| 
	| 
	Hľadať  • Registrovať • 
		FAQ •
		Anjeli •
		Pravidlá •
		Rapid Link
		
		 • Prihlásenie
	 | 
	
    
	
	Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 4 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 samuro 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45 Príspevky: 219 Bydlisko: Rožňava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Zdravím chlapi chcem sa spítať či má niekto skusenosti z výmenov hlavy na samurai-i z 8v na 16v  po pripade či to aspoň pasuje Ďík 
					
						 _________________ Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor " 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 22.12.2013, 21:59 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Samik1300JX 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.12.2011, 23:09 Príspevky: 261 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Teoreticky by malo. Ale treba dať pozor na zdvih a chod ventilov aby nedošlo k stretu piest ventil. 
					
						 _________________ 2x Samurai pozitív 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 23.12.2013, 17:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Samik1300JX 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.12.2011, 23:09 Príspevky: 261 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Takže som googlil  The SOHC 16-valve G13BB (introduced in March 1995) has electronic MPFI Multi-point fuel injection, generating 56–63 kW (76–86 PS) and 104–115 N·m (77–85 lb·ft).[1] Later G13BBs have two coil packs bolted directly to the valve cover, although early models still had the coil packs mounted to the left side of the head - where the distributor was traditionally located. This engine uses a MAP sensor to monitor manifold pressure, unlike the G16 series. This engine has a non-interference valvetrain design. It uses the same G series block found in many other Suzuki models and so it is a popular conversion into the Suzuki Sierra/Samurai/Jimny 4WD, which uses either a G13A (85-88) or G13BA(88.5-98). This allows the engine to fit into the engine bay simply as engine and gearbox mounts are identical and both engines are mounted North-South. Preložet mu to niekto prosim. Môj english skill je na to nízky        
					
						 _________________ 2x Samurai pozitív 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 23.12.2013, 17:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 samuro 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45 Príspevky: 219 Bydlisko: Rožňava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ked som to dobre pochopil tak bloky by mali biť tie iste . dokonca u novších samurajov je blok g13bb  tak a už začínam velmi uvažovať           
					
						 _________________ Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor " 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 23.12.2013, 18:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 4 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
 
	 |