4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Mitsubishi Pajero Sport vs. Nissan Patrol a ich možnosti
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=9898
Stránka 1 z 6

Autor:  bikker [ Ned, 24.01.2010, 11:41 ]
Predmet príspevku:  Mitsubishi Pajero Sport vs. Nissan Patrol a ich možnosti

Zdravím všetkých,
chcel by som Vás poprosiť o nejakú tu radu alebo skúsenosť či postreh s týmito autami, neviem sa nejako rozhodnúť pre konkrétny typ auta, jednalo by sa o:
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD r.v. 2000+ alebo
Nissan Patrol Wagon Y61 2,8 td r.v. 98-99-00

...no a prečo tá nerozhodnosť: auto chcem používať na každodenné chodenie do práce čo je 100% asfalt, akurát v zime je to trošku horšie, lebo bývam v jednej dedinke kde sa vie osobák v zime dosť vytrápiť, ale hlavný dôvod je chata, kde to už je riadny off a potrebujem na nej kde čo dorobiť, teda potiahnuť za sebou nejaký ten vozík so stavebným matrošom+chodenie po kopcoch, kto býva pri Žiline vie, že z jednej vesnice do druhej to ide aj inak ako len po asfalte :D, a nejeké tie výlety po Sk či CZ + rodina, tak preto long verzie
...tak chcem využiť kompromis vlastností týchto áut, ktorý by sa na toto využitie hodil čo najviac...

...za všetky rady vopred díky...

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 24.01.2010, 12:40 ]
Predmet príspevku: 

malo informacii na to aby som poradil, ale kazdopadne si vybral dve dost odlisne auta...

mozme tu popisat tri strany, alebo sa vzhladom k svojmu bydlisku niekedy zastav a podebatime

Autor:  MareC3k [ Ned, 24.01.2010, 12:48 ]
Predmet príspevku: 

bikker: Preco prave Sport? ja som tiez najprv zhanal sporta, ale ked som sa v par kusoch povozil tak som sa nakoniec rozhodol pre normalne pajero wagon V60. Proti sportu hovorilo najma absencia medzinapravoveho diferaku (zapnute 4x4 na asfalte je problem) a menej priestoru vo vnutri.

Autor:  finder [ Ned, 24.01.2010, 13:11 ]
Predmet príspevku: 

Hm ....
To co pises je uplna pravda.
Na tahanie veci bude asi trochu vhodnejsie DiDcko.
Aj 4x4 ma vymakanejsie DiDcko. Ale neviem ci priechodnost u tychto aut je porovnatelna. (mal som tu cest vidiet v akci). DiDcko mi pride uz len taky luxusny korab na polne a lesne cesty.

Autor:  IvoLUCKY [ Ned, 24.01.2010, 13:18 ]
Predmet príspevku: 

Bikker ,Bikker = malo si asi nacital .
Velmo pekne Pajero Sport ma JanoJP = pozri si jeho sekciu.
Y61 tiek tu je habakuku = tak hladaj a zisti, ci sa v tom najdes.
Jednoduchy kluc pre Teba :
A) ram + tuhe napravy + medzidiff = Toyoty 80ky, 90ky = velke silne pohodlne
B) bez ram + tuhe + medzidiff = niektore Jeepy = nie tak velke , slusny (ohromny potencial na prestavby) vykon v terene , silny motor na ceste
C) ram + tuhe napravy + bez medzidiffu = Patrol, niektore Jeepy(bez ramu), Defender
D) ram + zadok tuhy a predok nezavisle + medzidiff = Pajero, Terracan ...

Teraz si vyber ... :-) a hlavne si ujasni co hladas ? IMAGE? Velky pohodlny tvrdy OFF? Rychlik na ceste so slusnymi vlastnostami v terene ? MOznosti mnohych prestavieb do buducnosti? Expedicie ? Trial? Pasivnu bezpecnost?

Autor:  KAKTUS4X4 [ Ned, 24.01.2010, 14:05 ]
Predmet príspevku: 

A co tak Mercedes ML W163? Ram to ma, redukciu tiez, permanentne 4x4, vzadu sice ramena, ale 270CDI sa robi aj s manualnou prevodovkou a utiahne to 3,5t brzdeny prives...

Autor:  Igor ZA [ Ned, 24.01.2010, 14:31 ]
Predmet príspevku: 

Panstvo budte trochu pri zemi a poradte tomu chalanovi tak trochu realne a nerozvadzajte to jako keby chlap byval niekde v tundre a kazdy den pouzival auto 100vky km.Neviem kolko este informaci tu ma napisat.Chlape realne,volil by som Pajero pretoze je tam omnoho mensia spotreba ako na autobuse znacky Patrol,je pohodlnejsie na cestu aj na tu chatu pripadne aj po nejakom tazsom terene prebehnes bez problemov a v konecnom dosledku je aj lacnejsie na servis.Pokial nejdes jazdit extremy pri mensich upravach je to auto pre teba akurat.A to nepisem koli tomu ze mam Pajero.Tiez som sa rozhodoval minuly rok ci kupim zas Pajero alebo Patrol a dopracoval som sa k tomu ze realne pre moje ucely ktore sa podobaju tym tvojim jednoznacne vyhralo Pajero.A nepocuvaj co tam vsetko ty potrebujes upravit,totalna blbost,kazde taketo auto je vyrobene tak aby splnalo dane ucely.Az ked ho budes mat a vyskusas ho realne potom sa sam rozhodnes co ti treba a co nie.MOJ NAZOR.

Autor:  dado [ Ned, 24.01.2010, 14:38 ]
Predmet príspevku: 

KAKTUS4X4 píše:
A co tak Mercedes ML W163? Ram to ma, redukciu tiez, permanentne 4x4, vzadu sice ramena, ale 270CDI sa robi aj s manualnou prevodovkou a utiahne to 3,5t brzdeny prives...


Kedy sa uz niekot pusti do upravy ML ?
Nieco som uz nasiel : http://www.flickr.com/search/?q=mercede ... searched=1

Tie parametre pod difmi su veli slusne 14 " !

Autor:  Igor ZA [ Ned, 24.01.2010, 14:49 ]
Predmet príspevku: 

DADO: nieje zly napad ale njskvor smerom dolu ako hore :D

Autor:  finder [ Ned, 24.01.2010, 15:02 ]
Predmet príspevku: 

Igor ZA píše:
Neviem kolko este informaci tu ma napisat.

Nemusi nic, uz je to vsetko popisane. Staci hladat.
Ale dost podstatnu vec, ktoru som zacal ja a dotiahol Ivo, je vyber pohonu, ktory zvlast v zime nie je nezanedbatelny, pripadne s autom bude jazdit aj niekto iny ako len on (manzelka, priatelka). Ja som sa so samoserom naucil zit, ale je to otrava, detto vymackavat stale spojku a smatrat po malej pake ...

Autor:  TomasBA [ Ned, 24.01.2010, 15:05 ]
Predmet príspevku: 

Aj Y61 2.8td aj Sporta 2.5td mam zjazdene. V tvojim pripade by som sa priklonil ku Pajeru, ale so super selectom a motorom 2.8td.

Autor:  jenki [ Ned, 24.01.2010, 15:25 ]
Predmet príspevku: 

To bikker:

ak si sa tu len trošku poobzeral, toto si musel očakávať. NIKTO ti nemôže poradiť tak, aby si bol spokojný. Proste si to musíš vyskúšať. A nie na 15 minút.... aspoň jedna cesta ZA-Blava a nazad svižným tempom v pondelok a v piatok a dve-tri cesty na tú tvoju chatu, keď poprší s niekým, kto to vie používať ... uvidíš sám. Inak to podľa mňa nejde. A to mám Patrola, mal som dlho a zase zháňam aj Pajero :twisted: :twisted: :twisted:

Autor:  Igor ZA [ Ned, 24.01.2010, 18:25 ]
Predmet príspevku:  FINDER

Myslim ze tu tiez neni vela na riesenie,kedze bude snim jazdit denne tak si myslim ze diesel je lepsi a akoze mam dost skusenostami s pajerami stacia aby boli dobre zhavice a tie auta aj v mrazoch chytaju na supu.Teda aspon co som mal ja a moji kamarati.A co sa tyka kdo stym bude jazdit,myslim si ze to je jedno tomu kdo ma vodicak :-).A co sa tyka tahania voziku aj 2,5TD je dost vykonny na to aby ten vozik vytiahol kam kolvek.Ovsem ak chalan nema chatu na SKALNATOM STITE. :D som zo ZA a myslim ze tu neni dediny a kopcov ktore by som neprefaral a ked to ta moja stara cierna sunka zvladla vsade tak hadam kazde.

Autor:  Igor ZA [ Ned, 24.01.2010, 18:29 ]
Predmet príspevku: 

Najlepsie urobis ked poziadas niekoho kdo ma Pajero a Trola nech ta preveze a uz sam uvydis co ti viac pasuje

Autor:  finder [ Ned, 24.01.2010, 18:32 ]
Predmet príspevku:  Re: FINDER

Igor ZA píše:
Myslim ze tu tiez neni vela na riesenie,kedze bude snim jazdit denne tak si myslim ze diesel je lepsi

A ja som v ktorom prispevku porovnaval diesel vs benzin ?
Pisem 4x4 partime vs full time.

Stránka 1 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/