Dnes je sobota 19. júla 2025, meniny má Dušana a zajtra Ilj, Eliáš
Nieco pravdy na tom bude...
Autor |
Správa |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
To určite. Zase jedna ftákovina pre pobavenie davov. Tak ako Rossiho 10cm reaktor na studenú fúziu. 
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 14.02.2017, 9:50 |
|
 |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1923
|
No prosím, teraz mám pokazenú náladu, už som sa tešil... každý rok sa objavujú všakovaké prístroje, ale neviem nikde nájsť nejakého spokojného užívateľa, čo by povedal priamo, ako je s tým spokojný....
|
Uto, 14.02.2017, 13:23 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Lebo nikto taký nie je. Vždy je to len kačica na vytiahnutie peňazí z dôverčivých hlupákov. Neviem či si spomínaš na ruský kavitačný kotol. Je to už pár rokov späť, čo sa objavila táto zázračná technológia. Aj sa dokonca začali predávať, ale vykľul sa z toho predražený elektrokotol. Zázrak sa nekonal. 
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 14.02.2017, 15:28 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8016 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Uto, 14.02.2017, 17:56 |
|
 |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1923
|
Martinoff - Podľa mňa rusy majú nielen kavitačnú technológiu ale aj gravitačnú... Ale tá kavitácia, nuž neviem, pozri si toto: http://www.top-topeni.eu/cs/tkt-perun-system
|
Uto, 14.02.2017, 23:24 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
OGO, presne si sa trafil!  Zaujímavá je už informácia o výkonoch týchto zariadení: 0-30kW a 0-80kW. Neviem k čomu je dobré zariadenie, ktoré má pri prevádzke nulový výkon. Veď chlapov je na svete dosť! A podľa referencií to vyzerá, že od roku 2009 namontovali až 3 zariadenia. Ak Ťa to zaujíma, preštuduj si aj toto: https://www.energoportal.cz/forum/tepel ... ka_oblast=http://forum.tzb-info.cz/120206-nazor-n ... inou-perunhttp://diskuse.elektrika.cz/index.php?P ... ic=20756.0Alebo si to kúp domov a poreferuj
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Str, 15.02.2017, 1:01 |
|
 |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1923
|
Jóój, to je čítanie na dlhé zimné večery a ja sa už richtujem na jarný režim, ale ďakujem za odkazy. Mňa tiež zaujalo, že oni tam uvádzajú tepelný výkon pre TKT 20 od 0 - 30 kW, pričom ako príkon uvádzajú Elektro motor 5,5 kW, takže tých nejakých 20-25 kW čistého zisku je veľmi pekná účinnosť.
|
Str, 15.02.2017, 2:10 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Pekná účinnosť by to bola, keby to bola pravda. V skutočnosti je COP 0,5 - čo znamená, že obyčajná špirála má vyššiu účinnosť. Jenoducho odrb na neznalých. Ale nie je to z obchodného hľadiska podvod, lebo predajca deklaruje nulovú účinnosť. Len si prečítaj pár príspevkov v tých odkazoch a si v obraze.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Str, 15.02.2017, 9:22 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3307 Bydlisko: Nitra
|
S tou kavitaciou je to pravda,ale aj fakt ze nam doslova rozozere vrtulu s kormidlami ako okolo obteka voda pretoze pri vybuchu tej plynovej bubliny to vytrhava aj material.A pochybujem ze tie bublinky tvorene kavitaciou dokazu zohriat cokolvek.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 15.02.2017, 9:35 |
|
 |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1923
|
Čisto z laického pohľadu, ak tento jav má takú energiu, že dokáže rozrušiť kov, lodné skrutky, čo si myslím, že sú z poriadnýho "železa", tak sa nečudujem, že to "výskumníkov" láka túto energiu využiť. Dnes nie je problém zmerať výkon, takže podvod by sa mal dať hodne skoro odhaliť.
Poslednú dobu nachádzam hodne článkov ohľadne Teslových vynálezov, ale všetko je to viac-menej v takej teoretickej rovine. Naposledy som kdesi čítal článoček, kde autor uvádza, že Tesla pri svojich pokusoch s elektrinou sa dostal kdesi rádovo na stovky milióny voltov, čo v súčasnej dobe vraj nejde. No a že všetky Teslove poznámky, pracovné zošity sa nachádzajú na "bezpečne uloženom mieste", zhabala ho vláda usa, s oddôvodnením národnej bezpečnosti. Tak tomu som ochotný uveriť. Ropné a plylnrenské spoločnosti by určite nechceli aby sa ľudia húfne odpájali a platili, však pokiaľ by mali energiu zadarmo...
|
Str, 15.02.2017, 10:41 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|

Tajne som dúfal, že sa Milan ozve so skúsenosťami z lodí. Kavitácia je známy fyzikálny jav, len reálne využitie pre vykurovanie je v rovine teórií. Napr. aj preto, čo písal Milan. Kavitácia doslova likviduje lopatky vrtulí a turbín. Takže kavitačný kotol by musel byť z nejakého super materiálu, aby po nejakej dobe neskončil v šrote. Ak by toto výrobcovia tohto kotla vyriešili, tak by sa neskutočne nabalili na takomto patente a nemuseli by sa prplať s kúrením. Tesla je kapitola sama o sebe. Je to už takmer rozprávková legenda. Bol to skutočne skvelý vynálezca, ale treba si uvedomiť, že v tej dobe bola elektrina neznámy pojem a všetko s ňou spojené bolo sci-fi. Dnes sú tieto veci každodennou záležitosťou a nikto sa nad tým nejak extra nezmýšľa. Ale povesti o jeho vynálezoch uvádzajú do vytrženia - a konšpirátori ho radi glorifikujú na úroveň energetického spasiteľa. V skutočnosti "objavil" a dokonca aj potvrdil mnoho fyzikálnych javov ohľadne elektriny, ale ich praktické využitie je prudko nerentabilné ( napr. prenos el. energie na diaľku vzduchom ). Ja som vďačny hlavne za to, že nevzdal boj s Edisonom o striedavý prúd. 
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Str, 15.02.2017, 11:42 |
|
 |
bacilpyrin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33 Príspevky: 747 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
|
Ale kavitácia vzniká premenou kinetickej energie lodnej skrutky a tým znižuje jej účinnosť. Takže nedochádza k žiadnemu zázračnému výskytu nejakej "voľnej " energie.
_________________ Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
LAND ROVER Discovery II.
|
Str, 15.02.2017, 14:15 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3307 Bydlisko: Nitra
|

Martin,no ozval som sa.Bagrovacku prerusili uz 2 krat a zajtra hrkoceme pod Wien.Vykavitovane vrtule a kormidla su nocna mora kazdeho majitela lode.Davaju sa zinkove slzy na trup ale vecsinou sa odrazia neakym drevom a nedoziju ani opotrebenia.Zatial nie je navod ako aby sa to nedialo. Podstata je ze voda vo vakuu vrie pri 0 stupnov C.No a kolkokrat ked sa vali nestiha dotekat voda k vrtuliam.Pred vrtulou vznika vakuum,vytvaraju sa plynove kapsy prakticky bubliny pary ktore ked sa zrazia z vrtulou tak exploduju a vytrhnu material.To robi vlastne ten rachot od vrtul.Bez sluchatok sa v kormidelnom priestore neda vydrzat.Robili sa vrtule z bronzu a po cca 10 rokoch ostala z nich supa a pretoze koli odlahceniu sa plnili niecim podobnym ako smola dlho nevydrzali.Teraz sa davaju z mosadze ale aj z tych ubuda a musia sa nabehove hrany nadvarat. Ak by niekto vymyslel ako by sa to nedialo alebo zachytit tie parne bubliny ktore hned ochladi okolita voda bez ktorej to nejde tak by to bolo ako ked vynasli atom.A pochybujem ze to dozijem. 
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 15.02.2017, 22:41 |
|
 |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1923
|
[quote="Milan"].....Ak by niekto vymyslel ako by sa to nedialo alebo zachytit tie parne bubliny ktore hned ochladi okolita voda bez ktorej to nejde tak by to bolo ako ked vynasli atom.A pochybujem ze to dozijem....[/quote]
No, možnože sa s tým javom ani nezaoberajú. Závisí od toho, aké majú zisky., pokiaľ zo ziskov hravo vykryjú opravu vrtule, tak nebudú investovať do výskumu, ako škodlivý jav odstrániť. Niečo ako pneumatiky. Zoderú sa, ak chcem jazdiť, musím si kúpiť ďalšie. Pre pneumatikárov je ešte ziskovejšie, keď sa rýchlejšie zoderú, lebo viac ich predajú. No ale toto je len taká odbočka. Ja len verím v to, že pokiaľ pri kavitácii vzniká taká veľká energia, že dokáže poškodiť kovové lodné skrutky, tak tá energia by sa mohla aj nejak využiť. I keď si myslím, že najväčší potenciál má slnko a nevyužitá slnečná energia.
|
Štv, 16.02.2017, 14:32 |
|
 |
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2553 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
OGO píše: Milan píše: .....Ak by niekto vymyslel ako by sa to nedialo alebo zachytit tie parne bubliny ktore hned ochladi okolita voda bez ktorej to nejde tak by to bolo ako ked vynasli atom.A pochybujem ze to dozijem.... Ja len verím v to, že pokiaľ pri kavitácii vzniká taká veľká energia, že dokáže poškodiť kovové lodné skrutky, tak tá energia by sa mohla aj nejak využiť. Ja by som skor povedal,ze nato,aby ta energia pri kavitacii vznikla,treba daleko vecsiu energiu na vytvorenie tej kavitacie..... Milan pise,ze voda vrie vo vakuu pri 0 stupnov.Takze by stacilo vytvorit vakuum,a parna elektraren moze fakcit  ...akurat 2 take elektrarne by museli pohanat motor vyvevy 
|
Pia, 17.02.2017, 18:32 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|