Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 06.06.2025, 23:25
Dnes je piatok 6. júna 2025, meniny má Norbert a zajtra Róbert




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 421 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Ďalší
 Andrej - Môj Grand Cheroke 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50
Príspevky: 819
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Možno niečo na tom bude ale predsa nemôže byť až taký problém kuknúť počítač v aute a keby to teda nebola pravda tak si nedovolí to napísať.

_________________
Kde ostatní končia ...


Pon, 03.03.2008, 16:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
MiroZa píše:
Možno niečo na tom bude ale predsa nemôže byť až taký problém kuknúť počítač v aute a keby to teda nebola pravda tak si nedovolí to napísať.


Jo kukneš ked máš origo diagnostiku inač nekukneš :-D a Km máš len na palubke mechanické počítadlo aj ked elektricky poháňané :-D to stočíš nieje problem, je to tak z vela autami, najme europskými. Až som sa divno citil ked sme z Palom odhalili že mije míle sedia :wink: takže možem hrdo povedať že to má tolko a tolko mil či km

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 03.03.2008, 16:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50
Príspevky: 819
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ale v každom prípade vyzerá zachovalo.

_________________
Kde ostatní končia ...


Pon, 03.03.2008, 16:45
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tu ide o to, ze ak si zvacsoval roztec dier silentblokov spodnych prednych ramien a vrchne nechas povodne tak sa dostanes do velmi + stupna zaklonu. Excentrom to uz nevyrovnas. Ja som to mal vyratane aj z rezervou, akurat som neratal, ze ten predok tak sadne.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pon, 03.03.2008, 16:48
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
Tu ide o to, ze ak si zvacsoval roztec dier silentblokov spodnych prednych ramien a vrchne nechas povodne tak sa dostanes do velmi + stupna zaklonu. Excentrom to uz nevyrovnas. Ja som to mal vyratane aj z rezervou, akurat som neratal, ze ten predok tak sadne.


No uvidíme ako to bude rameno je niečo ako na 3,5" lift pač dlžku skopčil u Pala z jedného Rubikonu :-D snad to bude OK, ked nie budeme dalšie ramené dorábať.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 03.03.2008, 17:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
To rozladovanie na prednom kardane nevadi, je tam duplovany kriz a uchytenie napravy je na 4 ramenach.


Ved prave ze je dvojity! preto jeho vstup do diffu musi ist priamo! (+3stupne) Dvojitemu krizu rovnobeznikove ramena vadia. Ved si to predstav, ako ti chodi naprava hore-dole, diff je stale v rovnakom sklone, uhol kardanu na vstupe sa ti meni. Co je zle! Preto je vhodnejsia geometria trojuhoniha, nie rovnobeznika. Vzadu naopak pri normal karadane je nutne pouzit rovnobeznik.
Pri seriovke ti to nevadi, lebo uhol sa meni minimalne pri tak vysoko polozenej naprave. Novsie ZJ uz pouzivaju na vstupe do diffu homokinetak, preco asi?
Riesite tu zaklon napravy. Pritom priorita je uhol kardanu. Je to aj servicemanuale napisane. Zaklon si sice nadstavis, ale je len otazka casu kedy ti na kardane nieco prdne - krize, loziska... Nehovoriac o vibraciach.
Bohuzial pri velkych liftoch sa ti na ukor kardanu dostane zaklon do priamej, ak nie az do opacnej hodnoty. Ja som koli tomu odrezal a prelisoval tie Cecka na zvyslaky. Auto sa konecne sprava ako v serii. Teraz mam zaklon 8 stupnov.

_________________
zelena mrdka


Pon, 03.03.2008, 22:15
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Palo nie celkom nakolko sice je lichobežník ale tie ramená su inde uchytené. Ty si extrem ale mať auto na blbnutie tak varíme režeme jak divý. Toto je docela štandard lift ešte nič extra. Nahodím a potom budem múdrejší. A dozadu sa tiež plánujú nejaké zmeny ale to až ked príde čas :wink:

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 03.03.2008, 22:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hej, ja viem Andrej, su trocha inak chytene, ale trojuholnik to nieje. Ale o to nejde, prosto ide o to, ze kazdy riesi zaklon zvyslakov, pricom kardan sa musi riesit asi sam. Chcem som zdoraznit kde sa robi chyba...

_________________
zelena mrdka


Pon, 03.03.2008, 22:45
Profil ICQ
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pal píše:
Ved prave ze je dvojity! preto jeho vstup do diffu musi ist priamo! (+3stupne)


Je to sice idealne, ale nie je to nevyhnutnou podmienkou.(ked ti zostanu vstupy do difu a rozvodovky rovnobezne...) Jazdim tak uz rok a ziadne vybracie som nezaznamenal. Ale bude to tym co pise Andrej, mi to nemame zdvihnute az tak vysoko.
To ze je geometria kardanu nadriadena geometrii napravy viem. A preto riesim geometriu napravy, lebo geo kardanu mi nesposobuje problemy.
Koniec koncov je to uz jedno, u mna uz ide vsetko tak ako ma.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Uto, 04.03.2008, 7:29
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nenarazili ste už niekto na nete na riešenie, dvoma dvojitými krížmi? Teda že by sa na predný kardan aj k diferáku dal dvojitý kríž. Je niečo prečo by to bola blbosť? :smt017

Nárast neodpruženej hmoty sa mi zdá zanedbatelný. Či má auto 7krížov alebo 8 tiež. :-D

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Uto, 04.03.2008, 7:46
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8014
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
Nenarazili ste už niekto na nete na riešenie, dvoma dvojitými krížmi? Teda že by sa na predný kardan aj k diferáku dal dvojitý kríž. Je niečo prečo by to bola blbosť? :smt017

Nárast neodpruženej hmoty sa mi zdá zanedbatelný. Či má auto 7krížov alebo 8 tiež. :-D


no napad to neni spatny, enom je otazka ze ci pri vyssich otackach by to nelomcovalo, ked by to neslo v jednej osi, , inac dobry hlavolamm,, :smt017 :smt017 :smt017 :smt017 :smt023 :smt006

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Uto, 04.03.2008, 9:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
Nenarazili ste už niekto na nete na riešenie, dvoma dvojitými krížmi? Teda že by sa na predný kardan aj k diferáku dal dvojitý kríž. Je niečo prečo by to bola blbosť? :smt017

Nárast neodpruženej hmoty sa mi zdá zanedbatelný. Či má auto 7krížov alebo 8 tiež. :-D


Hm trochen chu.j..a pačniekde sa Ti musí kardan aj skracovať respektive predlžovať a vraziť pred to dvojkríš asi by nem bolo moc mudre. Nechcel by to vidieť roztočené :-D auuuuuuuuu

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 04.03.2008, 10:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jasneze by to fungovalo, ale naco. Ved ak mas dvojity pri rozvodovke a jednoduchy kriz vstupuje do difu priamo, a nadstavis to pre urcity druh zatazenia, tak no problem.
a dado, ak su vstup a vystup rovnobezne, tak pri pouziti dvojkriza to je chyba! S vinimokou polohy na zhodnej osy.
ma napadlo, ci je jasno. pri pouziti jednoho kriza na zalomenie kardanu ti na vystupe zacne kolisat uhlova rychlost hriadela. Cim vycsie zalomenie - tym vacsia amplituda. Preto musi byt pouzity dalsi kriz do paru a uhol vstupu a vystupu musi byt zhodny. Vsetko len preto, aby uhlova rychlost hriadela ostala konstantna. Dvojity kriz je vlastne taky kratky kardan. Za dvojitym krizom je uz uhlova rychlost konstantna. Preto ten dasi kriz pri dife uz musi don vstupovat priamo, lebo nema dalsi kriz do sparovania a tym by uhlova rychlost kolisala...vybracie.

_________________
zelena mrdka


Str, 05.03.2008, 11:41
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak minulý víkend som sa trochu rýpal v aute, nakolko už trebalo spraviť niečo z audiovybavením. Pôvodné rádio a celkovo systém Infinity, proste po 12r povedal dosť a šmitec, nehráme nič, neprehráme nič a kedže to bolo AM verzia ani stanice sa moc nedali ladiť.

Takže padlo rozhodnutie nová muzika v zložení:
Autorádio Pioneer DEH-P4900IB
Repro sada Caliber 4x250W
zároveň prekáblovať čo sa dá a vybrať čo sa dá z pôvodnej kabeláže.

Takto to nejako vyzeralo po dlhých 12r.
Obrázok

a takto reproduktory
Obrázok

Obrázok

Obrázok

A tak pomaly začíne demontáž všetkého možného aby sa pohodlnejšie robilo.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Pôvodný zosík infinity šiel von

Obrázok

Pre pohodlnejšiu prácu šiel celý zadok von vrátane LPG nádrže, sedačiek kobercov, plastov

Obrázok

Obrázok

A tu konečne montáž new reproduktorov

Obrázok

Obrázok

Nová kabeláž pre repro výhybky

Obrázok

Obrázok

Montáž zadných výšok som poriešil do upevnenia skrutky čo drží plasty a nemusel som vrtať a inač ich znehodnocovať.

Obrázok

Celkový pohlad na výškové reproduktory

Obrázok

A zabudované new rádio

Obrázok

Trochu pôrod ježka proti srsti bolo nacpanie všetkých káblov vrátane RCA káblov pre zosík pre prípadnú buducnosť. Aj ked sa zdá že tam je vela miesta opak je pravdou, dalo dosť roboty kde prestrčiť a uložiť všetky káble. A hlavne kde dať predný výhybky. Dalšou pikoškou bolo upravenie reduksie pre autorádio nakolko origo sa nedala zohnať a tak sa upravovale pre chrysler voyager.

Ešte ma čaká nová anténa nakolko stará tiež doslúžila a príjem je katastrofálny. :? A samozrejme vyrobiť držiak pre MP3 aby sa len tak nepovalovala

Ale to auž bude auto upravené v dolných podvozkových partiách ale o tom nabudúce čosi.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Str, 19.03.2008, 23:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak a aby sa nepovedalo že tým správnym smerom sa nič nedeje tak tutoky je časť toho čo pojde na auto cez sviatky :wink:

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 20.03.2008, 0:39
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 421 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: