Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 7 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 bikker 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 08.02.2008, 10:08 Príspevky: 73 Bydlisko: Žilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nazdar chalani, chcel by som kupiť Patrola Y 60 2,8 td r.v. 96 má najazdených cca. 200 000 km, na čo si mám dávať najviac bacha pri obhliadke a pri skušobnej jazde?
 ....všetky info sa velmi hodia, tak zatim dik... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.03.2009, 10:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Karlito 
				CVOK HOBBISTA 
				
					 Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						Ahoj,
 
1.) začneme karosériou - korózia lemov, prahov, v zadu nad rámom (ako sú zadné kolesá) a korózia uchytenia karosérie k rámu v prednej časti - skoro pod svetlami = je to tesne za maskou a nárazníkom.
 2.) rám - hlavne korózia zadnej časti (okolo ťažného a zakončenia rámu) + pri zadných kolesách v oblúku pod auto
 3.) prevodovka - vyskakovanie rýchlostí, hučanie, radenie 4x4 rýchla/pomalá, úniky olejov, voľa v radiacom mechynizme.
 4.) spojka - trhanie, vibrácie, záber
 5.) motor, únik chladiacej kvapaliny, hladina a stav, únik oleja z motoru celkovo, zvuk a dymivosť, studený štart - na tom trvaj!!! Po ohriatí záťah - turbo musí od cca 1.800 až 2.000 otáčok ťahať a nerobiť pazvuky + tak isto olej z turba  - mastné = OK, ale tečúce = problém.
 6.) zadná náprava - v podstate únik oleja, + uzávierka zadného diferenciálu. Tam je to buď funguje, alebo nie 
 7,) predná náprava - únik oleja, zbiehavosť kolies (poznáš na gumách), vole v zvislých čapoch, hl. tyč riadenia a spojovačka - rovnosť + kvalita čapov to spolu s prevodkou riadenia
 8.) celkovo, vibrácie vo všetkých režimoch jazdy
 No a samozrejme čísla - motor, rám a karoséria + v motorovom priestore nanýtovaný štítok      
-ka-  
					
						 _________________ Červená je tiež farba...
 +420 604 240 223 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.03.2009, 11:00 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bikker 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 08.02.2008, 10:08 Príspevky: 73 Bydlisko: Žilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Vrele diky za odpoveď, ak sa smiem spytať, mam este Patrola 3,3 r.v. 86, tam ešte uzávierka zadného diferenciálu nebola....ako ju odskúšam aby som vedel že funguje na 100 % ak v okoli je same asfaltové pole? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.03.2009, 11:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Karlito 
				CVOK HOBBISTA 
				
					 Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						bikker píše: Vrele diky za odpoveď, ak sa smiem spytať, mam este Patrola 3,3 r.v. 86, tam ešte uzávierka zadného diferenciálu nebola....ako ju odskúšam aby som vedel že funguje na 100 % ak v okoli je same asfaltové pole?  
Zdviháčik pod koliesko (len jedno zadné), necháš len pohon na zadok - ručná brzda je jedno, kardan stojí. Keď zapneš uzávierku a pootočíš kolesom musí zacvajknúť a kolesom viac už nepotočíš. Vypneš a zas cvakne a kolesom opať pootočíš     
Keď budeš mať podtlak v zásobníkoch, tak niekoľkokrát sa to dá aj pri vypnutom motore. 
 Najlepšie sa to skúsi ale v zábere.
 Lúka - zastavíš - cvak ON - pohneš sa v smere vlnky - rozsieti sa kontrolka a mala by byť zapnutá - na spiatočku si zahrab a musia obe kolesá - zatavíš a cvak OFF - pohneš sa v miernej vlnkea kontrolka zhasne mala by byť vypnutá - na spiatočku zahrabeš a pojde len jedno zadné koleso.
 -ka-  
					
						 _________________ Červená je tiež farba...
 +420 604 240 223 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.03.2009, 11:55 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Karlito 
				CVOK HOBBISTA 
				
					 Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						A keďže si zo Žiliny, tak napíšeš Radooffroadovi a on sa Ti na Patrola može kuknúť     
-ka-  
					
						 _________________ Červená je tiež farba...
 +420 604 240 223 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.03.2009, 11:56 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bikker 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 08.02.2008, 10:08 Príspevky: 73 Bydlisko: Žilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ďakujem veľmi za odpoveď, dosť si pomohol, zas je človek o čosi múdrejší    viem že trochu otravujem, ale skušal som hladať aj na fore, ale nenašiel som a možno človek aj čosi prehliadne...tak by som sa ešte rad vedel, že ako človek zistí, že mu turbo správne šlape?....
 ...a čo som prebehol, dosť sa tu popisalo o náchylnosti hlavy patrola 2,8 Td a k tomu spojený jej teplotný režim....da sa to nejako vyzistiť, že ako sa správal predchádzajúci majitel k tej potvore alebo všetko to ukaže až čas?...  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.03.2009, 12:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Karlito 
				CVOK HOBBISTA 
				
					 Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						bikker píše: Ďakujem veľmi za odpoveď, dosť si pomohol, zas je človek o čosi múdrejší    viem že trochu otravujem, ale skušal som hladať aj na fore, ale nenašiel som a možno človek aj čosi prehliadne...tak by som sa ešte rad vedel, že ako človek zistí, že mu turbo správne šlape?.... ...a čo som prebehol, dosť sa tu popisalo o náchylnosti hlavy patrola 2,8 Td a k tomu spojený jej teplotný režim....da sa to nejako vyzistiť, že ako sa správal predchádzajúci majitel k tej potvore alebo všetko to ukaže až čas?...  
B je správne      no ale ak otvoriš víčko chladiča, tak ak bublinkuje, stráca sa voda, alebo tlakuje vodný systém, tak už to je KO.
 Ešte, predné voľnobežky - to skús na tráve, nech na asfalte netrpia.
 -ka-  
					
						 _________________ Červená je tiež farba...
 +420 604 240 223 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.03.2009, 12:47 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 7 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |