| Dnes je sobota 25. októbera 2025, meniny má Aurel a zajtra Demeter 
 
 
 
 
	
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 15 ] |  |  
        
        
            | Autor | Správa |  
			| adam85 Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 16:05
 Príspevky: 112
 Bydlisko: SB
   | Nasiel som na fore, ze na predny dif je napln 5,4 l. Nechce sa mi vsak spustat, aby som to odmeral. Nevidel som ziadnu rysku, ale pocul som, ze olej ma byt az po napustaci otvor. Co je na tom pravdy?? 
Neviem co za olej je tam teraz. Mozu sa prevodove oleje miesat?
 
 Dakujem!
 
 
 |  
			| Str, 29.07.2009, 10:17 | 
					
					     |  
		|  |  
			| rado nd OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
 Príspevky: 1757
 Bydlisko: SK
   | c200-do 2l.
Pravda.
 
 
 |  
			| Str, 29.07.2009, 10:23 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Igor_SB Ťažký Profík 
					Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
 Príspevky: 366
 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
   | Ano, u väčšiny  diferencialov sa olej nalieva po nalievyci otvor. (platí to aj pre prevodovky) _________________
 Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
 {  PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
 
 
 |  
			| Str, 29.07.2009, 10:24 | 
					
					   |  
		|  |  
			| BBMiso OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
 Príspevky: 705
 Bydlisko: Banská Bystrica
   | Kup 8L oleja 80W90 API GL-5 2m dlhu hadicku a tenky lievik. Vymena predny aj zadny dif do jednej hodinky. Olej sa nalieva cez kontrolny otvor. Zatku odskrutkujes stvorhranom gola racne. _________________
 Patrol GR Y61, 2,8TD
 
 
 |  
			| Str, 29.07.2009, 12:46 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Martin 4 Trvalá prekážka 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
 Príspevky: 3197
 Bydlisko: nr
   | olej sa do prevodoviek lieva vždy až po kontrolný otvor (preto sa volá kontrolný)
 V prednom dife je preto tak veľa oleja, pretože musí siahať až po ložiská v ktorých sa točia predné poloosy.  Preto musí zaplniť až časť "nohavíc" .  V zadnom také ložiská nie sú a preto stačí okolo dvoch litrov.
 
 Niektoré prevodové oleje sú vo fľašiach, ktoré majú vo vrchnáku integrovaný taký vysúvací sosák na nalievanie.  Skús pohľadať takú značku - ukrutne to pomáha.
 _________________
 SLOW & FURIOUS
 
 
 |  
			| Str, 29.07.2009, 12:59 | 
					
					     |  
		|  |  
			| adam85 Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 16:05
 Príspevky: 112
 Bydlisko: SB
   | Nebude vadit ak prilejem olej s inou specifikaciou? 
 
 |  
			| Str, 29.07.2009, 13:43 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Martin 4 Trvalá prekážka 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
 Príspevky: 3197
 Bydlisko: nr
   | bude
 špecifikácia nie je pre srandu králikov. Výrobca ju stanovil s ohľadom na namáhanie oleja a materiál, z ktorého sú súčiastky prevodu zložené. Takže špecifikáciu treba dodržať vždy a do bodky.
 _________________
 SLOW & FURIOUS
 
 
 |  
			| Str, 29.07.2009, 13:57 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Igor_SB Ťažký Profík 
					Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
 Príspevky: 366
 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
   | No na olej pozor niektoré auta sú na to veľmi náchylné, a prejavý sa ti to minmálne na hlučnosti (to je ten lepší prípad) _________________
 Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
 {  PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
 
 
 |  
			| Str, 29.07.2009, 14:00 | 
					
					   |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | no, Michal, ja by som nedaval GL 5 , davame GL 4/5 niektore tesnenia a loziska sa nemusia citit ok, nevieme aky ma rok v...
 neviem kde presne , ale niekde tu na fore sa siahodlho preberali oleje, ich specifikacie, atd. je to tam myslim do bodky vysvetlene
 _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Str, 29.07.2009, 21:41 | 
					
					       |  
		|  |  
			| BBMiso OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
 Príspevky: 705
 Bydlisko: Banská Bystrica
   | nestras uz je tam    Servis manual pise:
 Differential carrier gear oil (without limited slip differential) — — API GL-5*1
 Differential carrier gear oil (with limited slip differential)— —Gear Oil Hypoid LSD (Part No.: KLD31-14002) or equivalent*2
 *1: For further details, see ‘‘SAE viscosity number’’.
 *2: API GL-5, SAE 140 and 10% volume of LSD Friction Modifier (Part No.: 38469-C6000) is an equivalent.
 _________________
 Patrol GR Y61, 2,8TD
 
 
 |  
			| Str, 29.07.2009, 22:05 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Martin 4 Trvalá prekážka 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
 Príspevky: 3197
 Bydlisko: nr
   | he ... základná otázka ... : o akého Patrola sa vlastne jedná ? _________________
 SLOW & FURIOUS
 
 
 |  
			| Štv, 30.07.2009, 9:54 | 
					
					     |  
		|  |  
			| adam85 Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 16:05
 Príspevky: 112
 Bydlisko: SB
   | Je to dlha Y60. Rv 1993. Inak vdaka za odpovede! 
 
 |  
			| Štv, 30.07.2009, 16:38 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Martin 4 Trvalá prekážka 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
 Príspevky: 3197
 Bydlisko: nr
   | takže máš s najväčšou pravdepodobnosťou "without limited slip differential" a patrí tam 75 alebo 80W90 GL-5. 
 LSD by si mal iba v prípade nejakého raritného dovozu Y60 z exotickej cudziny.
 _________________
 SLOW & FURIOUS
 
 
 |  
			| Štv, 30.07.2009, 22:59 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Kapo Recyklovaný teaneger 
					Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
 Príspevky: 3598
 Bydlisko: MY/BA
   | MArtinko, keďže je tu reč o prednom dife, tak tam klasický lamelový samosvor nehrozí.   _________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.  
 
 |  
			| Pia, 31.07.2009, 1:20 | 
					
					   |  
		|  |  
			| tibik OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18
 Príspevky: 2353
 Bydlisko: Banská Štiavnica
   | K tej hadicke a lieviku --- Na ARE 10. ked som menil v prednom dife oil  tak som ho najprv zohrial v starej konzerve od  1Kg  kompota a potom to slo jedna basen  
 
 |  
			| Pia, 31.07.2009, 6:14 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 15 ] |  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |