Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 18.04.2024, 16:34
Dnes je štvrtok 18. apríla 2024, meniny má Valér a zajtra Jela




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Offroad za cca 5000 € 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Pon, 17.04.2017, 18:13
Príspevky: 7
Odpoveď s citáciou
Zdravím offrouďáci,
poprosil by som Vás o Vaše názory a rady.
Chcel by som si zaobstarať offroad za cca 5000 €.
Chcel by som na tom jazdiť tak 70/30 - cesta/terén. Auto by som chcel využívať na cestu do práce, na ťahanie prívesneho vozíka, ale rád by som sa s ním dostal aj do hlbšieho lesa, čiže nejaké tie svažnice, blato a pod. Rozmýšľal som na grand cherokee 2.7 crd, ale zevraj je to dosť poruchový motor. Aj s úpravami je to tam asi celkom komplikované. Chcel by som na auto poriešiť nejaké dobre gumy, lift a naviják, inač by som nechcel robiť nejaké väčšie úpravy. Chcel by som si zaobstarať zachovalý kúsok a hlavne by som chcel nejakú dobru motorizáciu. Ďakujem za každú radu.


Pon, 17.04.2017, 18:25
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 17.04.2017, 18:13
Príspevky: 7
Odpoveď s citáciou
Mal som SUZUKI Jimny, lift podložkami a pneu BF Goodrich Mud Terrain, s autíčkom som bol spokojný, ale je to pre mňa malé. Čiže chcelo by to niečo podobné ale väčšie.


Pon, 17.04.2017, 18:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45
Príspevky: 577
Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
Odpoveď s citáciou
Fakt by ma zaujimalo, odkial vsetci maju, ze mercedes 270tka je kazovy motor. Daval sa do vela druhov aut a nikde s nim neboli velke problemi. Ani v jeepe. Porucha ktora je u tych motorov casta je ze netesnia podlozky pod vstrekami. Kus stoji do 2€.
Mam ten motor niekolko rokov a podla mna je to najlepsi dizel v Jeepoch celkovo.

Samozrejme je dolezite na co to chces vyuzivat. U nas jazdia vela WJcok s 2.7ckou hlavne polovnici. Auto obujes do BFG AT a aj na ceste aj v lahsom/stredne tazkom terene prejde vela vdaka Quadra drive. Ja som na WJcku jazdil 40tisic km rocne po ceste a tiez pohoda. Nevravim, investoval som do neho nejake peniazky, ale vacsina bola spotrebak a servis 10 a viac rocneho auta.

_________________
Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG
Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...


Pon, 17.04.2017, 18:56
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 17.04.2017, 18:13
Príspevky: 7
Odpoveď s citáciou
Nazdar Pronto, ďakujem za radu,
bol som rozhodnutý pre WJ, ale na nete som sa nedočítal nič dobré na ten motor.
Dokonca mám vyhliadnutý jeden pekný kúsok (Overland, km do 200 000 dovezený z Italie, a chlapík čo ho má na SK tri roky sa oňho staral ukážkovo. Ale keďže je cca o 1000 € nad môj limit, tak sa trochu obávam tej poruchovosti o ktorej vsetci hovoria.

Chcem auto , ktorým sa odveziem do práce (do úradu), popri tomu, si privyrábam v lese, čiže potrebujem do toho hodiť stihlku a dostať sa kam potrebujem, a keď už si v tom lese nachystám aj nejaké drevo, tak to potrebujem dostať domov.

Preto som nechcel nejaký starý črep, chcel som taký gauč na kolesách s dobrou priechodnosťou.


Pon, 17.04.2017, 19:22
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17
Príspevky: 351
Bydlisko: Lučenecko
Odpoveď s citáciou
Pronto, musíš ale uznať, že práve s tou motorizáciou WJ-čko nie je práve najideálnejšie na upravovanie. Kamarát si tiež z Talianska doviezol 2,7-čku ako cukrík, pekne si ju podvihol, založil dobré MT-čka a chodil si po lese viac ako úspešne! Ale. Po krátkej dobe sa mu to začalo pomaličky kaziť. Poradil sa so znalcami Jeepov, dal si poradiť a auto dal do pôvodného stavu s MT-čkami predpísaného rozmeru a odvtedy má pokoj a je spokojný.
Takže sa to zase potvrdilo, že keď upravovať WJ-čko, tak len benzín.

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka
Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock
Ex. Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME


Pon, 17.04.2017, 19:52
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Tak jasne ,ze ked na taky 2,7agregatik das vacsie kolieska tak sa po neakom case ustve . Ked som v cechach hovoril s jednym pankom co s landcruiserom 4,2td taha nalozene valniky z nemecka tak mi spominal,ze mal par 4,2 landcruiserov a s vacsim kolesami myslim,ze 285 sirku spominal isiel motor do kopru rychlejsie ako s seriovymi. Ze ked sa da ustvat 4,2 tak 2,7 je este slabsia a tie vacsie kolesa jej daju tiez zabrat a po case sa to ukaze . Inak s tym vyberom auta si te neako lahko predstavujes ,ze s jednym autom za 5000 budes ako pan jazdit po ceste do prace a potom chces prejst cez les po svazniciach a este aj nebodaj s nim drevo vozit domov tak na to zabudni :smt134 Alebo to bude pohodolne na ceste a v terene nic moc-bezny priemer alebo opacne a ked kompromis tak nic moc . Zozen si radsej obycajne lacne presuvadlo na cestu a do lesa poriadny offroad -budes zivit 2 auta ale kazde bude v danej situacii na 100 percent na to urcene a tak ked budes mat,, mackopesa,, univerzalne tak budes s upravami a opravami a servisom na tom istom v podstate :smt126 Ale celkovo ta 2,7 v medvedoch je ok len vacsinou tu na to ludia nadavaju lebo su to uz stocenice s dobrymi casmi za sebou


Pon, 17.04.2017, 20:48
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 17.04.2017, 18:13
Príspevky: 7
Odpoveď s citáciou
JOE66 Ja mám mimo toho Octaviu II, možno som to zle napísal, bolo to myslene skôr obrazne, ze ked bude treba tak aj do práce s nim budem moct ist. :) To WJ sa mi veĺmi pozdáva, ale bolo by ho do lesa asi škoda.


Pon, 17.04.2017, 21:06
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Za 5litrov do lesa tak akurat Pajero alebo doloz a patrola . Tibor z popradu ma teraz dobre nepohnite pajero 2,8td za 4 tisic. Ze pajero je take multifunkcne a rychlo a lacno ho podvyhnes ale hnije rychlejsie. A patrol je tarbavejsi ale v terene blbovzdornejsi ale nie tak pohodlny v terene .Ze to su idealny adepti za tie prachy :-D


Pon, 17.04.2017, 21:11
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 17.04.2017, 18:13
Príspevky: 7
Odpoveď s citáciou
JOE66 Už som pochopil že asi Pajero bude najlepšia voľba...za tu cenu....chcel som pôvodne obidve pevne napravy, ale tak na Patrol alebo landcruiser nemám :)


Pon, 17.04.2017, 21:14
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Na cestu a do lesa ti na zaciatok bude pajero isto stacit a ked budes chciet viac tvrdsi offroad tak kupis patrola :lol: Pri oboch je lacna suciastkova zakladna a toyota je uz vyssi a drahsi level :smt023


Pon, 17.04.2017, 21:18
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 17.04.2017, 18:13
Príspevky: 7
Odpoveď s citáciou
Tak tak, bude to ta najlepšia voľba. a akú motorizáciu odporúčaš?


Pon, 17.04.2017, 21:28
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
najlepsi spodok-rozumej vykon v nizkych otackach ma v terene jednoznacne 2,8td + pomer a vykon . Benziny su uzranejsie ale silnejsie ale tazsie sa zhanaju +vylagrovane a 2,5td je slabsia-hoci na ceste ide skoro tak ako 2,8td -dokonca niektore aj lepsie . ked dizlak a do lesa tak ber 2,8td .


Pon, 17.04.2017, 21:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45
Príspevky: 577
Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
Odpoveď s citáciou
Joe, utahat tu 270tku fakt nie je tak lahke ako si ludia myslia. Ja som cca pred rokom a nieco predal chalanovy z fora WJcko s tymto motorom a 330tisic km na tacho. Motor bol original a bez akehokolvek problemu. Debil ale bez problemov znici aj nakovu...

Stefan - mas pravdu v tom, ze davat 4" podvozok na 2.7cku nie je idealny napad. Ak sa ale bavime o 1.5-2" podlozkach nad struny, nemal by byt problem. Ono ani dvihanie 4,7cky nie je prave idealna cinnost, o tom by sa ale vedeli vyjadrit skor chalani z jeepparts. Jednoducho WJ konstrukciou nie je prave idealne na hard offroad.

_________________
Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG
Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...


Pon, 17.04.2017, 22:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Tam kukaj Jeep xj co sa predáva uz porobeny v Ba.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Pon, 17.04.2017, 22:33
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Aj 270 utahas -otazka v akom aute je a ako sa auto pouziva. Kamos mal v E a len bezna udrzba a druhy kamarat mal v dodavke a furt v nej vlacil kopec matrosu a furt sa ponahlal a po roku priblizne robil mensiu generalku ,ze v tej tazkej dodavke dostavala ta 2,7 nakladacky + aj casto na nu bolo tlacene a bolo vymalovane ale zase teraz ma dotycny fiat s 3litrom a uz aj na nom bude skoro robit generalku lebo s tym jazdi ako by ho nahanali :mrgreen: Jedine tym jeepkam som neako neprisiel na chut ale v podstate ked sa tlaci na pilu a pri silnych motoroch kazdy rad zatlaci na pilu tak sa po case seru asi vsetky :smt126


Pon, 17.04.2017, 23:34
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: