Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 21:44
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 17 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 jeep wrangler 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Fabi píše:
Hladam auto ( preto som narazil na ten inzerat) pre otca za posledne 4 roky rozbil 2 pajra I , neviem na ktore auta sa mam zamerat aby mu vydrzalo dlhsie ci s tuhou prednou napravou alebo nezavisle zavesenie ( tie predne napravy boli najviac znicene), snad mi poradite.....
Jazdi tak 70% teren - nie velmi tazky a 30% cesta, take pracovne spolahlive auticko


Pokiaľ auto jazdí v teréne, podľa mňa sú jednoznačne lepšie obidve tuhé nápravy. Majú vyššiu odolnosť, lepšie krížia, majú menej súčiastok a sú aj ľahšie opraviteľné v domácich podmienkach. Auto, ktoré má len jednu tuhú nápravu je kompromis cesta-terén. A auto bez tuhých náprav sa hodí len do ľahkého terénu. Myslel som sériové autá, ktoré majú ramená dlhé 20-30cm, nie špeciály s ramenami dlhými okolo 1m, ktoré jazdia na súťažiach typu Dakar.
Popísalo sa tu toho už dosť. Sú tu viacerý nositelia myšlienky, že najlepšia náprava do terénu je s nezávislým zavesením kolies. Bolo tu aj viacero výmen názorov. Záleží na tebe, komu uveríš a nakoniec nejaké skúsenosti už máš.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 07.10.2009, 10:19
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Udrzba je asi jednoduchsia na tuhej (z principu, menej pohyblivych casti).
Je rozdiel jazdit a skakat (tuha odpusti viac).
Co sa tyka priechodnosti - momentalne po PU chodi kratke Pajero DiD, na BA SPZ, je nazdvihane, a je az neuveritelne, aka svetla vyska je pod nim vdaka skrytym diffom ... (Zbezne si trufnem povedat, ze si pod neho lahnem, a prejde ponad mna bez mojej ujmy).
Co na veci stale nic nemeni, ze IFS bude v tazsom terene trpiet.

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Str, 07.10.2009, 11:16
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 17 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron