| Dnes je štvrtok 30. októbera 2025, meniny má Šimon Simona a zajtra Aurélia 
 
 
 
 
	
			
	
	 Patrol GR 61 by Radoffroad & Mike (26) 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | komplexna prestavba patrola na expedicie typu ISLAND
 podvozok IRONMAN + podlozky 
 naraznik predny ARB 
 naraznik zadny PRV
 navijak predny SUPERWINCH EPi9,5
 navijak zadny SUPERWINCH EP9
 disky 4MAD  8x16 ET -40
 pneu Fedima Sirocco 34x12,5
 uzavierka predna ARB
 expedicny stresny nosic so svetelnymi rampami PRV
 pevnostne naslapy PRV
 uprava motora 145 PS a mechanicke cerpadlo
 a samozrejme mnoho dalsich uprav vratane TEMPOMATU
       
 
 
    							Naposledy upravil RADOFFROAD dňa Pon, 27.07.2009, 13:12, celkovo upravené 1 
 
 |  
			| Str, 17.06.2009, 10:56 | 
					
					       |  
		|  |  
			| demo5 Učeň 
					Registrovaný: Štv, 25.10.2007, 20:01
 Príspevky: 26
 Bydlisko: pezinok
   | podvozok IRONMAN + podlozky 
expedicny stresny nosic
 uprava motora 145 PS a mechanicke cerpadlo
 
 
 
 
 ahoj, zaujímala by ma cena, uvedených úprav.. kludne do PM.. dík
 
 
 |  
			| Str, 17.06.2009, 15:36 | 
					
					   |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | debata o pneumatikach pokracuje tu :
viewtopic.php?t=8171_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Sob, 20.06.2009, 10:44 | 
					
					       |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | patrol dostal tiez zmeneny prevod redukcie _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Pon, 27.07.2009, 13:21 | 
					
					       |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Pon, 27.07.2009, 16:45 | 
					
					       |  
		|  |  
			| Peto24 Ťažký Profík 
					Registrovaný: Sob, 18.08.2007, 9:31
 Príspevky: 335
   | veľmi pekná práca   
 
 |  
			| Pon, 27.07.2009, 18:34 | 
					
					   |  
		|  |  
			| blato-Lubo OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 22.11.2006, 13:12
 Príspevky: 1103
 Bydlisko: Lipt.Hrádok /LM/ Dohňany /PU/ Brezno - práca
   | _________________Niva1,6 Niva1,7i Galloper2,5 TDi Patrol2,8-3,0 LR Disco1 300Tdi Honda CRV2,0 LR Disco1 200Tdi Nissan Terrano2W2,7tdi LR DiscoIITD5 autodolesa.sk Land Rover Club Liptov LandOFF service Offroad Club Lukyoffroadclubliptov@gmail.com 0908 384 826 
 
 |  
			| Pon, 27.07.2009, 18:56 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Michal Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 12:24
 Príspevky: 132
 Bydlisko: Dúbravka-BA
   | 
 
 |  
			| Uto, 28.07.2009, 18:56 | 
					
					   |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | takze sladke resume prvej etapy
     lepsie foto dodatocne, uz aj s foliami na oknach a lankami na kroviny...
 kedze som s tymto strojom absolvoval CAVOJ zopar postrehov :
 kombinacia pneumatik 34 FEDIMA + zmeneny prevod redukcie + zvyseny vykon motora na 145 PS + mechanicke cerpadlo + podvozok IRONMAN + predna uzavierka ARB robia z tohto skoro 3000 kg vaziaceho mastodonta uzasne offroad vozitko, co sa ukazalo v brutalnych Cavojskych vyjazdoch, kde som zaradil 1. rychl. stupen iba raz a len preto, ze som neodhadol istu "skalku" , ktora ma katapultovala do slusnej vysky cely predok aj bok auta a teda strata trakcie bola kriticka , na druhej strane je auto perfektne stabilne aj pri rychlych prejazdoch zakrut na asfalte, myslim si neobjektivne, ze sa nam podarilo tohto patrolika odladit na idealny kompromis TAZKY OFFROAD / EXPEDICIA
 koniec koncov, kto tento kusok videl nazivo v akcii, uvitam recenziu_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Uto, 04.08.2009, 15:52 | 
					
					       |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | smiem sa spytat co si mam prestavit pod pojmom ,,odladit,,? skusali ste rozne tuhosti tlmicov? pruzin? stabilizatorov? rozne sposoby zavesenia naprav? _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Uto, 04.08.2009, 21:04 | 
					
					     |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   |  ano samozrejme smies     samozrejme neskusame to v celom rozsahu zakazdym na jednom aute pokial robime odskusany model, ale globalne sme pri takejto hmotnosti odskusali asi 6 moznosti tvrdosti a dlzky roznych strun vzadu a asi 4 vpredu, rozne uchytenie tlmicov, typ tlmicov (skor ide o dlzku, u GR je to zasadne vzdy IRONMAN FOAM CELL) , potom rozne uhly geometrie, teda uhly CASTER KITU, samozrejme rozlozenie hmotnosti, pri dizajnovani naraznikov atd. potom ladenie vykonu motora (konkretne aj priebeh krutiaceho momentu) rozne druhy pouzitych pneu a diskov, tvrdost a rychlost reakcie tlmica riadenia atd atd atd
 cele to zamiesas, niekde sa odrbkas, to napravis, zmenis a ked to potom takto funguje, je to super pocit...
 cele to okrem ladenia motora nie je o len vysedavani za PC, kreslenim navrhov a ratanim vzorcov ako by si laici mohli mysliet, ale skor o dlhorocnych pokusoch, skusenostiach a testovani a tiez samozrejme su pre nas prinosom skusenosti a postrehy, ktore nam sprostredkuvaju nasi zakaznici a kamarati, ktori jazdia na nasich autach_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Str, 05.08.2009, 8:12 | 
					
					       |  
		|  |  
			| Tyky OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
 Príspevky: 679
 Bydlisko: BA
   | vyzera to na poradnu masinu.      ten zadny pevnostak sa mi velmi paci.  _________________
 Patrol 3,0 TDi
 
 
 |  
			| Str, 05.08.2009, 8:42 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Michal Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 12:24
 Príspevky: 132
 Bydlisko: Dúbravka-BA
   | Citácia: miso, nequotuj predchadzajuci prispevok, a ešte k tomu zle. d.Mne sa okrem toho že mi nehovorí pane veľmi páči a celý.      
 
 |  
			| Str, 05.08.2009, 18:13 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Apop Ťažký Profík 
					Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23
 Príspevky: 394
 Bydlisko: ZH
   | Raz ked budem velky, krasny, sikovny a bohaty tak si aj ja taky kupim   
 
 |  
			| Str, 05.08.2009, 18:51 | 
					
					   |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | vidis ani dlho netrvalo a uz skoro taky mas   _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Str, 09.09.2009, 23:43 | 
					
					       |  
		|  |  
		|  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |