Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 21.07.2025, 1:36
Dnes je pondelok 21. júla 2025, meniny má Daniel a zajtra Magdaléna




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 2628 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 176  Ďalší
 Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ... 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14
Príspevky: 280
Bydlisko: plavecke podhradie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak,realnu skusenost nema nik?


Pia, 25.01.2013, 11:05
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak je to naozaj vojensky blazer K30 - M1008 (nie C30, nie K5 aleb C5), tak ma vzadu napravu Chevy 14-Bolt, vpredu Dana60
prevod tusim 5,13 alebo 5,38, vzadu automaticka uzavierka Detroit
Tie napravy su velke tazke masivne a spolahlive :-D

Prevodovka TH400 detto. je to 3°automat ktory sa z oblubou pouziva na rozne zavodne trialove specialy s niekolkonasobnym vykonom

v serii to auto nidy nemalo vyfuky takto hore a takisto nemalo ziadnu kozu. Tie dvemale svetla v maske nie su original. Takisto na foto nikde nevidim NATO zasuvku na 24V ani inu vojensku pripravu . (ale mozno tam je, fotky su dost neostre )


K30 US army:
Obrázok

Obrázok

6,2diesel nie je uplne zly motor, aj ked to nema nic moc vykonu. Zato ale schrume skoro vsetko co tecie :-)
Je to klasicky komorkovy diesel. Stara generacia (znacenie C, do roku 1991)nie je zrovna vykvet techniky. Bezna zavada su sroby na hlave valcov a vahadla ventilov. Nic moc vykon. Ak, tak by som hladal J-motor (od1993) Da sa to pomerne jednoducho oturbovat .

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 25.01.2013, 14:16
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14
Príspevky: 280
Bydlisko: plavecke podhradie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak toto som potreboval vediet...super....diky mooc pali.....ten motor co je po 93....je tiez diesel,aky obsah,vykon?diky ;-)


Sob, 26.01.2013, 20:44
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tie motory su skoro identicke-rovnaky objem, blok, hlava...

ale lisia sa v par detailoch - C-series ma pohon agregatov trojicou klasickych klinovych V-remenov, novsi typ ma jeden drazkovany remen.
J-series nema EGR,C-series ano (s vinmkou niektorych vojenskych)
J-series ma lepsie sanie aj vyfuk (menej restriktivne) a o par koni viac. Inak nastavene cerpadlo, neskor ine cepadlo....

ale aj tak to nie je ziadny brutalny vykon. 165HP, po oturbovani max 200.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Ned, 27.01.2013, 12:07
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14
Príspevky: 280
Bydlisko: plavecke podhradie
Odpoveď s citáciou
chalani prestal mi ist ventilator kabiny(cherokee 2.5td,99rv)teda ide mi iba na 4tu rychlost....je tam nejaka poistka a kde?alebo nejake rele,ci nejaky potenciometer???


Pon, 25.02.2013, 18:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Odišiel ti odpor ktorý robí reguláciu rýchlosti ventilátora.

A

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 26.02.2013, 14:37
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Nooo, pripojim sa.
Funguje to auto od auta diametralne inac, alebo viem teoreticky prisposobit nejakym bastlom, nejaky ND z jeepu na terrano ? (myslim vzhladom na parametre, asi nebude vadit, ked sa mi bude vetrak tocis mierne inou rychlostou).
LEbo tiez mi prve 2 rychlosti skapali.

Alebo sa opytam verejnosti inac - viem to nejak inac nahradit nejakym zodpovedajecim potenciometrom ?
To ze tam bude nieco na ovladacom paneli kutit, a tahat kable - no co uz ...

Snazil som sa to rozobrat - to je des ... all1one .. uff ...

Uz sa to tu riesilo ale cestou, ktora asi nie je celkm easy (neviem, nevyznam sa) (nejake impulzne oneee... serepeticky).


Uto, 26.02.2013, 15:15
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
No môže a nemusí to byť podobné do 96 sú to len stočené odporové špiráli, ktoré su v tuneli vzduchu aby boli chladené, potom to už je na báze smd a iných elektrických vymožeností. Ale princíp regulácie PWM bude asi rovnaký.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 26.02.2013, 17:09
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Ja som tam videl zbezne nejaky drot v keramike (Asi).
A co vcul ? Aj napises nieco konkretne, ze zastav sa, alebo si budem musiet nieco samodo zbastlit z ponuky sortimentu obchodu pre radioamaterov ?


Uto, 26.02.2013, 17:50
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14
Príspevky: 280
Bydlisko: plavecke podhradie
Odpoveď s citáciou
a kde to presne je...aby som to pozrel.....


Uto, 26.02.2013, 20:25
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
makak píše:
a kde to presne je...aby som to pozrel.....


na spolujazdcovej strane pod kastlíkom v kanáli rozvodov vzduchu



finder píše:
Ja som tam videl zbezne nejaky drot v keramike (Asi).
A co vcul ? Aj napises nieco konkretne, ze zastav sa, alebo si budem musiet nieco samodo zbastlit z ponuky sortimentu obchodu pre radioamaterov ?



Tibor kludne sa zastav :-) ak tam máš len blbý odpor (čo vzhľadom na vek a typ auta predpokladám) tak nejaký nájdeme.

Regulácia výkonu (otáčok ) vetráka v autách sa rieši rôzne
- skoková regulácia - odporové špirály na voľno alebo na keramike (bežný štandard)

- plynulá regulácia cez PWM (pulzne-šírková modulácia) - hlavne s digitálnou klimou a "automatickým" vetrákom

- plynulá cez nejaký polovodičový regulátor napätia

- viacnásobné vinutie motora

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 27.02.2013, 11:05
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14
Príspevky: 280
Bydlisko: plavecke podhradie
Odpoveď s citáciou
cez week to pozrem.... :wink:


Štv, 28.02.2013, 20:01
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21
Príspevky: 228
Bydlisko: RK city
Odpoveď s citáciou
Chlapi nejdem zakladat novu temu, tak okrajovo viete niekto niečo o chybe "P0753" na WJ 2000 3,1TD? Je to nejaky solenoid 3-4 shift / rele. Ked vylucime vadne vedenie, konektory..kde sa nachadza fyzicky ten solenoid pripadne to rele? Auto ide samozrejme v nejakom "nudzovom rezime".dakujem

_________________
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD, Overland, Black pearl (2004)
http://www.wi-telecom.sk


Ned, 03.03.2013, 16:07
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
midnight_man píše:
Chlapi nejdem zakladat novu temu, tak okrajovo viete niekto niečo o chybe "P0753" na WJ 2000 3,1TD? Je to nejaky solenoid 3-4 shift / rele. Ked vylucime vadne vedenie, konektory..kde sa nachadza fyzicky ten solenoid pripadne to rele? Auto ide samozrejme v nejakom "nudzovom rezime".dakujem


solenoidy sú v prevodovke, relé je v pdc

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Ned, 03.03.2013, 16:29
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21
Príspevky: 228
Bydlisko: RK city
Odpoveď s citáciou
na kolko vyjde financne solenoid?

_________________
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD, Overland, Black pearl (2004)
http://www.wi-telecom.sk


Ned, 03.03.2013, 17:20
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 2628 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 176  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron