Dnes je pondelok 29. apríla 2024, meniny má Lea a zajtra Anastázia
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8
Autor |
Správa |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Viem , že je v riadiacke. Len zevraj je tam do dorobeny druhý pri tom prvom repase. Je tam dorobene relatko a káble z neho idú do tohoto: Je to pod poistkami co sú v motore. Zisťujem ci to tam ma každý alebo je to ten novy regulátor.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 12.05.2016, 22:15 |
|
|
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 223 Bydlisko: Námestovo
|
Tiež som riešil alternátor, ale ja som kupoval nový, a tam je regulátor priamo na alternátore zo zadu. Mám tam už iba jeden vývod na budenie a jeden na baterku a všetko funguje dobre. Žiadne iné takéto veci neboli ani na tej povodnej 5.9 čo som z nej vyberal motor
|
Štv, 12.05.2016, 22:19 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Teraz podľa videa na YouTube je to externý regulator . Mam tam aj poistku. Ta je celá. Pondelok uvidím čo povie elektrikar.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 12.05.2016, 22:32 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Neni jednoduchšie otvoriť riadiacu jednotku a prepajkovat regulator?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 12.05.2016, 22:45 |
|
|
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 223 Bydlisko: Námestovo
|
Riadiacu jednotku ak otvoríš, tak ju už nedáš do pôvodného stavu, Skúšal som to, otvoríš ju ako knihu a ten hliník celý popraska a je to v pi... dostane sa ti tam vlhkosť a môžeš zhánať druhú jednotu čo je sakra problém. Urob to tak ako ja. Povedz elektrikátorvi nech ti urobí regulátor zo zadu alternátora a máš pokoj. Mne to funguje úplne super
|
Pia, 13.05.2016, 9:21 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
kolik778 píše: Riadiacu jednotku ak otvoríš, tak ju už nedáš do pôvodného stavu, Skúšal som to, otvoríš ju ako knihu a ten hliník celý popraska a je to v pi... dostane sa ti tam vlhkosť a môžeš zhánať druhú jednotu čo je sakra problém. nie je úplne pravda. Otváram ich dosť často a zatiaľ fungujú všetky.Len musíš mať na to to správne vybavenie. A tiež nie všetky sú na spôsob knihy, ja ich veľa druhov. 2Medvedev: takže vyzerá totak že tam máš dorobený externý regulátor premerať, prípadne vymeniť
|
Pia, 13.05.2016, 10:11 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Cps vymenené. Bolo to ako pôrod na slepo alebo ako navlec niť na ihlu po tme Regulator som mal na 14,7 V a mal tam byť na 14,2V . Ale robí to stále, ze ukazuje 19V na palubovke.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Sob, 28.05.2016, 23:14 |
|
|
Freddy
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 11.07.2008, 10:08 Príspevky: 140 Bydlisko: Marianka
|
To auto sa zjavne prispôsobuje majiteľovi! Mirečku, Ty máš moc energie a ono tiež, sa nečuduj!
_________________ Mitsubishi Pajero 2,5 TD, BF Goodridge M/TR 31 x 10,5 x R15,OLDMAN EMU, ťažné 2,8 t, gurtňa 6m 4tony, prídavné svetlá, naviják 12000 lbs
|
Pia, 03.06.2016, 9:29 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Môžem odporučiť wolo 619 klakson. Zvoní jak kamión. Pre toho kto zháňa hlasný klakson.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Sob, 09.07.2016, 0:10 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Dnes nahodim horné štelovacie ramena RE.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 28.07.2016, 18:33 |
|
|
Bananko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 05.01.2015, 21:13 Príspevky: 623 Bydlisko: Ba 5
|
Tvoj Jeep sa teda má!
_________________ Myšivbuši Pajero II 2,8td , Toyo Open country MT 265/75 R16 Myšivbuši Pajero II 2,8td aut. , Michelin 265/70 R15
|
Štv, 28.07.2016, 21:58 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Nooo . Musim odrezať srob jedem Takze nic som neurobil
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
Naposledy upravil Medvedev dňa Pia, 29.07.2016, 10:32, celkovo upravené 1
|
Štv, 28.07.2016, 23:14 |
|
|
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
A co spodne ramena? Tie nechavas seriu ci uz su davnejsie vymenene? Aky srob ides rezat? Nejde povolit ci ako?
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Pia, 29.07.2016, 9:27 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Zatial som kupil len vrchné. Ale kupim aj spodne. Na spodných mam vytrhne silentbloky. Teda je silentblok a ako ide cez neho šrob, tak di je oddelene od ostatneho . Maju asi pol roka tie spodné ramena. Vcera som na to prišiel. A šrob co drží horné rameno na naprave. Pravé som povolil a ľavé presmikovala hlavička. Je zodrata.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 29.07.2016, 9:33 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Spodné
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 19.08.2016, 21:15 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|