Dnes je štvrtok 23. mája 2024, meniny má Želmíra a zajtra Ela
Autor |
Správa |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7920 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
PAL pozri si este ci nemas vymlatene loziska na servo pumpe , bo aj vtedy sa moze dostat vzduch do obehu, mne sa uz tak raz stalo na BMw,, vymenil som pumpu, bo som mal nahradnu a potom sa mi nezavzdusnovalo..
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Sob, 02.02.2008, 11:34 |
|
|
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Ahha, cize v kvapaline to isto nebude. Niekadial len chyta vzduch. VEd ajkeby som ho uplne neovzdusnil, tak sa nemoze zavzdusnovat stale viac a viac. Nieco bude stou pumpou, mozno aj to lozisko.... jaaaaj, zasa rozoberat. Ma uz toho auta je.....e. Dik sa rady
_________________ zelena mrdka
|
Sob, 02.02.2008, 14:01 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7920 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
nemusis to rozoberat, staci ked chytis remenicu na cerpadle a uvidis ako sa hxbe ci ma velku volu alebo ci je uz lozisko vytrepane,mimochodom na tojom motore mas cerpadlo bmw alebo jeep?
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Sob, 02.02.2008, 14:21 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Na XJ2.1 som mal čerpadlo totožné ako bolo na Renaulte21. Rozdiel bol len v remeniciach a obmedzovacej tryske. S remenicami som urobil rošádu za pomoci sústruhu a tryska sa dá tiež riešiť. Čerpadlo z R21 na vrakáči pár peňazí.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Sob, 02.02.2008, 14:30 |
|
|
ROMAN
Legenda Offroadu
Registrovaný: Pon, 25.06.2007, 8:49 Príspevky: 210 Bydlisko: Kopřivnice,CZ
|
Ahoj máš špatne čerpadlo, taky mi to dělalo na Wraně. Olej použivam červenou hydrauliku DEXTRON, mám to v manuálu, funguje dobře, má zvýšený bod varu a neobsahuje přísady běžné u ATF oleju. Proto neničí servo. Je na něm HYDRAULIC STEERING FLUID.
|
Sob, 02.02.2008, 14:58 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7920 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
diesel píše: Na XJ2.1 som mal čerpadlo totožné ako bolo na Renaulte21. Rozdiel bol len v remeniciach a obmedzovacej tryske. S remenicami som urobil rošádu za pomoci sústruhu a tryska sa dá tiež riešiť. Čerpadlo z R21 na vrakáči pár peňazí.
Maas pravdu,,enom on tam ma motor z BMW524 td, zato sa ho pytam ze z coho tam ma cerpadlo, ci jeep, teda renault alebo bmw,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Sob, 02.02.2008, 15:22 |
|
|
pfka1
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 30.01.2008, 6:38 Príspevky: 284 Bydlisko: krupina-/nemusite sa pfkovat -staci PETER,petko atd/
|
cau,davno mi toto iste robilo servo na vite/mb/ tri dni sme sa pri tom blaznili/aj opili/vsetky mozne verzie olejov co ponukaju katalogy ako gut nahradu sme mali dnu aj von,-problem bol ze v riadeni prepuslali medzi sebou gumicky a tam to napenovalo kvapalinu
_________________ ked to nejde silou,skus to este silnejsou silou...pripadne si precitaj navod na pouzitie...........REBELY FOREVER-AND YOU?(':smt134')
|
Sob, 02.02.2008, 20:19 |
|
|
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Nene toto je na Grande, VMko.
Ta verzia so zlymi gumickami na riadeni sa mi celkom pozdava. Bo motor, teda aj servo, bolo na druhom aute ktore frcalo dobre. Ziadne penenie. Samotne riadnie je ale uz z auta druheho, ktore stalo bez motora snad 3 roky. Mohli stvrdnut za ten cas. Asi skusim to zamenit a uvidim.
_________________ zelena mrdka
|
Sob, 02.02.2008, 21:18 |
|
|
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Chlapi, tento ZHM Servo olej mi poradil Harley a za tie peniaze sa to nedá nekúpiť a je to presne to čo tam patrí. Origo moparácky stál cca 1500 keď si spomínam, toto je zlomok ceny a je kúpený na Slovensku, dodacia doba boli 2 dni.
a tu je adresa kde sa dá kúpiť:
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
Naposledy upravil VladoKE dňa Ned, 03.02.2008, 15:09, celkovo upravené 1
|
Sob, 02.02.2008, 22:26 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7920 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
pal píše: Nene toto je na Grande, VMko. Ta verzia so zlymi gumickami na riadeni sa mi celkom pozdava. Bo motor, teda aj servo, bolo na druhom aute ktore frcalo dobre. Ziadne penenie. Samotne riadnie je ale uz z auta druheho, ktore stalo bez motora snad 3 roky. Mohli stvrdnut za ten cas. Asi skusim to zamenit a uvidim.
ah rozumiem, nejedna sa o ten z bmw motorom, no ale potom to mozu byt tie gumicky v riadeni stvrdnute ako uvadzas a ako sa to uz pisalo,,pfka1 to uviedol,, moze byt,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 03.02.2008, 11:56 |
|
|
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
No, to servo je porod. Zacina to vyberanim sahary, brrrr, potom tie hrdzave srauby, potom tecie olej po tvari, po pol dni je tam uz druhe riadnie, pride ovzdusnenie, skuska, a jeeeeeeep! Stale to skucanie a peniaca kvapalina. Asi to bude vazne to cerpadlo. jaj. Cize opat zacat saharou......
Len nechapem jedno, prosto predtym servo fungovalo na povodnom aute. Bezproblemovo. Jedine na to moze vplyvat statie bez naplne cca 1/2roka.
_________________ zelena mrdka
|
Ned, 03.02.2008, 23:23 |
|
|
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 630 Bydlisko: Bratislava
|
Mne pri GO motora doliali nejký hydraulický olej do serva behalo to asi 35.000 km a zrazu rup a už som mohol doprava otočiť volantom len na pol otáčky.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Pon, 04.02.2008, 1:23 |
|
|
ruta
Učeň
Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
|
Pal - kapalina se ti neztraci nekde nahodou?
Mi zacalo servo pistet, ale celkem pravidelne jsem mel louzicku pod autem.
Nakonec se prislo na to, ze tlakova hadice, pri hodne vyrejdovanych kolech (parkovani atd.) tlakem ustrikne olej ven, cimz jsem mel krasne zakondenzovanou napravu, po ktere to stekalo:-), ale nez jsem na to prisel, tak servem proteklo hodne PSF. No tlakova hadice je vymenena a servo servuje.
|
Pon, 04.02.2008, 10:23 |
|
|
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Na to aby som zhodil dole cepradlo, treba rozobrat pol motora. Neskutocne. Zatial som apon riadne pozrel ci niekde netecie. A veru nic. Obavam sa ze to bude v zlej naplni. Teraz tam je cerveny Mobil PSF. Ine som narychlo nezohnal... Uz mi ide postou ta odporucena kvapalina od VladaKE, riadne to naskor povylievam a potom ju tam nalejem. Snad to pomoze.
Stale to peni, tym padom asi naspat nasava penu a zavzdusnuje sa....
_________________ zelena mrdka
|
Str, 06.02.2008, 19:38 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Ako to dopadlo s tym servom?
Mne sa to piskanie objavilo nedavno a zavada je specificka - totizto prejavuje sa len pri poklese vonkajsej teploty - ako sa ochladilo, rano sadnem do auta, nastartujem, potocim volantom - piska (cim viac tocim tym intenzivnejsie)... prejdem cca 1 km do prace , odstavim auto, po nejakej polhodine a viac nastartujem a servo servuje bez piskania...
Proste akonahle sa ohreje, alebo je ohrievane chladnucim motorom nic nepiska... ak stoji na chlade do rana piska... mam pocit, ako by sa niekde poklesom teploty zmrstilo nejake tesenenie, kadial prisaje vzduch... po zohriati sa tesnenie roztiahne a servo sa samoodvzdusni...
Inak, kvapalina takmer nie je spenena, ale vsimol som si, ze niekedy akoby ju zacalo tlacit von cez zatku, nadobka je okolo zatky mokra - to doteraz urcite nebolo... vyska hladiny sa mi zda vysoka, ked zatku vytiahnem, utriem mierku, zavriem naspat a vytiahnem, hladina je takmer na urovni rysky hot (pri studenej kvapaline). Ked zatku len polozim na nadobku (bez sraubovania) hladina je na urovni rysku Cold Full. Takze neviem, akym sposobom sa to meria???
Inak, ta kvapalina je taka hnedocervena - nie som isty, ci to nie je ATF, tj. nevhodna... za ten rok som ju nemenil ani nedolieval a servo fachcilo, aj minulu zimu v mrazoch...
Ma niekto nejaku radu, co by sa s tym malo spravit???
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Uto, 16.09.2008, 8:46 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|