Dnes je sobota 20. apríla 2024, meniny má Marcel a zajtra Ervín
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
Autor |
Správa |
Mato8
Koumák
Registrovaný: Uto, 13.09.2011, 23:08 Príspevky: 172 Bydlisko: Trencin
|
Zdravim, boli ste niekto pozriet toto Pajero 3.5 V6-24 ? https://www.autobazar.eu/mitsubishi-paj ... 49230.htmlvie niekto preverit km v Taliansku? JMB0NV250XJ000195 dik
|
Ned, 19.11.2017, 10:43 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Zmysel kupy pajera s 3,5 motorom je ze clovek bude ten motor aj patricne vyuzivat a ked je tam manualna prevodovka tak s plynom treba byt opatrny lebo staci par krat tomu davat cocku alebo poriadne zapadnut alebo niekoho tazkeho vytahovat zo skarpy a spojka je v hajzlu . Je tam este moznost preoblozit spojkovu lamelu ale aj tak musi clovek to setrit. Ze za mna s mojimi skusenostami s benzinovymi pajerami jednoznacne automat !!!!!
|
Ned, 19.11.2017, 15:45 |
|
|
BOOBLE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 03.07.2011, 11:10 Príspevky: 851 Bydlisko: Martin
|
Mato8 píše: Zdravim, vie niekto preverit km v Taliansku? JMB0NV250XJ000195
dik Ako vtip fakt paráda. V Taliansku neexistuje žiadna kontrola km. Preto autá odtiaľ mávajú nádherných 120 000km, alebo aj menej.
|
Ned, 19.11.2017, 18:53 |
|
|
Mato8
Koumák
Registrovaný: Uto, 13.09.2011, 23:08 Príspevky: 172 Bydlisko: Trencin
|
BOOBLE píše: Mato8 píše: Zdravim, vie niekto preverit km v Taliansku? JMB0NV250XJ000195
dik Ako vtip fakt paráda. V Taliansku neexistuje žiadna kontrola km. Preto autá odtiaľ mávajú nádherných 120 000km, alebo aj menej. Ked budem chciet pocut vtipy tak ti napisem. databaza existuje....
|
Pon, 20.11.2017, 9:23 |
|
|
Mato8
Koumák
Registrovaný: Uto, 13.09.2011, 23:08 Príspevky: 172 Bydlisko: Trencin
|
JOE66 píše: Zmysel kupy pajera s 3,5 motorom je ze clovek bude ten motor aj patricne vyuzivat a ked je tam manualna prevodovka tak s plynom treba byt opatrny lebo staci par krat tomu davat cocku alebo poriadne zapadnut alebo niekoho tazkeho vytahovat zo skarpy a spojka je v hajzlu . Je tam este moznost preoblozit spojkovu lamelu ale aj tak musi clovek to setrit. Ze za mna s mojimi skusenostami s benzinovymi pajerami jednoznacne automat !!!!! Joe a mal si tam tvrdsiu spojku alebo klasiku? s automatom nie som stotozneny. Do terenu mi vyhovuje manual. dufam ze ju hned neodpalim....
|
Pon, 20.11.2017, 9:30 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Lamelu som dal preoblozit za hrubsi material co dlhsie vydrzi. A popravde aj ja mam cisto len do terenu-rochnenie v blate radsej manual-lepsie sa davkuje sila a dole blatistym kopcom sa da pekne brzdit motorom a netreba ani na brzdu stupat na rozdiel od automatu ale do benzinoveho pajera s 3 a 3,5litrom by som s manualom nesiel-sam som 2x spojku odpalil A inak ked chces jazdit len teren tak 3,5 treba v terene tocit do vyssich otacok-pri nizkych otackach nema ,,spodok,, netaha az tak -peklo zacina az od 3000 otacok 2,8td ma spodok-tah v nizkych otackach ovela lepsi a ked sa posteluje turbo+ prida na cerpadle tak v terene sa da jazdit skoro na volnobeh a za to si stojim hoci som fanda benzinu a benzin je praktickejsi na take univerzalne vyuzivanie
|
Pon, 20.11.2017, 13:19 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|