ahoj
ja mám 2,0i už niekoľko rokov.. a aj som to tu niekde už písal viac krát ale asi si nepozeral keď sa ťa to vtedy netýkalo
mám kamaráta zo servisu suzuki v BB ktorý tam robí už x rokov a on mi aj rieši väčšinu opráv a keď som s ním mal debatu o týchto vitarách tak mi jednoznačne povedal že pokiaľ mi nevadia vyššie prevádzkové náklady tak určite aby som šiel do benzínu. Jedine v benzínových je original suzuki motor, v dieslových je tuším mazda alebo peugeot. A 80% závad čo bolo na motore alebo iných súčiastok v motorovom priestore tak boli poruchy na diesloch. 2,0i že boli oveľa spoľahlivejšie motory ako tie dieslové. Samozrejme záleží od každého kusu a hlavne od obsluhy a servisu ale toto je také jeho neoficialne vyjadrenie..
Ja som kúpil auto po búračke a po nejakej paničke čo na ňom nabehala 150tis a v motore som robil prekrúžkovanie pri cca 200tis lebo už začal papať olej. Ale zas na druhej strane kamarát zo ZC čo má takú istú GV ako ja tak má nabehaných 330tis cca a motor v pôvodnom stave.. tiež zas záleží od kusu, servisu, atd..
ďalší kamarát má zas HDI a ako si písal už riešil dosť problémov za dva roky čo ju má.. vstreky/žhaviče,.. už ju tuším aj predáva alebo predal
Ja keď som ju mal v sériovom stave ešte tak som spravil trasu bb-ts-bb na spotrebe 7,5l/100km a to som na celej trase veľmi nešetril plynovým pedálom
a k tým novším interiérom tak tie sú osádzané od 2003 roku, a od 2005 je už úplne iný vzhľad aj int. aj exteriéru
ak niečo pýtaj sa a ak budem vedieť poradim