Dnes je pondelok 5. mája 2025, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína
Autor |
Správa |
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
otázka pre skúsených, plánujem zmenu prevodov na mojom ZJ 5.2 V8, teraz mám origo prevody 3.7..
na aute bývajú obuté pneu:
cesta 33x12.5 R16
terén 35x10.5 R16
rozmýšlam nad prevodmi 4.56 alebo 4.88
ktoré budú pre mňa lepšie, kedže z autom dosť najazdím aj po ceste, sem tam dialnica, aby som nebol na ceste slimák, alebo zbytočne nevytáčal motor pri vyšších rýchlostiach,
dík za odpoveď
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Pon, 17.12.2012, 17:19 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Tak na 33 4,56 a keď 35 tak 4,88
Enem na pôvodných nápravách to nebude to pravé orechové pri 35 už 33 sú hodne na hranici.
A ak tam máš ešte hliníkovú 44 tak zabudni vôbec na zmenu prevodou, tá náprava sa vôbec nehodí aby sa s nou človek zaoberal.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 18.12.2012, 10:37 |
|
 |
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
nevidím dôvod prečo by tá 44-ka nevydržala , nieje cela hliníkova, iba obal, a keď sa dobre vystuží, napr. takto

_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Uto, 18.12.2012, 14:24 |
|
 |
KAKO
Učeň
Registrovaný: Str, 03.02.2010, 19:25 Príspevky: 58 Bydlisko: POLOMKA
|
Ja mám na Wrangleri YJ motor 4.0 prevod tuším 4.64 montoval mi Andrej pneu 35X11.5x15 a ide to podla mňa slušne na redukciach z miesta na 3 prevodovom stupni motor ťahá pekne od spodu a na ríchlich konečne využívam aj 5 stupeň.
|
Uto, 18.12.2012, 20:16 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Pablo tým čo si dal no neviem  toho asi moc nestužíš.
Ano obal je hliníkový vrátane klime na uchytenie koša diferáku a to je problem, pracuje to ako fras. Vystužiť sa to dá ale trocha ináč aby nohavice nepracovali, ale tie hliníkové klemy tiež niesu bohviečo. Už raz na jednej V8 nahánali druhé lebo auto prišli z roztrhnutou klemou skríženým košom a pod... a to jazdilo len na 31" AT
A robili sme jedny 4,11 do hliníkovky a 5,2 si na 31 krochká blahom ako v serií ale nejako mi neprirástla k srdcu tá náprava.
A rozhodne by nešiel do väčších kolies ako 33"
Jediný rozdiel ak opomeniem veľkosť vencového kola je akurát na poloosiach na vstupnej časti do koša kde je hrubšia a má iný počet drážok.
Skôr by asi nahánal 44 z TJ ktorá je ocelová, nemá problémové uloženie poloosí na konci nohavíc pri kolese.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 19.12.2012, 11:03 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|