Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 zoe 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Štv, 04.12.2008, 11:44 Príspevky: 6 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						handycapy?nemyslím , ale asi tu niekto určite nejaký má    
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 16.12.2008, 12:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Tak takéto disky by som chcel aj na našu myšku, ale skôr 7x16 a menšie ET (bližšie k nule a skôr z kladnej strany). Problémom môžu byť brzdiče na predných kolesách - sú dosť vystúpené von. Celkovo som s novou L200-kou veľmi spokojný, ale keďže nemám skúsenosti s inými offmi, tak môj názor nie je dosť objektívny. Jedno je však pre mňa úplne jasné - toto je prvé auto ktoré ma oslovilo svojím "charakterom" (neviem to inak popísať, proste mám pocit že to auto má dušu), čo sa mi doteraz nestalo u žiadneho. 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 16.12.2008, 12:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 zoe 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Štv, 04.12.2008, 11:44 Príspevky: 6 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ...dobrý vkus:-) 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 16.12.2008, 14:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						zoe píše: handycapy?nemyslím , ale asi tu niekto určite nejaký má    
Nuž to čo si predtým popísal je nepodstatné kým auto šlape a nie sú žiadne problémy. Prúser nastana keď sa nejaký problém dostaví. Na tieto nehomologované Mitsubishi (Pajero a L200) upozorňovali aj v médiách a ja konkrétne som sa informoval v autorizovanom servise. Tam mi bolo povedané, že týchto áut sa nechytajú, lebo na to nemajú diagnostiku a ani príručky na náhradné diely atď. Pre rýchle rozpoznanie takéhoto auta pre laika - treba pozrieť evidenčný štítok, budú vraj na ňom arabské písmená. Tak či onak, prajem majiteľovi veľa radosti aj napriek veľmi zápornému ET    
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 16.12.2008, 15:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 zoe 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Štv, 04.12.2008, 11:44 Príspevky: 6 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						....napísala    ,jasné všetko beriem......
 arabsky aj na spätných    ....
 myslím že je to aj otázka financiíí........  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 16.12.2008, 15:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 U tých financií je to jednoznačné - rozdiel európskych proti arabským bol okolo 200 000,- Sk. Potom je to už len na zvážení rizík opráv... 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 16.12.2008, 15:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ascanio 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 21:12 Príspevky: 3 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Mna to stalo skoro o 300 000,- SK menej. Nezobral by si to? Aj keby som tam mal po pol roku vymenit motor. Ale kamarat chcel tiez, ale za tu cenu sa uz neda zohnat.    
Bohuzial to nemozem vyuzit len na zabavu, teda na OFFROAD, ale L200 bude musiet aj pracovat. Budem musiet robit kompromis, to znamena, ze nebudem moct ist vyssie, a upravami na pracu sa mi dokonca zhorsia podmienky pre offroad.  Zaver: som vobec rad, ze ju mam.    
					
						 _________________ Mitsubishi, no jasné ... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.12.2008, 21:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						V tom prípade niet čo riešiť. My sme ju kupovali do firmy - tiež bude mať pracovné zaradenie, ale sú potrebné isté "úpravy". Rozdiel v cene pre nás nebol zaujímavý, pretože sme potrebovali ešte nejakú doplnkovú výbavu a nechceli sme riskovať, že auto bude pre naše účely nevyužiteľné. A nakoniec rozhodoval aj čas - nakoniec ani cena nebola zlá, dostali sme slušnú zľavu.
 
P.S. Ak sa niekde stretneme, porovnáme ako vrndží L200 po arabsky...    
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 18.12.2008, 15:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot]  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |