Je to starší a zaslúžilý ročník.
Toho motora sa neboj, tento je ešte z dobrého vrhu - ale kilometre a zaobchádzanie sa na ňom podpíšu.
Vzhľadom na to, že je to pracovné auto - zameraj sa na zadok - korbička a jej uchytenie na rám, samotný rám a tak isto perá na zadnej náprave - rado sa to prácou unaví. Ďalšie čo moc napovie je elelktroinštalácia ako v motorovom priestore tak aj v zadnej časti a v kabíne tak isto - či niekto niečo neladil atd atd.
Inak samozrejme trpí predná náprava a ani nemusíš jazdiť brutalitky, ale proste sa čapy vykvrdlejú - takže nechaj si auto zdvihnuť a idz po predných kolesách a ich spodné + horné čapy zavesenia a čapy riadenia. Na tomto mnimálne získaš zľavičku z ceny - prečapovať to je tak 200 éčok v materiáli +/-
-ka-