Dnes je piatok 16. mája 2025, meniny má Svetozár a zajtra Gizela
jeep Wrangler 2,5 alebo 4,0
Autor |
Správa |
kajoirsko
Koumák
Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
|
Zdravim chcel by som kupit jeep wrangler model od 1991-1996 staci 2,5 objem alebo je to slabe popripade ake gumy by utiahol keby som mal po ceste normalne gumy a na zrazy by som pouzival nejake MT ci nad tym nemam ani rozmyslat a ist do 4,0 je nejaky rozdiel medzi 2,5 a 4,0 (polosi loziska, prevody) Alebo kopit 2,5 a dat tam 4.0 motor ci to nemam zmysel
Dakujem
_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643
|
Uto, 22.09.2009, 14:57 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8011 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
nuz to zalezi na co to stes, ak aj na offroad tak kazdopadne 4liter alebo 4,2liter, bo tie motori podavaju taky vykon aky je potrebny a uspokojivy, tym nestem tvrdit ze by 2,5 bol slabyy, bo je dobry ale kazdopadne je 4liter silnejsi , a co sa tyka prevodov benzinak ma insie ako diesel,,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Uto, 22.09.2009, 15:21 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
..ja Ti zatial len ponuknem debatu ktora sa tykala motorov
viewtopic.php?p=124568&highlight=#124568
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Uto, 22.09.2009, 15:35 |
|
 |
kajoirsko
Koumák
Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
|
Cize jednoznazne ked to chcem do terenu tak asi ten 4.0 ked tam chcem minimalne 33 mt nejaky ten navijak. Napr. pri tych 33-kach staci seriovy podvozok ci uz tam treba nejake upravy? S eletrikou je to ako co som si vsimal tieto modely maju klasicky rozdelovac ale ako je to s riadiackou je vo vnutri alebo pod kapotou? Stare cj maju riadiacku tiez? A ako je to s vodou a snimacmi je tam nejaka chyba ktoru si mam vsimat pri kupe Wranglera?
_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643
|
Uto, 22.09.2009, 16:08 |
|
 |
viders
Frajer
Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30 Príspevky: 242 Bydlisko: RS / Praha
|
U susedov sa predava jedna 2,5ka a myslim ze v terene by sa urcite nestratila:
http://offroadforum.cz/viewtopic.php?f=20&t=25478&start=0&hilit=wrangler
|
Uto, 22.09.2009, 16:21 |
|
 |
Vlado
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 24.01.2007, 4:31 Príspevky: 400 Bydlisko: Trnavá Hora
|
Takže určite 33 - ky na sériový podvozok nedáš, max asi 31. Viac o tejto problematike Palo-Cherokee a Pal, to sú chlapi ktorí s tým majú skúsenosti.
_________________Jeep Wrangler Rubicon 4.0 L
www.alexbranovesystemy.sk
|
Uto, 22.09.2009, 17:10 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

kajoirsko píše: Zdravim chcel by som kupit jeep wrangler model od 1991-1996 modelovo to mas trochu popletene. YJ (hranate svetla, listove pera) sa vyrabalo od roku 87 do roku 95. Do roku 90 sa robilo so 4,2 karburator alebo TBI a 2,5 TBI Od 91 hore bola aj 4.0 Mpi kajoirsko píše: Cize jednoznazne ked to chcem do terenu tak asi ten 4.0 zavisi od toho, co povazujes za teren da sa jazdit aj s 2,5, ale chce to iny staly prevod spotreba je skoro rovnaka a nie je s tym taka sranda ja doporucujem 4,0 kajoirsko píše: ked tam chcem minimalne 33 mt nejaky ten navijak. Napr. pri tych 33-kach staci seriovy podvozok ci uz tam treba nejake upravy? ak chces MINIMALNE 33 MT tak zabudni na 2,5 benzin a na 33 to chce upravy - a nie len na podvozku kajoirsko píše: S eletrikou je to ako co som si vsimal tieto modely maju klasicky rozdelovac ale ako je to s riadiackou je vo vnutri alebo pod kapotou? rozdelovac maju len do roku 2002, potom uz nie. mamiesto neho maju cidlo vacky a 3 dvojice cievok riadiacka je pod kapotou, YJ ju ma na blatniku dole alebo hore , TJ vzadu na prepazke za baterkou a ma sa tam dobre a vobec jej to nevadi  kajoirsko píše: Stare cj maju riadiacku tiez? ako ktore povacsinou nie (karburatory) ak to je TBI tak ano (podobnu ako YJ 4,2TBI) kajoirsko píše: A ako je to s vodou a snimacmi tak ako na kazdom aute su niektore veci, ktorym voda vadi (ale su pomerne vysoko) ale ak myslis vodou nejake brodenie, tak by som sa daleko viac staral o napravy, odvetrania, brzdy a spol. kajoirsko píše: je tam nejaka chyba ktoru si mam vsimat pri kupe Wranglera?
chyba v com? V aute ako takom? Okrem toho, ze nema "kufor" tak ani nie
Ale chyb tam moze byt milion. Ako na kazdom jazdenom aute. Stav auta velmi zavisi od toho, ako s ak nemu choval majitel a kolko multiodbornych garazmajstrov sa na nom vyzurilo. Doporucujem zober si niekoho, kto sa v tom vyzna.
A btw, z Rajeckych to mas ku mne 10 km, tak sa pripadne stav
|
Uto, 22.09.2009, 17:26 |
|
 |
kajoirsko
Koumák
Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
|
palo-cherokee píše: zavisi od toho, co povazujes za teren da sa jazdit aj s 2,5, ale chce to iny staly prevod spotreba je skoro rovnaka a nie je s tym taka sranda ja doporucujem 4,0 Take ako sme jazdili na stretnutiach tisovec cavoj gbelce komoca A kolko je teda asi ta spotreba pri 2,5 a 4,0 litri? kebyze je ten 4.0 liter treba menit tie prevody? palo-cherokee píše: ak chces MINIMALNE 33 MT tak zabudni na 2,5 benzin a na 33 to chce upravy - a nie len na podvozku ani keby tam isli prevody 4,88 a pouzity standart lift 4inch. ? palo-cherokee píše: chyba v com? V aute ako takom? Okrem toho, ze nema "kufor" tak ani nie Ale chyb tam moze byt milion. Ako na kazdom jazdenom aute. Stav auta velmi zavisi od toho, ako s ak nemu choval majitel a kolko multiodbornych garazmajstrov sa na nom vyzurilo. Doporucujem zober si niekoho, kto sa v tom vyzna.
Oki a niejake vady ako predcasne odchadzanie prevodoviek alebo praskanie hlav alebo diferaky?
_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643
|
Uto, 22.09.2009, 18:07 |
|
 |
Vlado
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 24.01.2007, 4:31 Príspevky: 400 Bydlisko: Trnavá Hora
|
Spotreba ?
sérievé MT gumy - pod 12 L to nejde
a vraj na 33 kách 15,5 L že Thunder
_________________Jeep Wrangler Rubicon 4.0 L
www.alexbranovesystemy.sk
|
Uto, 22.09.2009, 18:45 |
|
 |
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
Sice na wrane nejazdim ale jazdi jedna popri mojm patrole jedna wrana už vyše roka.
Ked pozeram čo dokaže ten 4l s tym autičkom tak sa sam niekedy nestačim čudovať.
Ja by som ti odporučil jedine 4l. Ak si maš kupiť 2,5 tak to si možeš kupiť aj vitarku a ma odosť pohodlnejšie a živšie vozenie.
Navyše 4l dokaže ist tachometrovo aj  170 km/hod bez stabilizatora a oboch panhradiek v celku bezpečne
Počul som už vela offakov ktory povedali že na 2,5-ka je tak dobra do
poľa.
Ak sa mylim opravte ma
|
Uto, 22.09.2009, 19:58 |
|
 |
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2349 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Jeden 4l skoro vystavny aj s off doplnkamy mas aj na AUTOBAZAR EU. Je tam aj super cena , keby zena dovoli je uz doma na dvore 
|
Uto, 22.09.2009, 20:08 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
jasne ze 4liter.
preco by si kupoval 2.5 ked sa vyraba aj 4.0 ?
vies jak ma $ere ze sa nerobi wrana unlimited s 4.7 V8? 
|
Uto, 22.09.2009, 22:23 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
mam 2,5.....33 x 12,5......na 10tkach mangelsoch......s redukciou vyjdes kam chces.......ALE ak mozes kup radsej 4 liter..... 
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Sob, 26.09.2009, 15:50 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
-Ludo, zdielam tvoj nazor... ja mam taktiež 2.5 na 33x12.5 R15 a po vyše roku trapenia už konečne idem do prestavby na 4.0 plus bud zmena naprav s inym prevodom alebo pomenenie prevodov, ale to až po prehodeni motora...
-je to neporovnatelne vozenie 
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Sob, 26.09.2009, 20:25 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
s tymi prestavbami 2.5 ---> 4.0 ... ak vam chyba vykon preco porad nenahodit v8? nehovorim ze 4 liter je slaby ale na v8 je to ozaj citit rozdiel. tak ci tak na 2.5 toho nie je vela na pouzitie v inom motore (tj vcitane prevodovky)
|
Sob, 26.09.2009, 21:31 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|