Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 17.06.2025, 23:06
Dnes je utorok 17. júna 2025, meniny má Adolf a zajtra Vratislav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 78 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 TJ - skapina motor (klapka?) 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30
Príspevky: 428
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mal som zopár amerických áut, nie len vrany, musím povedať, že to neni bohvie čo. raz som kúpil aj nového voyagera. Menili tam man. prevodovku, spojku, hrebeň... a keď už bolo všetko OK, zrobil som totálku. Ten tvoj wrangler bude dajaký blbý kus. moje nové JK tiež neni dokonalé, ale páči sa mi , iný offroad nechcem

_________________
ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK

https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177


Ned, 21.10.2012, 19:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ale teraz nerozumiem, ono bolo tam, mali ho napichnuté, neukazovalo nič? alebo nepovedali ti že niečo treba meniť? alebo vymenili len čo bolo nutné bez diagnostiky, podla vlastného uváženia a skúseností (čo je síce dobré a rešpekt, ale ked už bolo tam, na káble to hodiť je to najmenej) kusok to išlo (domov) a teraz znovu nová chyba???
ja som auto ešte v živote v servise nemal, sem tam ked si neviem poradiť sám mi pomôžu kamaráti, znalí vo veci, ale aby som nosil auto nejakým takýmto kutilom ako píšeš, to nie, a na žilinu žial nemám ani ja (Jeep) a mám to tam aj o dosť viac ako ty. aj ked verím že keby som im ho tam odniesol, narobili by mi s ním poriadky, a chyby po mne poopravovali...

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Ned, 21.10.2012, 19:04
Profil ICQ
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dufam,ze mas aj ine auto lebo inak si nahraty.k chrysleru 300c-ten som mal-novy v SRT verzi a super vozenie ale bolo to nove a hned isiel prec-jednoducho na podvozok bmw to nemalo a s tym servisom mas pravdu-kopec prachou vyhodenych a nic ale niekedy clovek musi mat stastie aj na servis-mam vlastneho mechanika ale riadiacu jednotku a problemy som dal robit do servisu a trvalo im to mesiac ale to bol pripad s kosostvorcom na kapote-renault tak sa necudujem ale na tvojom mieste by som pockal -niekedy sa po case najde problem-vnuknutie alebo pomoze maticka ,,nahoda,, ale nahodny mechanik-vlastna skusenost


Ned, 21.10.2012, 23:32
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Renso, v ZA spravili vsetko, na com sme sa dohodli.
Diagnostika neukazovala vobec nic, vsetko v poriadku. Tak sme mali podozrenie, ze je problem kvoli zlemu chladeniu (lebo chladenie aj bolo zle) - vymenil sa cely chladic a opravili veci okolo toho. Chladenie je teraz tip-top. Okrem toho sa este robilo na automate a opravovali mi prednu napravu - ale toto s tou chybou nic nema.
No a potom to tam chlapi aj riadne testovali, pobehali na tom - neprejavilo sa nic.
Idem domov zo ZA a 10km od domu mi chciplo auto zas, kvoli tej istej chybe.
Palo mi bude posielat nove zapalovacie kable, hlavu rozdelovaca, dake snimace (camshaft a crankshaft asi) - co si pomenim doma v garazi. A potom zase uvidime...
Aj ked osobne mam take laicke podozrenie, ze by to mohol byt ucpaty kat, alebo nieco okolo odfuku - preto tak nenormalne kuria zvody a normalne sala teplo odtial, jak z kotolne, aj ked len na par sekund zapnem motor. Alebo potom MAP senzor.
Najviac na kkt je to, ze takto clovek meni pol auta a stoji to majland - pritom je to zrejme daka chujovina. Potom to vyzera, ze cele auto je v riti, pritom len nieje mozne diagnostikovat chybu.
Vcera som to bol skusat na vahu a stala sa mi dost neprijemna vec - vyleteli mi otacky do nebies a motor zacal tahat naplno (nevedel som ho prebrzdit), jebol som to do mensieho stromku, co bol v ceste, kym som stihol zareagovat a vyhodit rychlost a vypnut klucik.

_________________
Obrázok


Pon, 22.10.2012, 6:04
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Renso neboj, na kabli to bolo. A nie raz. to je prave ten problem, ze ked to prislo, tak s prasknutym chladicom, chybou na TPS a totalne zatuhnutymi krizmi takze sa to nedalo ani poriadne vyskusat. Urobili sme chladenie, krize, AT (olej, pasy), plus nove TPS. Potom za 40 km skusania bez jedinej chyby.
Vykon, radenie, vsetko ok. A az potom po 160 km sa to zasa prejavilo :shock: :shock:


takze tam bude nejaka teplotne alebo otrasovo alebo inak zavisla blbost, ktora sa prejavuje nahodne ako sa jej chce.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 22.10.2012, 11:11
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Sak toto, ze sa to prejavuje zriedka. Vzdy vtedy, ked som najdalej z domu. :)
Horsie je, ze ked nieco spravim na aute, tak musim zakazdym prejazdit 20 euro, len aby som spravil skusku :D

_________________
Obrázok


Pon, 22.10.2012, 11:18
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dneska dosli nove zapalovacie kable, novy dekel rozdelovaca, palec rozdelovaca a tiez aj MAP senzor.
Vsetko som vymenil, poskladal, precistil kontakty - isiel som vyskusat a bez zmeny. Auto po par km zacalo dochnut.
Ked pustim pedal, preberie sa a zreguluje sa do neutralnych otacok; ked stlacim plyn, zacne ho dusit a zdochyna; ked pustim pedal, opat sa preberie... Pomaly, 50-60 sa viem dokotulat domov, akonahle ho dam do otacok [resp. akonahle mu stlacim viac plynu], tak ho zacne dusit.
Vsimli sme si s kamaratom este jednu vec - ze tam nieco buchalo, najprv sme nevedeli, co to moze byt - potom sme isli pod kapotu a on striela do sania. Ked som prilozil ruku na sanie, tak normalne saje vzduch a ked sa mu pohram s klapkou a zacne zdochynat - tak normalne citit, jak striela do sania, tlaky, take razove, proste vystreli.

Otazka znie: Moze strielat do sania kvoli tomu, ze mu vypadava palivo, alebo nema prisun paliva dobry ? Lebo keby striela do vyfuku, tak to pochopim, ale do sania ? Ja mam skor taky divny pocit, ze do sania moze strielat v tom pripade, ked su rozhodene rozvody, alebo napicu chodia ventily - ved ako by prestrelil cez zavrety ventil ?

Please, help. Akekolvek nazory uvitam - lebo to zacina byt vazne o nervy a tiez aj financne celkom tucne cez rozpocet. 20-30 euro musim prejazdit zakazdym, len aby som to vyskusal. nehovoriac o dieloch, ktore sa pomenili, nastastie Palo poslal niektore veci na pozicanie a skusanie...

Help ! ? Vdaka...

_________________
Obrázok


Štv, 25.10.2012, 18:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mne robilo bronco skoro to isté, pri pomalom pridávaní išlo do otáčok, pri prudkom začalo vynechávať zapaľovanie. Pomenil som všetko čo súviselo z motorom. Nakoniec to bol problém v prevodovke - skrat na solenoide, po vytiahnutí konektora motor zrazu išiel.
negatíva - minul som pár sto € na diely a na použitý motor
pozitíva - vymenil som hydroštely, vyčistil údolie, pretesnil úniky oleja pod vekami, mám nový rozdeľovač a motor je krajší na pohľad plus som sa zase niečo nové naučil, a teraz mám rezervný motor na repas alebo na stroker.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Štv, 25.10.2012, 19:04
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, dobre. mali sme inak aj podozrenie aj na toto okolo automatu, ze by to mohlo byt okolo nieco, ale zatial som take nediagnostikoval.

lebo evidentne je to sposobene teplom - ked sa to zohreje, vtedy sa to prejavi, pri vysokych otackach trvalo. motor uz je pritom zohriaty, ale prevodovka sa teoreticky zohrieva o dost neskor.

tak dajme tomu, ze by som mal presne tvoj problem. odskusam to tym, ze odpojim konektor od solenoidu z prevodovky tiez a pojdem sa povozit ? ak sa to neprejavi, tak sa problem nasiel...
riesenie potom by bola vymena solenogiu v automate ? v tomto uz sa vobec ja nevyznam, takze je to taka hatlanina po tme, sorry.

moze ale kvoli tomuto strielat do sania vzduchu ? to mi pride dost uletene, ked uz striela do sania, lebo laickym rozmyslanim mi to nedava logiku - ako moze odpalit do sania, ked je zavrety ventil, jedine ze su "rozcasovane" rozvody. vyved ma z omylu, prosimta...

ale inak presne tak sa chova, ked prudko pridavam, vtedy mu viac yebe, ako ked mu pridavam len trosku pomaly. ked idem von pod kapotu, tak sa musim rychlo prudko pohrat s klapkou, aby sa to ukazalo pri stojatom aute. otazka je ale, ci to moze robit solenoid, ked som vyradeny v P.

edit: v podstate som rad tomu, ze uz mam skoro do srobiku prejdene svoje auto, prinutilo ma to vymenit a porobit kopu veci, ktore by aj tak bolo treba menit casom, vlastne je to taka tucna udrzba na aute. lenze to prestavam stihat platit a aj auto by sa mi uz celkom tucne zislo, k*rvadrat :(

edit dva: mna este napadlo, ci nemoze byt skrat v indukcnej cievke. tiez by sa to mohlo prejavit vplyvom tepla. ked sa zohreje vinutie, tak moze vypadavat, ci... ? zacinam byt uplne na prasky z tohoto, na ryby mi treba ist a neni jak !

_________________
Obrázok


Štv, 25.10.2012, 19:12
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
neviem či máš prevodovku ovládanú cez ECU, jeepy nepoznám. Ale skús to. NEodpájaj ale snímač polohy voliča lebo asi nenaštartuješ
V mojom probléme netreba hľadať logiku, proste vnútri v jednotke skratovaný solenoid spôsobil zmeny otváracích časov vstrekovačov, to je všetko

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Štv, 25.10.2012, 19:25
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jo, ja som myslel konkretne moj problem, ze mi nedava logiku, ci moze motor strielat do sania - len toto. Nevyznam sa v tom, preto sa pytam. Pokial je to teoreticky mozne, tak ako keby som sa nic nepytal.

Prevodovka netusim cim je ovladana, ale Palo mi radil ze mam skusit pojazdit s odpojenym konektorom na automate, ze na skusku to staci, akurat pri vysokej rychlosti mi neodpoji hydromenic. Len potom sme z prevodovky nejak zisli a toto som neskusal. Takze by som to predsa mal asi vyskusat. Lebo ja uz neviem ako inac by som dosiel na chybu. Pol auta sa mi vazne nechce menit.

Toto by malo byt ono:
Obrázok

_________________
Obrázok


Štv, 25.10.2012, 19:29
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takze Converter Clutch Solenoid to nieje :D
Prevozenych dalsich 20,-E a uz ma to k*rva nebaviii !

_________________
Obrázok


Štv, 25.10.2012, 23:24
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vahu vzduchu si uz vymenil? Ak tak dal si kvalitnu?lebo niekedy nahrady stoja na prd.najhorsie ak clovek nevie identifikovat chybu a nevie ktoru suciastku ma vymenit :? a egr ventil to ma?niekedy aj ten blbne


Štv, 25.10.2012, 23:35
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vahu vzduchu mi dnes poslal Palo - pozical, na vyskusanie, pouzivanu. Nic to nepomohlo. Ak je teda vaha vzduchu ten MAP sensor, ale mal by byt.
EGR ventil neviem co je, ale myslim, ze take nieco to nema - alebo to mozno poznam pod inym nazvom.

Pravdepodobne je to teda nieco, co sa pri dlhodobo vysokych otackach zohreje - otazne je co to este moze byt. Zacne to vysielat od tepla chujoviny a zblbne to riadiacu jednotku asi - potom ked s tym viac pobeham, tak tak sa z toho zmagoria aj neutralne otacky.

Napriklad jazdim - zastavim - hodim P a otacky vybehnu na 1500 otacok a drzia - stuchnem len malicko do pedalu, poskocia hore a nasledne klesnu dole do normalnu. Uplna haluz, mne z toho zacina uz prepinat :D

Zostava vyskusat snimac klukovky, alebo este snimac rozdelovaca - posledne dve moznosti, potom sa uz fakt vzdavam...

_________________
Obrázok


Štv, 25.10.2012, 23:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Skús takú halušku.

keď Ti to blbne oblej vodou CPS či sa to vráti do normálu.

Druhá vec keď ide motor na voľnobeh tak tam sa uplatnuje volnobežný motorček - otázka je či chodí tak ako má a nepridiera sa.

Keď Ti to skapína nieje to postupné auto ide nrmálne potom začne slabšie ťahať až tak že musíš kvaltovať pákov voliča na AT aby si vôbec niekam dosšiel a nevytočíš to cez povedzme 1500 ot???

Ak ano odchádza zrejme čerpadlo v nádrži, chcelo by to skúsiť ekterné či sa to zmení.


A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 26.10.2012, 9:41
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 78 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: