Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 07.05.2025, 22:54
Dnes je streda 7. mája 2025, meniny má Monika a zajtra Ingrida




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 5 ] 
 Pajero 2.5 TD r.v. 1994 - Odstaveni EGR ventilu. 
Autor Správa
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 8:57
Príspevky: 237
Bydlisko: Belper UK
Odpoveď s citáciou
Rad by jsem se s vami podelil jak jsem se vyporadal s tim neradem. :D
Obrázok
Tady to zacalo :D
Obrázok
Obrázok
Obrázok
A uz je venku nerad :D
Obrázok
ObrázokObrázok

Tak doufam ze me pani mechanici neodsoudite za moji amaterskou praci :D
Nevim jestli se mi to zda ale uz to tolik nekouri a myslim ze jsem zaznamenal i nejky narust tlkau na turbu podle meridel.

_________________
***********************************
Mitsubishi Pajero 2.5 Td
Original Japan import
***********************************


Sob, 08.05.2010, 21:11
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6666
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na jednej strane si myslim, ze kedze si spravi slepu ruru, tak uz sa tam horuci vzduch nebude dostavat, a plech asi vydrzi.
Na druhu stranu, ak nevydrzi, tak pripadne drobne casti plechu neviem co spravia za sanim ... :?
Ale je to len moja spekulacia ...
Ja osobne som sice pouzil hlinik, ale "trochu" hrubsi, a po mesiaci prevadzky som ho skontroloval, co sa s nim udialo ...

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Sob, 08.05.2010, 23:54
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 8:57
Príspevky: 237
Bydlisko: Belper UK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja jsem pro jistotu zaslepil i ovladaci hadicku. Takze ventil se neotevre a tudiz nemuze dojit ke kontaktu s horkym vzduchem. Doufam :D

_________________
***********************************
Mitsubishi Pajero 2.5 Td
Original Japan import
***********************************


Ned, 09.05.2010, 2:10
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6666
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tiez riesenie, ale niekde tu bolo pisane, preco hadicku nezaslepovat
------
viewtopic.php?t=2220&highlight=egr*

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Ned, 09.05.2010, 10:35
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 8:57
Príspevky: 237
Bydlisko: Belper UK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tady cituji z toho odkazu co jsi mi dal :D

------ opačne finder. Vapros znie : stačí odpojiť hadičku, alebo treba aj podložku ?

Hadičkou to odstavíš, podložkou to poistíš.

Ja som zatial odpojil hadičku a pre istotu aj komplet zrušil relátka čo to ovládali (išli do zeliny aj s pôvodným filterboxom na ktorom hniezdili) Až raz nebudem mať čo robiť, tak zhoblím aj podložku.-------

_________________
***********************************
Mitsubishi Pajero 2.5 Td
Original Japan import
***********************************


Ned, 09.05.2010, 10:49
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 5 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: