Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 23:35
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 7 ] 
 Pada mi nafta 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Pon, 12.11.2018, 20:31
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Zdravim vas mam pajero II kratke 2.8 td gls pada mi nafta rano ked idem nastartovat tak musim 8minut pumpovat nafru manualne inak to pochvylke zdochne mam nove hadicky od motora do nadrze a v nadrzi som pretesnil plavak aj hadicky na plavak prrtoze prepadova mi pustala vzduch po oprave mi to nepomohlo a pred pumpou mam manualnu gumovu pumpicku poradite ktosi cosi? Dakujem


Pon, 24.06.2019, 19:05
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Najjednoduchšie je vradiť hneď za nádrž do hadice spätný ventil, ale primárnu príčinu Ti to neporieši. Neviem ako to ma mišivbuši či má čerpadlo v nádrži alebo ideš s podtlakom a niekde máš problém.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 25.06.2019, 7:57
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02
Príspevky: 137
Bydlisko: LM
Odpoveď s citáciou
olej v motore nepribuda?=vadne gufero na strane rozvodu na vstrekovacom cerpadle a nafta tecie....pada cez gufero do mot.oleja........a vymenil si len hadicky alebo si obisiel aj trubky a hadicu si dal priamo od nadrze po filter


Uto, 25.06.2019, 21:45
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 12.11.2018, 20:31
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Hadicky zelezne originalne uz boli pohnite ked som to kupil tak uz tam boli gumene tak som to vymenil ale som si povsimol ze prepadova hadicka od cerpadla do nadrze je dierava este som sa nedostal ktomu ju znova menit ale tade mi nadta kvapka po zemi moze to byt aj tym? Ze sa tam ten tlak neudrzi a dalsia vec moze to súvisieť nejako s tym ze mi pajero nejde so otaciek? Maxi je 3400


Štv, 04.07.2019, 15:12
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02
Príspevky: 137
Bydlisko: LM
Odpoveď s citáciou
ano.....samozrejme


Ned, 07.07.2019, 21:10
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.08.2013, 20:47
Príspevky: 127
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
Ahojte, nastal mi tiež takýto problém - padanie nafty Pajero II 2.8 TD SWB , keď štartujem už nechytí na brnk ale musím dlhšie točiť a aj pridať plyn aby motor naskočil, keď naskočí tak pár sekúnd ide ako tak a následne ho musím držať v otáčkach inak po chvíli zhasne a zadymí hustým bielym dymom z výfuku, jazdiť sa s tým nedá teraz. Čo to môže byť ? Myslel som že je deravá niektorá z palivových trubiek, tak som ich obe vycvakol a dal som tam po 2 metre palivových hadíc, pretože od jesene mám na ráme pri trubkách mokro od nafty (pravdepodobne) brzdové rúrky mám totiž nové už pár rokov. Myslel som že výmenou týchto rúrok sa problém vyrieši a pôjde to, aj som palivový filter vymenil , ako pumpujem na pumpe nad palivovým čerpadlom, tak nikdy to nenatlačím do tvrda, resp. po chvíli môžem pumpovať znova lebo tá pumpička zmäkne. V čom môže byť problém ? V nádrži ? tam by mal byť plavák s motorčekom , nie klasické súčasné palivové čerpadlo aké sa teraz vyrábajú. Alebo problém je na vysokotlakovom čerpadle pri motore ? Alebo netesnosť na tom potrubí ešte niekde to bude len ? Vďaka za rady a pomoc.

_________________
PAJERO 2.8 TD SWB, 1995
Vitara LY 1.6 DDiS AllGrip


Ned, 09.01.2022, 0:44
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 08.10.2021, 20:25
Príspevky: 106
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
cor75 píše:
Ahojte, nastal mi tiež takýto problém - padanie nafty Pajero II 2.8 TD SWB , keď štartujem už nechytí na brnk ale musím dlhšie točiť a aj pridať plyn aby motor naskočil, keď naskočí tak pár sekúnd ide ako tak a následne ho musím držať v otáčkach inak po chvíli zhasne a zadymí hustým bielym dymom z výfuku, jazdiť sa s tým nedá teraz. Čo to môže byť ? Myslel som že je deravá niektorá z palivových trubiek, tak som ich obe vycvakol a dal som tam po 2 metre palivových hadíc, pretože od jesene mám na ráme pri trubkách mokro od nafty (pravdepodobne) brzdové rúrky mám totiž nové už pár rokov. Myslel som že výmenou týchto rúrok sa problém vyrieši a pôjde to, aj som palivový filter vymenil , ako pumpujem na pumpe nad palivovým čerpadlom, tak nikdy to nenatlačím do tvrda, resp. po chvíli môžem pumpovať znova lebo tá pumpička zmäkne. V čom môže byť problém ? V nádrži ? tam by mal byť plavák s motorčekom , nie klasické súčasné palivové čerpadlo aké sa teraz vyrábajú. Alebo problém je na vysokotlakovom čerpadle pri motore ? Alebo netesnosť na tom potrubí ešte niekde to bude len ? Vďaka za rady a pomoc.

Podla toho co tu popysujes by somvybral vstrekovace a dal ich skontrolovat jeden bude asi prepustat a preto tazky biely dym.Ked uz budu vstreky vonku skontrolovat prepady a pomenit hadicky na nich.

_________________
Ked to nejde na 1 krat, treba to este parkrat skusit.
---------------------------------------------------------
Kia Sportage 2.0 i 70kw 4x4


Str, 12.01.2022, 12:26
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 7 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: