Dnes je nedela 11. mája 2025, meniny má Blažena a zajtra Pankrác
Autor |
Správa |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
pneukaktus píše: no jo, to tiez neni spatne riesenie, mna by len zaujimalo, co je ten elektricky bazizak.
1,ten bazizak je rucny.
2,je z automatickej plnicky flias
3,robi presne tie iste funkcie ako tie dva elektricke ventile.
Mal som v ruke aj elektricky,
1,potreboval 24 V.
2,ventile sa prepinali len ak tam bol tlak vzduchu.
Tie filtre a prepojky na ventil su tak trochu prisposobene.
100 % spolahlivost.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 16.03.2009, 21:39 |
|
 |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1808 Bydlisko: SE
|
Cha.Bratranek si vcera zavaril zadny dif tak som na to zvedavy.
100% uzavierka.
_________________ Bývalý offroadak
|
Pon, 16.03.2009, 21:39 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
Pneukaktus,kupit ho je tak trochu komplikovane,vid vissie z coho to je.Ale nic nieje nemozne ak by si mal 100 % zaujem.V tejto dobe sa da kupit vsetko.Mna vysiel cca 2 500 sk bez nicoho.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 16.03.2009, 21:46 |
|
 |
pneukaktus
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52 Príspevky: 561 Bydlisko: Myjava
|
milan, mal som na mysli twen elektricky "bazizak" co spominal Martin 4 a MoostanQue 
_________________1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!
|
Uto, 17.03.2009, 15:25 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
pneukaktus píše: milan, mal som na mysli twen elektricky "bazizak" co spominal Martin 4 a MoostanQue 
Tak to ti neporadim.
Prerob si to na rucne a mas istotu ze sa ti niekde elektrika neposerie.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Uto, 17.03.2009, 20:25 |
|
 |
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Ja som to vyriešil takto. Ked som kupil auto jeden solenoid bol nefunkčný a na druhom bol odlomený ten plastový nátrubok. Celé som to zobral a šiel som hladať náhradu ku kamošovi do predajne náhradných dielov na traktory. Zobral som 2 ks elektromagnetických trojcestných ventilov (10.5eur/ks), 6ks redukcia matica/nátrubok na hadičku ( na ventiloch je len závit) a kusok hadičky. Spolu s konektormy a pivom to je max. 1000Sk a robota trvá tak pol hodinky. Použil som tie klobučiky so starích solenoidov nech tam nejde bordel a uchytil som to viazacimi páskami (zdrhovačkami)  o brzdove hadice. Trošku fušerina ale drží to perfektne a s nejakým špeciálnym držiakom by to trvalo podstatne dlhšie a asi by to aj zabralo viac priestoru.

_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Pon, 14.12.2009, 19:06 |
|
 |
zdeno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26 Príspevky: 758 Bydlisko: Sliač
|
A funguje to normálne? Zapínaš diff lock pôvodným vypínačom? Zaujíma ma to, lebo tiež mám mŕtve solenoidy a musím sa dokopať niečo s tým urobiť- niekedy tá uzávierka fakt chýba 
_________________ Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave
|
Pon, 14.12.2009, 23:52 |
|
 |
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Jasne,zapínam to pôvodným vypínačom a funguje to perfektne. Neviem síce ako to šlo predtým ale teraz mi to zapne bud okamžite alebo max po dvoch metroch potiahnutia v obluku a vypína tak isto. Predtým som rozmýšlal že by som potiahol tri hadičky do interieru a tam to ako mongol prepajal ale to by sa mi asi všetci smiali. Celkom dobrá pomoc je tá uzavierka,normálne sa pohrávam s myšlienkou dať niečo dopredu ale najskôr treba naviják.Kludne napíš ak by si potreboval ešte niečo poradiť alebo zohnať ohladom toho ovladania uzavierky.
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Uto, 15.12.2009, 11:34 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Martin 4 píše: Nemáš náhodou Y61? ... tá má myslím nejako viazanú uzávierku na rýchlosť auta = po prekročení neviem akej rýchlosti sa sama otvorí...
Teda, ako nám primrzlo, tak som bol pre dve prasiatka po lúke a potreboval som zavrieť zadok.... zistil som, že už pri 1. rýchlostnom stupni a cca 1.600 ot motora (neviem rýchlosť) uzavierka nezacvakne... pri skľudnení k voľnobehu počuteľne v predu cvakne relko a uzávierka je tam - kontrolka je DIFF LOCK oranžová. Skúsim ešte zvyšovať rýchlosť, či ju aj neodpojí.
To všetlo v Y60 9/1997
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 17.12.2009, 10:39 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Ja len doplňujem polohu a vizuál elektromagnetických ventilov uzávierky zadného diferenciálu na Y61 ako Martin na začiatku žiadal. Ventily sú prekryté plechovým "bazmekom" čísla sú len kvôli identifikácii ventilov a hadičiek v podobnej téme...
Poloha je skoro rovnaká ako Y60, je to ľavá strana pred šoférom, ale nižšie ako Y60. Tvar viď foto.
a pre istotu aj membránový ventil vzadu, pravá strana diferenciálu:>
To Karlito:
Nerozumiem, čo je problém, že nezacvakne uzávierka... radíš na mieste, stojace vozidlo... čo s tým majú otáčky? Či ?
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
Naposledy upravil jenki dňa Str, 03.02.2010, 11:07, celkovo upravené 1
|
Uto, 02.02.2010, 18:31 |
|
 |
TomasBA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38 Príspevky: 140 Bydlisko: BA/PK
|
ale hrdzave to mas pekne... 
_________________ ...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom ...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom ...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)
|
Uto, 02.02.2010, 21:34 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
25 000 km za rok, cesta necesta. Ale je fakt, že od kedy som ho kúpil (23.3.2009), kozmetika ešte nebola...túto jar by som chcel, treba na to teplo.
Btw. kedy si bol pod svojím vozom naposledy ? 
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 03.02.2010, 10:58 |
|
 |
TomasBA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38 Príspevky: 140 Bydlisko: BA/PK
|
jenki, nebolo to myslene v zlom, len konstatovanie...
taktiez je pravda, ze ked som ho kupil nemal som ho v takom pokrocilom stave, hned som to osetril a je pokoj.
pod autom som bol pred 2 tyzdnami, ked spekuloval ako vymyslim vyfuck
_________________ ...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom ...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom ...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)
|
Str, 03.02.2010, 12:06 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
 nie je to také zlé..to len na obrázku 
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 03.02.2010, 12:12 |
|
 |
zdeno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26 Príspevky: 758 Bydlisko: Sliač
|
A teraz múdre hlavy raďte! Konečne som sa dostal k zisťovaniu príčin, prečo mi nefunguje uzávierka. Že mi nesvietila kontrolka, to bola jasná príčina, pretože boli vytrhané kábliky zo spínača na aktuátore.
Solenoidy boli mŕtve, tak som ich vymenil. Jedna trubka je upchatá alebo niekde zalomená tak, že cez ňu neprefúkne ani sebalepší kompresor. Natiahol som novú hadicu. Keď zapnem uzávierku, jasne počuť, že ju pritiahne. Taktiež opačne. Chyba je však v tom, že nedokážu zuby zapadnúť do seba, alebo ich tam neudrží. Kontrolka raz svieti, potom zhasne, pri skúške v teréne blikala ako je..nutá. Vyheveroval som jedno koleso a pomaly som ním otáčal - chvíľami sa zdalo, že zuby zapadli, ale pomerne malou silou som odpor prekonal a koleso sa točilo ďalej. Myslíte, že je na čase pozrieť sa do difu? Alebo môže byť príčina slabý podtlak? 
_________________ Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave
|
Pon, 22.03.2010, 23:43 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|