Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 sudo 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Štv, 26.06.2014, 20:13 Príspevky: 3
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Rozmyslam o kupe JK. Zakladne rozdiely medzi nimi poznam. Zaujima ma, ze ak sa chystam postupne nieco upravovat, ci je mozne prerabat sport za rozumnu cenu, alebo je vyhodnejsie kupit rubicon a upravovat menej. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 26.06.2014, 20:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 StanToy 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Sob, 26.11.2011, 17:57 Príspevky: 556 Bydlisko: Cinobaňa
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ja som za Rubicon, je to moja srdcovka. Snáď raz...     
					
						_________________Toyota LC KDJ 125, motorová + ručná píla, sekera, BFG M/T KM2, navijak 5,4t, šnorchel, OME+5cm, ARB uzávierky = predná + zadná. http://www.youtube.com/user/StanoffroadStano  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 26.06.2014, 22:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 VladoKE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ja by som volil jednoznačne Rubicon. Ušetríš kopec času a peňazí     
					
						 _________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 27.06.2014, 5:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						veru tak,, ja tiež by volil radsej Rubicon ,, ale nemam na to €dukatiky     tak ostavam pri volbe Masifu nato skorej nahrabem    
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 27.06.2014, 15:08 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 reis_wrt 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 20.06.2013, 19:51 Príspevky: 87 Bydlisko: Oslany
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Rubicom ma obe napravy dana 44 na rozdiel od Sport ktory ma v predu dana 30, Prednu a zadnu uzavierku a predny elektricky odpojitelny stabilizator...jednoznacne Rubicom     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 27.06.2014, 15:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 nafťák 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 20.02.2013, 22:56 Príspevky: 31 Bydlisko: Velké Leváre
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						sudo píše: Rozmyslam o kupe JK. Zakladne rozdiely medzi nimi poznam. Zaujima ma, ze ak sa chystam postupne nieco upravovat, ci je mozne prerabat sport za rozumnu cenu, alebo je vyhodnejsie kupit rubicon a upravovat menej. To záleží na tom čo myslíš pod pojmom ,, upravovať"     Keď tam chceš dať portále tak ti na nápravách ,uzávierkách a ani prídavnej prevodovke nezáleží čiže tú najlacnejšiu verziu.Keď chceš upravovať na pôvodných nápravách tak jednoznačne Rubicon.Ten odpojitelný stabylizátor by som tým inžinierom najradšej otrepal o hlavu,to je prvá vec čo ti odíde keď to auto nemáš iba do Tesca.Elektrické uzávierky sú super,predná 44 po menšom abgrejde je tiež super a rubiconova  prídavka  je tiež super.A chceš krátkeho alebo dlhého?  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 27.06.2014, 17:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 sudo 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Štv, 26.06.2014, 20:13 Príspevky: 3
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 chcem dlheho, hlavne kvoli tahaniu vozika + viac miesta. tie portalove napravy urcite nebudu, takze asi skor ten rubicon ako tak citam. rad by som sa dostal kazdodenne do tesca a cez vikend a na dovolenku niekam kde nezostanem visiet. a este k tomu tahaniu, neviem niekto prehlad ake boli max. hmotnosti na taznom? lebo mam pocit ze to rok za rokom klesa a je rozdiel aj medzi kratkou a dlhou verziou. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 28.06.2014, 0:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 naftak dobre pise,hlavne o tom stabiku. To je vynalez za vsetky drobne. A o tych upravach,je to vec vkusu a ceny. Lebo je kludne tiez mozne ze pekna sahara s upravami na obraz rubicona bude stat menej ako vydrnkany rubi. Na taznom tusim max 2500 kg podla nasej blbej legislativy. Ale JK nie je auto na tahanie,na to su ine . 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 28.06.2014, 11:02 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 nafťák 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 20.02.2013, 22:56 Príspevky: 31 Bydlisko: Velké Leváre
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						sudo píše: chcem dlheho, hlavne kvoli tahaniu vozika + viac miesta. tie portalove napravy urcite nebudu, takze asi skor ten rubicon ako tak citam. rad by som sa dostal kazdodenne do tesca a cez vikend a na dovolenku niekam kde nezostanem visiet. a este k tomu tahaniu, neviem niekto prehlad ake boli max. hmotnosti na taznom? lebo mam pocit ze to rok za rokom klesa a je rozdiel aj medzi kratkou a dlhou verziou. Takže k tým váham,asi je to tak že tie tam dávajú uradníci iba tak od pásu.Mám doma tri JK,dlhého čierneho rubicona 2007 automat v papieroch má 450/3500kg /nebrzdený/brzdený,dalej zeleného rubicona 2008 automat ten má 750/3500kg a zeleného krátkeho sporta 2009 automat a ten  má 450/2000kg.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 28.06.2014, 11:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull4x4 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Zalezi aj na taznom. 
					
						_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60   TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon  
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 28.06.2014, 12:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 nafťák 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 20.02.2013, 22:56 Príspevky: 31 Bydlisko: Velké Leváre
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						bull4x4 píše: Zalezi aj na taznom. To áno ale údaje v TP sú tam od jeho prvého  vystavenia bez ohladu na to  či si tam ťažné dáš alebo nedáš namontovať.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 28.06.2014, 12:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 FOGY 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30 Príspevky: 428 Bydlisko: Rožňava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 mne zapísali údaje podľa COC a neverím vlastným očiam: 1000 brzdený a asi 450 nebrzdený. A neviem prísť na to, že komu preskočilo 
					
						_________________ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 28.06.2014, 21:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 sudo 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Štv, 26.06.2014, 20:13 Príspevky: 3
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						palo-cherokee píše: naftak dobre pise,hlavne o tom stabiku. To je vynalez za vsetky drobne. A o tych upravach,je to vec vkusu a ceny. Lebo je kludne tiez mozne ze pekna sahara s upravami na obraz rubicona bude stat menej ako vydrnkany rubi. Na taznom tusim max 2500 kg podla nasej blbej legislativy. Ale JK nie je auto na tahanie,na to su ine . to bola ta povodna otazka ci sa da sport/sahara urobit na obraz rubicona. cenovo je ovela lahsie kupit sport/saharu. a hlavne niesom v tom vobec doma a nemam prestavu co budem chcet do buducna menit.  budem rad ked mi poradite aj s upravami dakujem  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 04.07.2014, 19:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull4x4 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						nafťák píše: bull4x4 píše: Zalezi aj na taznom. To áno ale údaje v TP sú tam od jeho prvého  vystavenia bez ohladu na to  či si tam ťažné dáš alebo nedáš namontovať. V starom tp som mal na terrane 2 2400kg,  po montazi tazneho uz len 1700kg  
					
						_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60   TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 04.07.2014, 20:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 nafťák 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 20.02.2013, 22:56 Príspevky: 31 Bydlisko: Velké Leváre
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Možno to ťažné čo ti tam namontovali viacej neznesie,alebo sa úradník pomýlil.    
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 05.07.2014, 19:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |