


Str, 08.07.2015, 14:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2116
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
pajko píše:
Grand bez select tracku je 4x4 a xj je s nim 4x2, to moze byt aj tym

Má 2,5TD, takže to typujem na Command Trac, ktorý (podľa mňa) v režime 4x4 je lepší ako Quadra Trac.

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Str, 08.07.2015, 15:50
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Samozrejme to porovnavam ked command trac na xj bol v rezime 4x4 H teda odstate to iste ako Quadratrac v zj s vytuhnutou visko takze tiez natvrdo 50/50. A vahovy rozdiel tak podla mna az tak velky nieje. To uz skor o tom rozmere by mohlo byt. No to je uz kazdeho uhol pohladu na vec. Ja mam dojmy ako som pisal :)

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Str, 08.07.2015, 23:07
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: