Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 10.09.2025, 20:37
Dnes je streda 10. septembra 2025, meniny má Oleg a zajtra Bystrík




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 2628 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 176  Ďalší
 Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ... 
Autor Správa
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Znamy ma dost velky problem. Dal si namontovat LPG po 5 km motor zhasol a koniec. LPG odpojili a vsetko vratili do povodneho stavu. Aj tak motor nejde. Vymenili sme cievku, nepomohlo. Starter pekne toci. Co sa mi zda divne je, ze cerpadlo benzinu po otoceni klucika stale bezi.
Nejake napady co mozeme skontrolovat ? (je to rocnik 96 4,0 Laredo )

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pon, 22.11.2010, 18:56
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.06.2010, 14:14
Príspevky: 62
Bydlisko: Hrochoť
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nejaký pretlakový ventil neostal otvorený? Zisti či je natlakované palivové potrubie po vypnutí kľúča


Pon, 22.11.2010, 18:59
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4322
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ziadny "pretlakovy" ventil so snimanim tlaku pre RJ tam nie je !
Regulator tlaku paliva je mechanicky membranovy , ovladany jedine podtlakom z motora

Po zapnuti kluca bezi pumpa urcity prednastaveny cas. Pocas behu motora bezi stale. Ziadne snimanie a regulacia cez RJ

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 22.11.2010, 22:30
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55
Príspevky: 442
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aky to bol system LPG
sekvencny alebo podtlakovy(klasicky do sania)?

_________________
XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8


Uto, 23.11.2010, 13:31
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Klasicky do sania Lovato. Akurat tam privod LPG nebol cez reduktor nad klapku, ale do hadice sania co sa mi zda dost divne, na vrchnaku vzduchoveho filtra potom bola protislahova klapka.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Uto, 23.11.2010, 13:45
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Problem vyrieseny.

Neskutocne, bola to 20A poistka (od coho neviem len mi volal znamy ze auto uz ide, samozrejme treba zistit dovod preco ju vyhodilo)

Kedze sa cela porucha stala v noci,poistky som chcel skontrolovat ako prve. Ale v duchu som si povedal, "hadam uz len ten technik zapojil vsetko O.K., tak aby to nemalo vpliv na povodny el. okruh."
Mal som verit svojim prvotnym pocitom.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Uto, 23.11.2010, 14:39
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40
Príspevky: 357
Bydlisko: Sp.Nova Ves
Odpoveď s citáciou
čo s takym žhavičom čo sa mu nechce von?mal som chvílu cas tak vizualna kontrola žhavičov no a ten na tretom valci nane von.mam pocit ze este trošku a urvem ho.ostatne krasne bez problemov.no a co teraz snim,najlepsie za studeneho motora,pouzit VD40 alebo Cocacolu,co i mam taky pocit ze to nepomoze,no ako ste to riesili vy? (wm-ko)

_________________
červene cherokee 96 prekopane na98


Sob, 27.11.2010, 14:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18
Príspevky: 2349
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
onoho casu -cca1r. do zadu som riesil to iste :-D a poriesil som to tak ze som poklepal po zhavici co sa neda povolit a cuduj sa svete povolil :D , teraz ale po takej skusenosti preventivne asi tak raz za pol roka potocim a nas5 dotiahnem kazdy zhavyc :wink:

_________________
Ex. XJ. 2,5td 1998.
WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv.
WK/WH 3crd. 2006.
Prejdem kade chcem - skoro všade !


Sob, 27.11.2010, 20:03
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40
Príspevky: 357
Bydlisko: Sp.Nova Ves
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diky mam len obavy aby som nemusel davat hlavy dole

_________________
červene cherokee 96 prekopane na98


Ned, 28.11.2010, 16:36
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 23.11.2010, 11:54
Príspevky: 27
Bydlisko: kúsek od SAHARY
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mnôôô, na Freelanderi sa 4-tý žhavič ani nemení :smt123 lebo by sa muselo dávat dole vstrekovacie čerpadlo... v pohode to zvládnu aj 3 :-D ..
ale zazial ho mám funkčný :!:


Pon, 29.11.2010, 0:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to si napísal takú haluz ako keby som ja tvrdil že na V8 jeepe sa nemenia sviečky na 7 a 8 valci lebo je tam na hovno prístup :smt021

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Pon, 29.11.2010, 9:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18
Príspevky: 2349
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
prestne tak -je to ootina nejak sa menit musi bo ked ti nebude fungovat tak tak zahori ze ho uz nedas fakt nijak von

_________________
Ex. XJ. 2,5td 1998.
WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv.
WK/WH 3crd. 2006.
Prejdem kade chcem - skoro všade !


Uto, 30.11.2010, 19:08
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 23.11.2010, 11:54
Príspevky: 27
Bydlisko: kúsek od SAHARY
Odpoveď s citáciou
Poslať 
žádna cocotina-žádne tak!! ale presne jak som povedal- 4-tý žhavič na Freelanderoch nemenia lebo tam musí íst von čerpadlo!! robí to tak večšina čo píšu na fóre LR- a robia to aj v servisoch- jednoducho to ide bez problémov aj na 3 žhaviče... ja osobne neviem čo by som urobil ale sralo by ma to keby mi jeden nefungoval- ja som už mal vonku aj čerpadlo :-D :!:


Uto, 30.11.2010, 19:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2,5 TD Galloper/Pajero je na 2 funkčné žhaviče problém naštartovať pri mínus 1 st. celsia...chcel by som vidieť ako tie freelandre štartujete na 3 žhaviče pri mínus 10 :-D

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 30.11.2010, 20:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18
Príspevky: 2349
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ano ide aj na 2 ale sazhavia tak ze musi nazhavit 1a3 alebo 2-4 valec vtedy chyti ak nazhavy 2-3 alebo 1-4 tak nechiti aspon mne na jepke to tak robilo a ked som prehodil zhavice aby nazhavili za sebou ako odpaluju valce tak bolo vsetko ok. as na vecsi kudol dymu :-D

_________________
Ex. XJ. 2,5td 1998.
WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv.
WK/WH 3crd. 2006.
Prejdem kade chcem - skoro všade !


Uto, 30.11.2010, 21:17
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 2628 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 176  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: