Dnes je piatok 19. apríla 2024, meniny má Jela a zajtra Marcel
Autor |
Správa |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Havran píše: Zdravim,chcel by som sa poradit ohladne Dodge Durango 4.7 lpg,mate niekto skusenosti s tymto autom? Brate trochu sa ukludni.Zda sa ti ze toto vlakno je o Dodge Durango?Co ti brani v tom aby si si vytvoril svoje vlakno?
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pia, 25.12.2015, 18:07 |
|
|
Turek
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 20:49 Príspevky: 305 Bydlisko: Strezenice-City
|
Hoši kľud, havran je tu nový tak ešte asi moc nevie čo a ako na fóre a napísal do vlákna "výber auta" takže až tak vedľa asi nie je. A namiesto rady sa dočká len jeblých komentov. To sa dá napísať aj s kludom. Nuž havran, skús pozrieť sekciu dodge ak tu vôbec je alebo sa spýtaj Pala cherokeho, ten robí síce jeepy ale to hemi 4,7 je aj v jeepe. Aspoň o tom ti poradí.
_________________5,2 plyňák V8, postupne sa začína podobať na auto
|
Pia, 25.12.2015, 18:25 |
|
|
jankarol
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39 Príspevky: 911 Bydlisko: Vranov nad Toplou
|
Ze je tu nový o to menej by mal slušne reagovať lebo sa rad nedočká a dovolil by som si poprosiť admina aby vymazal tých par posledných príspevkov počnúc vtacikovym ....
_________________ Toyota Land Cruiser LJ70
|
Pia, 25.12.2015, 18:50 |
|
|
peter pp
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 22.12.2013, 13:28 Príspevky: 544 Bydlisko: Moravske Lieskove tel:0903790668
|
Havran píše: Zdravim,chcel by som sa poradit ohladne Dodge Durango 4.7 lpg,mate niekto skusenosti s tymto autom?Zatial som pocul len nejake negativa,taktiez ze je tazko s dielmi,ze je to obycajny rebrinak a podobne reci,tak neviem.V porovnani s Grand Cherokee 4 alebo 5.2liter/lpg co by ste radsej brali? Alebo trebars este stary Patrol Wagon?http://auto.bazos.sk/inzerat/56450219/Dodge-durango-47-V8-LPG.php Podla mna hoci co len nech tam neni lpg. Kazde ma neco do seba a nieco zle ale 5.2 bez lpg by bola asi moja volba
|
Pia, 25.12.2015, 19:05 |
|
|
Havran
Čumil
Registrovaný: Štv, 24.12.2015, 17:18 Príspevky: 7
|
jankarol píše: Ze je tu nový o to menej by mal slušne reagovať lebo sa rad nedočká a dovolil by som si poprosiť admina aby vymazal tých par posledných príspevkov počnúc vtacikovym .... No hlavne Tvoje reakcie su uplne slusne macher.Hladal som cez google nejake forum,kde by som mohol poprosit o radu,nemam sajnu ako to tu funguje,nasiel som vyber auta,tak sa reku pokusim zistit nieco tu.No ako vidim tak cest vinimkam len same tupe poznamky.Tak ma to teda mrzi ze som tu niekomu sposobil desnu ujmu a idem si ten ucet tu radsej zmazat.VTAK SI SAM A TO NAJVACSI
|
Pia, 25.12.2015, 20:31 |
|
|
Havran
Čumil
Registrovaný: Štv, 24.12.2015, 17:18 Príspevky: 7
|
Turek píše: Hoši kľud, havran je tu nový tak ešte asi moc nevie čo a ako na fóre a napísal do vlákna "výber auta" takže až tak vedľa asi nie je. A namiesto rady sa dočká len jeblých komentov. To sa dá napísať aj s kludom. Nuž havran, skús pozrieť sekciu dodge ak tu vôbec je alebo sa spýtaj Pala cherokeho, ten robí síce jeepy ale to hemi 4,7 je aj v jeepe. Aspoň o tom ti poradí. Dakujem Ti:)
|
Pia, 25.12.2015, 20:32 |
|
|
Havran
Čumil
Registrovaný: Štv, 24.12.2015, 17:18 Príspevky: 7
|
Milan píše: Havran píše: Zdravim,chcel by som sa poradit ohladne Dodge Durango 4.7 lpg,mate niekto skusenosti s tymto autom? Brate trochu sa ukludni.Zda sa ti ze toto vlakno je o Dodge Durango?Co ti brani v tom aby si si vytvoril svoje vlakno? Nemam znalost o tom ze by sme sa bratali my dvaja panko dolezity.
|
Pia, 25.12.2015, 20:33 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Ked myslis Mam dojem ze ty nemas dlhu zivotnost na ziadnom fore
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pia, 25.12.2015, 21:35 |
|
|
jankarol
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39 Príspevky: 911 Bydlisko: Vranov nad Toplou
|
Az mi slza vytiekla co si sa tak rozcertil
_________________ Toyota Land Cruiser LJ70
|
Pia, 25.12.2015, 21:40 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
O Jeepoch si tu prečítaj a na Durango si zaloz tému. Takto to tu funguje. Keby si viac čítal, hneď by si na to prišiel.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 25.12.2015, 21:41 |
|
|
BOOBLE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 03.07.2011, 11:10 Príspevky: 851 Bydlisko: Martin
|
Havran píše: Zdravim,chcel by som sa poradit ohladne Dodge Durango 4.7 lpg,mate niekto skusenosti s tymto autom? Milan píše: Brate trochu sa ukludni.Zda sa ti ze toto vlakno je o Dodge Durango?Co ti brani v tom aby si si vytvoril svoje vlakno? Havran píše: Nemam znalost o tom ze by sme sa bratali my dvaja panko dolezity. To bude asi hasičov brat Ten tu dával takéto perly. Inak komplet zasraná téma a ja sa k tomu ešte pridávam Si pripadám ako na českom jeepfore
_________________ MAZDA CX-30 EX: Jeep Grand Cherokee Overland 2004 2.7 Diesel bbooble zavináč gmail.com
|
Pia, 25.12.2015, 22:23 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
Milá Soraya, naozaj nechcem pôsobiť, ako zbytočne mienkotvorná osôbka, pravda je že bez prívesu už neviem poriadne ani jazdiť. Túto tému som prehodnocoval mnohokrát a záver =neexistuje univerzálne auto, ale len voľba menšieho zla. Ak ti smiem poradiť (dám si tú námahu to napísať a Ty si prosím potom daj tú námahu to prečítať), tak by som na Tvojom mieste spísal otázky a vylučovacou metódou pomaly vyraďoval. Obecne platí pravidlo že na ťahanie akéhokoľvek prívesu platí dlhší rázvor=väčšia stabilita. V prípade, že budeš voziť koníky = vysoké ťažisko a 100kg v 1metrovej výške je ako 1000kg 20cm nad zemou. V prvom rade si polož otázku či je nutné mať redukciu na aute!!! Je to otázka do akého terénu sa potrebuješ s tým prívesom vyštverať. Ja by som volil po svojich skúsenostiach, že je veľmi nutná! Terén je aj otázka na motorizáciu, ak motorizáciu tak akú 4, alebo 6 válec ...... ???? Ak to nieje niečo drastické bez strmých výjazdov a tiahlych kopcov na bežné veci ti postačí aj SUV-ka nad 100PSI (X-trail, RAV-ka, CRV-čka, S Forestrom bez problému - má redukciu - všetky cca od 3tis.€ / cca 1400kg a viac) Diesel [u]v tejto kategórií[/u] sa vo väčšom prípade všetky zmestia do Tvojich požiadaviek so spotrebou ak váhou, benzíny tiež v prípade montáže LPG a budú na tom ešte lepšie s ekonomikou ako diesel, problém bude s užitočnou hmotnosťou 600kg a to v tejto kategórii u všetkých. Výnimka potvrdzuje pravidlo! Príves o hmotnosti 1300kg v 80 km rýchlosťou potiahneš takmer s čímkoľvek/rozbehneš to aj s felíciovým motorom), otázka skôr je či s ním dokážeš aj včas zastaviť. Preto by som volil najskôr vozidlo, ktoré je skôr väčšie ako menšie. Nezabúdaj na to že ideš ťahať živú váhu s vysokým ťažiskom... Moje najlepšie skúsenosti (a tým pádom pre teba ďalšie subjektívne hodnotenie) s ťahaním vozíkov do 2000kg su s Terracanom a Patrolom K260 3,3TD (taký Patrol v dobrom stave problém zohnať od 2,5tis.€ /1700kg). Kultivovanosť motora v kombinácií s výkonom a pohodlím na cestovanie ako aj so spotrebou -pri bežnej jazde do 120km/h (sólo do 9L) to vyhráva Terracan 120kW (od 3,5 tis € /2000kg) . Sharan 4x4 2,8 V6/LPG (3-4tis €) podobné ako Transportér, ale menšie- pomerne rýchlo to odniesla spojka - nemá redukciu, Galoper 2,5td a Pajero I,II(od 2000€ a hóóóore /1800kg-2000kg) -je fajn, ale motoricky sa na Terracana nechytá a ani spotrebou-10L nafty ani nedebatuje, CRV to isté ako Sharan, Sorento (od 3,5tis €/2000kg)fajn, ale kultivovanosť motora u diesla- pre mňa ee (hovorím o staršom modeli 140PSI, tie novšie so 180PSI ano, ale len s redukčnou (už je mimo cenovú dostupnosť). Boja schopné sú Pajerá 2,8 TD, a benzínové motorizácie s kombináciou s LPG (samotný benzín vyzlieka zo šiat) GV ano ale XL 2,7 s LPG, inak moc nie v danej cenovej relácií! Jeepka, noooo, najlepšie ti poradí Palo Cherokeeeee, ale pýtaj sa na ťahanie. Angličania ma neoslovili a skúšal som, sú to šlachtici a tí radi cestujú, ale neradi pracujú. Potom je tu kategória Pick up, ale to je mimo misu cenovou dostupnosťou (jednoznačne L200 od r.v.2006/od 7tis. €-nejdem to rozpisovať). Ono ten silnejší motor nieje len o tom aby vládalo, ale hlavne aby sa slabší nezodral a taktiež spotreba u silnejších motorov pri ťahaní býva lepšia ako u slabých motorizácií. Dôvod je jednoduchý silným ľahšie rozbehneš väčšiu váhu a potom len temperuješ jazdu, ale slabý motor musíš sústavne držať pod krkom aby vládal a potom rastie samozrejme aj spotreba a klesá aj životnosť motora.... Moja voľba na uvedené požiadavky - zriaďovacie náklady, veľkosť, úžitkovosť, komfortnosť jazdy, spotreba, redukcia = Terracan 2,9 CRDi 120 kW po r.v. 2004. Nalož s tým ako vieš, snaha bola !
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Pia, 25.12.2015, 22:34 |
|
|
oto666
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 27.01.2013, 15:27 Príspevky: 474 Bydlisko: BN
|
YJ KAO AMEN!!! Rozumne napisane a zdielam tvoj nazor!!! Nakupná poradna za 1!!!
_________________ ex suzuki vitara 1,6 8v ´93 ex Hnissan Terrano 2 2,7 97 3dv Land Rover Discovery II 2,5 TD5
|
Pia, 25.12.2015, 22:51 |
|
|
soraya
Učeň
Registrovaný: Pon, 21.12.2015, 21:32 Príspevky: 25
|
Nat píše: Skús zvážiť ešte možnosť kúpi dodávky napr Ducato a prestavbu na prepravu koní, nemusíš riešiť vodičák, stabilita OK a cenovo určite vlezeš do 3-4 tis. max. a spotreba zvládnuteľná. Ďakujem za reakciu a názor No. Ešte donedávna som bola stopercentne presvedčená, že zoženiem na koňa dodáfku a pre seba na dochádzanie niečo malé. Cenovo by som sa nejak horko ťažko vliezla, a tú možnosť stále nevylučujem. Len sa bojím prestavby, na koľko E by ma to vyšlo, čo všetko by bolo treba, aby to bolo hlavne stopro bezpečné pre tátoša. Teda zosiliť podlahu, boky, nainštalovať nejakú priečku alebo čo.. Keďže teda budem brávať len jedného koňa, tak by som ho potrebovala umiestniť do stredu, kvôli rozloženiu váhy.. Spraviť nejaké okienka, bočnú rampu, no jednoduché by to nebolo, a ja jakožto baba si to sama nezrobím, takže zas niekoho otravovať vkuse aby mi s tým pomáhal.. Neviem fakt Tá varianta kúpiť SUV a vozík je jednoduchšia.. Aj keď nie menej nákladná, než 2 autá. Kúpiť len dodáfku a chodiť s ňou do roboty.. No, niežeby sa nedalo, chvíľu som tak chodila s valníkom.. Ale je to hroozne nepraktické..
|
Pia, 25.12.2015, 23:08 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
tohto názoru mať 2autá by som sa nevzdával, časom by som to určite realizoval spôsobom auto na prácu a dlhšie trasy( v mojom prípade by som volil Terracan) a malého škrčka v podobe dákej nenáročnej 206tky 1,9d ,alebo 1,4Hdi so spotrebou 4L nafty na dochádzanie do práce. Veď ceny tých autíčok sú niekde okolo 1000-1500€ (vie to len preto lebo teraz idem dcérke niečo podobné poriešiť) Dodávka je fajn, ale trochu blatka a stojíš aj na rovine.... a pri koníkoch blato nieje problém na žiadnom dvorku... Tie úpravy na vozenie jedného koníka niesu také drastické je to otázka pár hranolčekov a OSB dosky. Konštrukcia na 4hodinky práce ak je problém len v tom, tak príď do TN aj s dodávkou, vymyslíme a urobíme!
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Pia, 25.12.2015, 23:23 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|