Dnes je streda 10. septembra 2025, meniny má Oleg a zajtra Bystrík
Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...
Autor |
Správa |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
Ja osobne som to mal na Galloperi a kamoš o 2 roky neskôr to isté...pri plusových teplotách všetko OK ale ke´d klesla teplota na -1 chytilo ledva na štvrtý krát s kúdolom dymu ako starý Ikarus...po výmene žhavičov štart v pohode aj pri -15...keďže s klesajúcou teplotou klesá aj kapacita akumulátora stačí jeden zlý žhavič a viacnásobné žhavenie a štartér už nemusí pretočiť...takže ja by som radšej to čerpadlo vymontoval už len pre ten pocit že sa ráno môžem spolahnúť na svoje auto 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Uto, 30.11.2010, 21:56 |
|
 |
dzordzi
Učeň
Registrovaný: Uto, 23.11.2010, 11:54 Príspevky: 27 Bydlisko: kúsek od SAHARY
|
neviem to nájsť presne -aspon citujem pár viet čo som našiel
Ona se nemění. Ten přístup je fakt hroznej. Myslím, že na nové TD4 se proto už ani nedává. Pokud jsou 3 svíčky a vše ostatní ok, startuje to i v zimě. Doporučuji - natoč ji opatrně zpátky. Podobně jsem to již absolvoval. Vyměnit ji určitě lze, ale výsledek nestojí za tu práci.
Nevím jestli tě to uklidní, ale u motoru TD5 žhavící svíčka na 5 válci není vůbec ( prostě se nevešla) a auto startuje normálně.
|
Uto, 30.11.2010, 22:03 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
|
celá táto debata je o ničom a navyše v zlej sekcii. Tu sa rieši Jeep, LR je o kúsok vedľa. A 4valec nie je 5valec
A keď už sme teda pritom, tak na dnešných autách je x vecí, ku ktorým je nahovno prístup. Ale to neznamená, že sú naveky alebo sa nemenia. Síce niekedy rozoberieš pol auta, ale to je daň za tie "moderné" vymoženosti 
|
Uto, 30.11.2010, 22:30 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
Palo, nedá sa inak, len s tebou súhlasiť 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Uto, 30.11.2010, 22:40 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Kedze som si tento threat zalozil, tak si prosim vas ten balast popresuvajte niekde inde.
|
Str, 01.12.2010, 8:30 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Nastartujem prejdem par km (napr. 30 km), motor je zohriaty a motor sam za jazdy "zdochne" Opatovne nastartuje len cukanim pedalu a startovanim. Po naskoceni nereaguje na polohu plynoveho pedalu. Po vypnuti uz ide normalne.
Na co sa ako prve zamerat ? : 1. tlak na liste
2. palivovy filter
3. palivove cerpadlo
nejake napady ?
|
Str, 01.12.2010, 10:56 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
|

dado píše: Nastartujem prejdem par km (napr. 30 km), motor je zohriaty a motor sam za jazdy "zdochne" "zdochne" normálne pri jazde? ako keby si mu odpojil palivo, prípadne iskru? Robí to pravidelne v nejakých intervaloch alebo je to náhodný jav v závislosti od nálady kim čong ila a škvŕn na slnku ? dado píše: Opatovne nastartuje len cukanim pedalu a startovanim. Po naskoceni nereaguje na polohu plynoveho pedalu. Po vypnuti uz ide normalne.
myslíš po tom štartovaní "nasilu" áno? Plyn pri tom cukaní stláčaš až do max alebo nie? dado píše: Na co sa ako prve zamerat ? : 1. tlak na liste 2. palivovy filter 3. palivove cerpadlo
tlak na lište-regulátor tlaku - filter - čerpadlo : toto by som zmeral určite,
resp, zmeral by som tlak a ten ti povie zvyšok. Je možné, že čerpadlo "umiera" a keď sa zohreje, tak prestane vládať. Dosť často sa to stáva u LPG áut, ktoré jazdia s minimom benzínu v nádrži.
Regulátor tlaku by to mohol byť tiež - takže merať.
Ale zas apíšeš, že po tom "nútenom a cukacom" naštartovaní nereaguje na plyn. Za toto je zodpovedné TPS. Toto je jediná väzba riadačky s plyn. pedálom. A vadné TPS môže spôsobovať aj šklbanie, dochnutie, cukanie a kadejaké iné nepríjemnosti. A na vyskúšanie je to rýchlejšie ako to palivo (teda ak máš druhé TPS)
|
Str, 01.12.2010, 16:26 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
palo-cherokee píše: "zdochne" normálne pri jazde? ako keby si mu odpojil palivo, prípadne iskru? Robí to pravidelne v nejakých intervaloch alebo je to náhodný jav v závislosti od nálady kim čong ila a škvŕn na slnku ? Ano. palo-cherokee píše: Plyn pri tom cukaní stláčaš až do max alebo nie?
Ano.
Jedna sa stale o to auto co som s tebou riesil po telefone, to LPG tam narvali aj tak. Tak neviem co im mam povedat ... 
|
Str, 01.12.2010, 18:00 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
|
no podľa toho teda ja tipujem nejakú elektrickú závadu
najskôr asi TPS (ale môže to kľudne byť aj CPS)
Odkiaľ berie LPG jednotka signály TPS a CPS? Ako je to zapojené?
Nemá náhodou snímanie "iskry" priamo od cievky?
ideálne by bolo odpojiť to zbastlené LPG a premerať čidlá.
|
Str, 01.12.2010, 19:03 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
staré XJ NonHO automat AW4 malo pod volantom na pravej strane spínač na ktorom je nakreslená prevodovka... načo to slúži? mne to nešlo ked auto chodilo, je to nutné zapojiť v novom aute (dal som ten motor do YJ) alebo je to len nejaká zbytočnosť?
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Pon, 06.12.2010, 22:12 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
ja som to mal v nonHO. je to rezim prevodovky. ak si dobre pamatam tak power a normal tusim tam je. neskor to preradi,na power toci az do cerveneho. ked to HO nema tak je prevodovka v rezime power.
|
Pon, 06.12.2010, 22:35 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
čiže ked chcem auto na offroad tak by mi to bolo spojazdniť, teraz si nepamatám či je odídený spínač alebo niečo iné, ak je spínač dobrý kde môže byť chyba? RJ?
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Pon, 06.12.2010, 23:12 |
|
 |
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2349 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Potreboval by som poradit co moze spvosobovat strasne vybracie karoserie ked rano nastartujem a ledva ledva zmiznu po prejdeni 40km, roby to takdo 1500ot. a potom sa skoro stratia , a prejavuje sa to len v zime mne to pripada akoby motor alebo prevodovka byla do karoserie je taka vec mozna a normalna 
_________________ Ex. XJ. 2,5td 1998. WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv. WK/WH 3crd. 2006. Prejdem kade chcem - skoro všade !
|
Pia, 10.12.2010, 21:29 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
tibik píše: Potreboval by som poradit co moze spvosobovat strasne vybracie karoserie ked rano nastartujem a ledva ledva zmiznu po prejdeni 40km, roby to takdo 1500ot. a potom sa skoro stratia , a prejavuje sa to len v zime mne to pripada akoby motor alebo prevodovka byla do karoserie je taka vec mozna a normalna 
Nazdar Tibike,
skús si pozrieť trasu výfuku, môže byť opretý o karosériu. Ja som to mal jemne opreté len závesným hákom výfuku ktorý mal byť na uchytenie gumovou sponou, ktorú bývalý majiteľ nahradil drôtom a ten pritiahol ku kasni a spôsobovalo to nenormálne drnčanie a vibrácie.
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Pia, 10.12.2010, 21:48 |
|
 |
lumenos
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19 Príspevky: 304 Bydlisko: PO-UBLA
|
tak toto poznam...nieco podobne robilo aj mne ale len pri rozbiehani alebo spatecke .....ked som dal nohu na vyfuk prestalo ....a tak som isiel po rure a nic ....a ankoniec son to prehliadol a bola to spojka vyfuku dolu pod spolujazdcom do katalizatora ...dotiahol som otocil na bok a pokoj 
_________________ Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,
EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb
|
Sob, 11.12.2010, 0:12 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|